Ik had dit wel gewild maar m’n beste vriend was heel erg bazig waardoor ik altijd de mindere rollen toegewezen kreeg. Zo speelden we vaak Roodkapje na, maar dan wilde hij Roodkapje én de wolf zijn omdat hij z’n fancy theedoek dan twee keer kon gebruiken (over het mandje en de wolf die zich als oma voordoet). Dan mocht ik vanaf de zijkant zijn props aangeven en twee seconden de jager spelen
Hahah yesss ik altijd van 100-0 in het Frans
Ben ik de enige die hoodies met kap oncomfortabel vindt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik vind dit ook
0 stemmers
Wat bedoel je met kap, een capuchon? Want een hoodie zonder capuchon is toch geen hoodie
Met capuchon dus denk dat het Belgische woord ervoor ‘kap’ is.
Sommigen noemen dit ook een hoodie maar wou benadrukken dat ik dus mét kap/capuchon bedoelde.
Oh nee dat is gewoon een sweater/sweatshirt/crewneck idd
Ik de laatste tijd ineens valt me op. Omdat ik al vrij snel ga bankhangen ivm avond klok etc. Meestal lig ik, en vind ik het met capuchon ineens niet meer fijn (voel je) maar kan ook komen omdat ik ivm thuiswerken ook sneller last krijg van nek/schouders
Ja exact dit. Ik voel me er minder beweeglijk in en die kap zit voortdurend in de weg als ik zit/lig/bankhang. Ook om mee naar buiten te gaan vind ik het irritant want dat zit altijd vervelend onder een jas.
Onder een jas is het inderdaad niet makkelijk als ik in de zetel lig/zit heb ik daar geen last van.
Ben ik de enige die dit soort dingen, echt heel smerig vindt? Van die salades uit een bakje, en dan met name die met tonijn. Alsof je oude tonijn door de blender hebt gehaald bleh.
- Ja je bent de enige
- Nee vind ik ook vies
0 stemmers
Tonijnsalade vind ik dan juist nog wel gaan maar de rest vind ik allemaal smerig. Vooral eiersalade, satésalade en - het hoogtepunt - vleessalade.
Met tonijn of vlees lijkt me wel vies, maar bv komkommersalade lust ik wel hoor
Komkommer is nog wel te doen, maar ook niet echt denderend ofzo.
@anon37686689 allemaal smerig ja ik zag laatst dit wie de fuck verzint dat dat een goed idee is;
Ja en dan mensen die dit trots als avondeten eten met brood en dan op instagram #genieten erbij zetten
Sorry als ik iemand shame hahaha
Johma is wel het gore toppunt.
Maar we hebben al een heel topic over zulke slaatjes dus denk niet dat je de enige bent
Love deze!
AH had vorig jaar gegeilde groente salade, was zoooo lekker. Maar was ook weer heel snel uit het assortiment
Wow dat klinkt wel lekker ja
- Ja, hoe bedoel je, mascara weegt toch praktisch niets?
- Nee, ik heb ook brandende, zware ogen als ik mascara draag.
0 stemmers
Tips over welke mascara ik kan gebruiken om dit te voorkomen zijn welkom!