Hahaha toevallig had ik dit ooit in het dronken acties topic gepost. Iedereen vond dat toen zoo raar, ik doe het ook alleen als ik dronken ben 
Haha ja weet ik niet, het is echt een gewoonte die ik al heb vanaf dat ik klein ben
Het zijn gewoon closeted lamaās.
Ik heb werkelijk geen idee! Puur gewoonte 
Hahaha dit doe ik ook, denk dat het ook meer een gewoonte is geworden? Ik denk er überhaupt nooit bij na als ik het doe, waarom doe ik dit 
Ben ik de enige (nee) die haar make-up er meestal eerst voor de helft van de gezicht afhaalt om het verschil te zien?
- Ja je bent de enige
- Nee doe ik ook (weleens)
0 stemmers
Ik ben dan ook elke avond weer onder de indruk van wat makeup kan doen voor je gezicht
Reversed power of make up. Om te zien hoe klein mn oogjes dan zijn
Ik maak mij ook wel eens voor de helft op, echt grappig om te zien is dat.
OkƩ ik bedenk me dat dit gewoon echt het zelfde is
š¤¦š¼
Ik heb dat met ei!
Ben ik die enige die geen boeren kan laten?
- Ja, ik kan dit gewoon
- Nee, ik kan dit ook niet
0 stemmers
Soms zó kut, dan zit het echt dwars maar kan het gewoon niet kwijt dan.
Zo irritant! Ik drink ook liever geen drankjes met koolzuur omdat ik het dan āniet kwijt kanā gevoelsmatig. Heb jij dat ook?
Ben ik de enige die vannacht om 5 uur vallende sterren gaat spotten?
- Ja, daar kom ik mān nest niet voor uit
- Nee, ik ga ook kijken
0 stemmers
Ja haat dat! Ik heb dan wel dat ik omdat ik niet kan boeren, ik vaker de hik heb. Dat vinden mensen heel gek. Heb jij dat ook?
Zo irritant!! Vroeger kon ik het wel maar 1x dacht ik dat ik een boer moest laten maar toen moest ik overgeven en sindsdien nooit meer een boer gelaten 
Ja! Ik heb heeeeel vaak de hik! Die doet ook echt pijn 
@Ventieldopje ik drink de hele dag Spa rood, dan heb ik er geen last van. Maar als ik een biertje/rosƩbier oid drink dan is het na 2 of 3 drankjes janken haha!
Ah lees dit nu pas, wist niet dat er vallende sterren waren. Anders had ik wel gekeken vannacht. Alhoewel, dat zeg ik nu, misschien had ik me ook weer omgedraaid als de wekker zo vroeg was gegaan. Heb je nog vallende sterren gezien?
Ben ik de enige bij wie haar billen gaan slapen als ze te lang op de grond zit? Zoals je been kan slapen, maar dan met je billen?
- Ja, je bent wat mij betreft de enige
- Nee, ik heb dit ook
- Nee, je bent niet de enige, want ik ken iemand anders die dit ook heeft
0 stemmers
Eens een derde optie toegevoegd die ik zelf mis, en die zorgt dat de vraag echt goed beantwoord kan worden
Dat heet āhouten kontā hebben, vind ik altijd wel een grappige term.