Ben ik de enige die (Deel 1)

Ah oke ik associeer wormen direct met modder. Maar ik denk dat ik er wel een voorstelling van kan maken wat voor geur dit is. Ik ga er eens opletten als ik regenwormen zie.

1 like

Ik heb dit heel lang niet gekund maar sinds een paar jaar wel. Geen idee waarom eerst niet en nu wil overigens.

Ja ik weet denk ik wat je bedoelt! Vroeger veel met regenwormen gespeeld (?). Gingen we pieren wippen. Kan me die geur ook herinneren, een beetje metaalachtig als ik het moet omschrijven.

1 like

Nooit over nagedacht maar heb nu steeds die geur in mijn neus, wist alleen niet dat dat het zou zijn?

1 like

Ben ik de enige die liever TUCs eet dan échte chips?

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

TUCtrauma, in zo’n ding bijten en dan zat er opeens een lap vlees in? Bestaan die nog? Kan alleen iets met bacon vinden en dan lijkt er eerder poeder ofzo op te zitten.

2 likes

Heeft dat bestaan? 0_O Ik lustte sowieso geen bacon (en eet nu geen vlees meer).

1 like

Begin een beetje aan mezelf te twijfelen of het TUC of een imitatiemerk was…

1 like

Ik heb niet alle smaken etc ooit geprobeerd :stuck_out_tongue:

Nee maar ik kan er ook helemaal niks over vinden op internet :sweat_smile: en we hadden vroeger vooral nonmerk snacks

Ik eet beide even graag helaas :sweat_smile:

Ben ik de enige die wel eens in een nacht maar anderhalf uur slaapt? (Ik bedoel niet door een feestje oid, maar meer random slaapgebrek/plafonddienst)

• Nee dit overkomt mij ook wel eens
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Ik ben opgelucht dat ik niet de enige ben. Die nachten plafonddienst duren zo eindeloos en je bent blij als het weer licht wordt, je het maar opgeeft en je bed uitstapt

2 likes

Ja! Een soort pate ofzo

Vrijwillig een droge rijstwafel ipv chips???

Ik eet liever groentechips of ovenchips dan gewone chips :sweat_smile:

Dan nog zou ik een rijstwafel boven chips kiezen hoor, maar groentechips boven rijstwafel

1 like

Maar groentechips is ook chips haha, die gefrituurde pastinaak is helaas ook amper gezonder dan de gefrituurde aardappel.

2 likes

Nee sorry chips is echt de allerbeste snack die bestaat of ooit heeft bestaan.

29 likes

Het hoeft toch ook niet gezonder te zijn? Ik vind groentenchips ook lekkerder maar omdat ik van zoet hou en het zoeter smaakt. Eigenlijk hou ik helemaal niet van chips want ik vind die intense vette zout smaak zo vies (sorry jongens)