Ben ik de enige die (Deel 1)

Heeft dat bestaan? 0_O Ik lustte sowieso geen bacon (en eet nu geen vlees meer).

1 like

Begin een beetje aan mezelf te twijfelen of het TUC of een imitatiemerk was…

1 like

Ik heb niet alle smaken etc ooit geprobeerd :stuck_out_tongue:

Nee maar ik kan er ook helemaal niks over vinden op internet :sweat_smile: en we hadden vroeger vooral nonmerk snacks

Ik eet beide even graag helaas :sweat_smile:

Ben ik de enige die wel eens in een nacht maar anderhalf uur slaapt? (Ik bedoel niet door een feestje oid, maar meer random slaapgebrek/plafonddienst)

• Nee dit overkomt mij ook wel eens
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Ik ben opgelucht dat ik niet de enige ben. Die nachten plafonddienst duren zo eindeloos en je bent blij als het weer licht wordt, je het maar opgeeft en je bed uitstapt

2 likes

Ja! Een soort pate ofzo

Vrijwillig een droge rijstwafel ipv chips???

Ik eet liever groentechips of ovenchips dan gewone chips :sweat_smile:

Dan nog zou ik een rijstwafel boven chips kiezen hoor, maar groentechips boven rijstwafel

1 like

Maar groentechips is ook chips haha, die gefrituurde pastinaak is helaas ook amper gezonder dan de gefrituurde aardappel.

2 likes

Nee sorry chips is echt de allerbeste snack die bestaat of ooit heeft bestaan.

29 likes

Het hoeft toch ook niet gezonder te zijn? Ik vind groentenchips ook lekkerder maar omdat ik van zoet hou en het zoeter smaakt. Eigenlijk hou ik helemaal niet van chips want ik vind die intense vette zout smaak zo vies (sorry jongens)

Nee dat hoeft ook niet! Maar sushi eet liever groentechips dan onbelegde rijstwafels en ze stemde op “Nee dat doe ik ook”, want ze ziet groentechips niet als gewone chips. Ik bedoelde met mijn uitleg meer dat groentechips ook gewoon chips is haha.

5 likes

Oh dat had ik er niet uitgehaald haha

1 like

Ik ben al lang vegetariër en vind het altijd wel leuk als er nieuwe plantaardige producten op de markt komen. Maar bij veel producten waarbij het hele forum in jubelstemming lijkt te raken denk ik meestal ‘meh geen interesse’. Je maakt mij gewoon echt niet blij met kaas, salami of frikandellen/frituursnacks, óók niet als ze plantaardig zijn.
Ben ik de enige?

• Ja je bent de enige, ik vind al deze dingen wel fantastisch
  • Nee, ik vind daar ook niets aan
  • Anders: ik ben sowieso niet echt geïnteresseerd in plantaardige producten

0 stemmers

Ik vind het overigens wel heel goed en leuk dat ze bestaan hoor, hoe meer hoe beter, maar ik hoef ze zelf gewoon niet uit te proberen. En ik eet trouwens echt niet supergezond of zo, maar ik houd meer van vegan ijs/chocola/koekjes :stuck_out_tongue:
edit: oh en worstenbroodjes natuurlijk. Die wel!

Plantaardige kaas niet, heb nog nooit een gevonden die naar lekkere kaas smaakte, maar alle andere dingen die je noemt word ik wel blij van! Maar ik word dan weer niet blij van ijs, koekjes en chocola :woman_shrugging:t3:

1 like

Al dat broodbeleg doet me echt niks. Ik eet mijn brood met boter of met hummus en ik ga niet opeens filet americain kopen, omdat die plots vegan is.

3 likes

Nee, ik eet altijd hetzelfde (zelfgemaakte hummus of pindakaas of speculoos) op (rogge)brood en als een vegan vervanger dicht bij '‘echt vlees of kaas’ komt qua structuur vind ik het nog niks. Ik vind structuur van vlees/kaas niet te hachelen.
(mijn overstap naar vegan was dan ook heel makkelijk want mis dat echt niet)

Al moet ik zeggen dat ik de nieuwe ‘‘kaasspread’’ van AH wel erg lekker vind (met toppings als tomaat/spinazie/etc), maar dat komt omdat ie licht pittig is en verder echt niet op kaasspread lijkt.

1 like