Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige bij wie haar billen gaan slapen als ze te lang op de grond zit? Zoals je been kan slapen, maar dan met je billen?

• Ja, je bent wat mij betreft de enige
  • Nee, ik heb dit ook
  • Nee, je bent niet de enige, want ik ken iemand anders die dit ook heeft

0 stemmers

Eens een derde optie toegevoegd die ik zelf mis, en die zorgt dat de vraag echt goed beantwoord kan worden

Dat heet “houten kont” hebben, vind ik altijd wel een grappige term.

6 likes

Vaak ook als ik te lang zit te internetten op de wc.

12 likes

Ben ik de enige die soms haar nagels ‘vijlt’ door ze langs een voeg of een baksteen te halen?

• Ja, ik doe dit niet
  • Nee, ik doe dit ook weleens

0 stemmers

Ohh hier krijg ik echt kippenvel van hahaha

18 likes

Ik vond het ook maar karig, heb er eentje gezien. Misschien toch te licht in de stad.

@Circe niet echt veel gemist dus.

1 like

zeker! als er een haakje aan m’n nagel zit en ik geen vijl bij me heb :brick: ideaal

2 likes

Ik vind vijlen met een glasvijl of zo een heel goedkoop kartonnen/schuurpapier achtig vijltje echt zoooo ranzig ook

1 like

Hahaha shit jongens wist niet dat ik zoveel zou losmaken.

Weet je zeker dat de geur van de regenworm kwam?

1 like

Nee joh, haha. Waar zijn ze bang van dan? Ze hebben nauwelijks zintuigen, laat staan emoties.

2 likes

Hahah I love dit. Eindelijk een poll 100% oneens, for once!

Maar hoe ruikt het dan? Soort modderig maar dan nog intenser? Het verbaast mij niet echt dat er een geur aan zit, maar had er nog nooit over nagedacht.

Ik heb voor mijn studie wel eens een practicum moeten uitvoeren op regenwormen. Ik kreeg ook direct een bepaalde soort geur in mijn hoofd toen ik je berichtje las, dus ik denk dat ik weet wat je bedoelt!

1 like

Ah oke ik associeer wormen direct met modder. Maar ik denk dat ik er wel een voorstelling van kan maken wat voor geur dit is. Ik ga er eens opletten als ik regenwormen zie.

1 like

Ik heb dit heel lang niet gekund maar sinds een paar jaar wel. Geen idee waarom eerst niet en nu wil overigens.

Ja ik weet denk ik wat je bedoelt! Vroeger veel met regenwormen gespeeld (?). Gingen we pieren wippen. Kan me die geur ook herinneren, een beetje metaalachtig als ik het moet omschrijven.

1 like

Nooit over nagedacht maar heb nu steeds die geur in mijn neus, wist alleen niet dat dat het zou zijn?

1 like

Ben ik de enige die liever TUCs eet dan échte chips?

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

TUCtrauma, in zo’n ding bijten en dan zat er opeens een lap vlees in? Bestaan die nog? Kan alleen iets met bacon vinden en dan lijkt er eerder poeder ofzo op te zitten.

2 likes