Gefeliciteerd!
Ik doe eerst de rugsluiting vast op m’n rug (terwijl ik voorover leun zodat m’n boobs netjes in de cups vallen) en daarna mijn armen erdoor en klaar
Edit: Misschien ben ik hier wel de enige in, maar ik kan geen poll maken op mijn telefoon volgens mij
Wat voor beha’s draag jij dan dat dit kan? Rekbare?
Bij mij zie je ook vrij duidelijk verschil. Heb ook ongelijke schaamlippen en bij allebei is rechts de grote, maar dat zal toeval zijn
Bij mij is serieus alles aan de rechterkant ietsje groter
Hahaha yesss! Gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden?
Gefeliciteerd!!
Oké, dat verklaart, want ik denk dat het met een beugelbeha niet zo makkelijk zal gaan (maar waar een wil is, is een weg natuurlijk )
Ben ik de enige die moet niezen als ze bv een puistje uitknijpt op het gebied tussen de bovenlip en de neusvleugels?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat doe ik ook
0 stemmers
Ben ik de enige die, als ze hard met haar vinger in haar navel duwt, dit in d’r punani voelt?
- Dude wtf
- Omg dit heb ik ook
0 stemmers
En ben ik de enige die tranen in d’r ogen krijgt als ze hard poept?
- Nee, ik heb dat ook, squadgoals
- Ja, je bent de enige, weirdo
0 stemmers
Of moet dit in het TMI-topic?
Hm, die met de navel ben ik niet zeker van. Ik voel wel wat. Maar niet duidelijk genoeg om te kunnen stemmen.
Gisteren was ik ook al iets anders aan het uitproberen nav zo’n stelling. O ja, of ik mijn kleine teen kon bewegen. Jullie zijn weirdo’s.
Ben ik de enige die geen rijbewijs heeft en (nog) geen ambitie om het te halen heeft. Heeft er ook mee te maken dat ik ADHD heb en dat het dus best wel gedoe is. En ik vind het verkeer best wel eng al op de fiets (schaam schaam), dus autorijden lijkt me echt eng en overweldigend
- Nee, ik heb dat ook
- Ja, ik heb mijn rijbewijs
- Ja, ik heb geen rijbewijs, maar ben ermee bezig/wil het graag halen
0 stemmers
27! Fijne avond!
Gefeliciteerd, @anon44204370 en @anon37686689!
@Kaarsgeur, ik weet oprecht niet of ik mijn vagina zou voelen door hard in mijn navel te drukken, want ik vind het idee om hard in mijn navel te drukken echt heel naar, brrr.
Ben ik de enige?
- Ja, ik druk probleemloos hard in mijn navel.
- Nee, ik vind het ook een erg onprettig idee of gevoel.
0 stemmers
Ja ik heb dit ook en mijn theorie is dat daar in het weefsel onder de navel een zenuwtak loopt vanaf de vagina naar een spinale zenuw en dat die geprikkeld wordt door erop te drukken. Heb me al zo lang voorgenomen om dit te fact checken maar nog steeds niet gedaan haha
Hahaha, you smart you, want dat klopt bijna! Je drukt dan in je buik tegen de zenuw op je ruggengraat die de prikkels naar blaas regelen.
Hahaha thanks voor ‘t kant-en-klare antwoord!! Kan eindelijk van mn to-do list af
Ben ik de enige die altijd nét na het douchen direct weer naar de wc moet om te poepen?
- Nee, ik heb dit ook
- Ja, you are the only one
0 stemmers
Ben ik de enige die altijd kroketten smerig heeft gevonden (ongeacht ze van echt vlees zijn, nepvlees => vegetarisch/veganistisch of gewoon naar groente of kaas smaken).
- Ja, je bent de enige!
- Nee, finally een medekrokettenhater.
0 stemmers
Ben ik de enige die na een orgasme eventjes niks hoort?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook weleens
0 stemmers