Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik ben vet teleurgesteld dat ik de enige met perziksnoep-oorsmeer ben :pensive:

5 likes

Ben ik de enige die mijn appels soms meer naar een peer vind smaken (ongeacht het merk)?

• Ja, dit heb ik ook
  • Nee, ik heb correct werkende smaakpupillen

0 stemmers

Ah dat zou best goed kunnen, jammer wel…

Ben ik de enige die rustig wordt (ASMR) van mensen die in de buurt dweilen, stofzuigen of ramenlappen?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dit ook

0 stemmers

Ik word alleen maar onrustig, want dan heb ik het gevoel dat ik ook wat moet doen in het huishouden haha.

5 likes

Ben ik de enige die een Mars-reep heel vies vind, maar Mars ice Cream heerlijk?

• Ja je bent de enige
  • Nee, ik vind mars-reep ook vies en het ijs heerlijk

0 stemmers

Ik heb het andersom.

Moet zeggen dat ik het nooit echt bewust geproefd heb. Wel eens per ongeluk mijn vinger in mijn oor gedaan en dan daarna tijdje later in mijn mond, dat was smerig. Maar zou het niet kunnen omschrijven. En weinig behoefte om het nu te doen en dan de smaak te omschrijven :’)

1 like

Ik snap dus die candy bars-ijs dingen niet. Voor mijn gevoel kun je net zo goed een normale Mars in de vriezer leggen.

1 like

Oh nee, het smaakt niet naar snoepperziken, het ruikt er alleen maar naar :joy:

Ik heb het nooit daadwerkelijk geproefd.

1 like

Aan ruiken heb ik nooit gedaan haha. Heb wel net mijn oren schoongemaakt, kan het staafje uit de prullenbak halen. Brb.
Edit: nee het ruikt eerder naar zweetvoeten. :woman_shrugging:t4:

7 likes

hahah ik weet ook niet waar het vandaan komt, ik denk dus juist: ah lekker, ik zit hier te chillen en iemand is hard aan t werk

1 like

Sorry beetje late to the party maar ik open dit topic nu pas (en loop nu het risico dat deze vraag allang gesteld is), maar HOE DAN? Hoe kun je nog nooit geboerd hebben? Ook niet als baby?

2 likes

Ben ik de enige die zich meer bezighoudt met buitenlandse politiek (vooral Amerika) dan met die van Nederland (of België)?

• Ja je bent de enige
  • Nee je bent geen politieke barbaar

0 stemmers

1 like

Oooh de drama van de Amerikaanse politiek, ik kan niet wachten tot de 2020 verkiezingen

2 likes

Ik ben haar niet, maar ik kan het zelf niet. Als baby vast ooit, maar als je het me nu vraagt kan ik het gewoon niet!

2 likes

Haha ik kon het als baby ook niet. Mijn moeder stond eindeloos op mijn rug te kloppen en er kwam gewoon niks.

Het is me 1 keer gebeurd, per ongeluk, toen ik heel erg dronken was. Daarna nooit meer geboerd. Ik hik daarentegen wel buitensporig veel :woman_shrugging:t4:

1 like

Ja ik hik ook veel! Als compensatie ofzo denk ik :joy:

1 like

Ja precies! Overtollig gas uit je maag die toch ergens heen moet ofzo? Je bent de eerste die ik tegenkom die dit ook heeft, doet mijn hart goed hahah.

Heb jij soms dan ook van die hikken die echt heel erg pijn doen? Gebeurt me niet vaak maar dan voelt het echt alsof iemand een vuist om mijn slokdarm heeft gesloten ofzo, tis iig heel kut.

JA!! Ga soms echt kapot van de pijn met hikken, voel het dan ook mega erg boven in mn rug (?).
Echt ellende!

2 likes