Ik kan dat alleen als ik verkouden ben en een loopneus heb hahaha
Misschien is het chronische hyperventilatie? Heb ik vroeger ook last van gehad, heeft er mee te maken dat je onbewust niet helemaal goed ademhaalt, vaak ligt daar wel iets van stress aan ten grondslag volgens mij (bij mij speelde dat iig wel), maar hoeft dus niet acuut op dat moment te zijn. Vaak ben je geneigd om dan naar lucht te ‘happen’, maar dat helpt eigenlijk niet. Ademhalingsoefeningen wel!
oh door dit gesprek bedenk ik me dat ik iemand ken die regelmatig naar lucht hapt (maar niet alsof ze eruit ziet dat ze stikt ofzo) en ik dacht altijd dat dat een soort van tik was. maar dit zal daar wel mee te maken hebben dan!
Zou ook een fietsmerk kunnen zijn
Haha oh hier krijg ik ook altijd echt de kriebels van!
Ben ik de enige die als ze haar wenkbrauwen epileert de haartjes verzamelt op een hoopje om te kijken hoeveel het is?
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dat ook
0 stemmers
Ben ik de enige die tot 100 gaat tellen als ze niet kan slapen? Eerst altijd in het NL dan is het limburgs, en evt engels als ik nog steeds wakker ben.
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat doe ik ook
0 stemmers
Niet in andere talen. Wel terug van 100 naar 0, want dan gaat het minder automatisch en dwalen je gedachten minder snel af heb ik ooit in een video gehoord. Helpt soms wel, soms niet
Ik doe terugtellen van 100 of 1000 naar 0
Ben ik de enige die mijn blaas streng toespreekt als ik bijna onhoudbaar nodig moet plassen en bijna naar het toilet kan?
- Nee, dit doe ik ook!
- Ja, je bent de enige…
0 stemmers
Ja dit, of het alfabet afgaan en dan pim pam met met elke letter.
Woow das nog een goeie, die ga ik onthouden om te doen haha
Ben ik de enige die na de afgelopen forum-update veel vaker per ongeluk posts liket tijdens het scrollen (via mobiel)
- Ja, je bent de enige, met je dikke vingers
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Ik heb wel dat als ik op like duw ik nu tegelijk op delen duw
Ik was altijd Posh Spice!
Nu zou ik Sporty Spice willen zijn❤️
Ik was klein op de basisschool dus moest altijd hond of baby zijn?? En dan mocht je niet echt meedoen of praten maar alleen maar gaga of woef zeggen
Kan er nog steeds boos om worden
Ben ik de enige die zich nooit écht schoon en fris voelt zonder dat daar een reden voor is?
- Ja wtf
- Nee dit is relatable voor mij
0 stemmers
Ik heb dat gevoel het laatste half jaar heel erg en het is irrationeel want ik besteed juist extreem veel aandacht aan hygiëne.
Niet constant gelukkig maar wel periodes waarin ik hier veel last van heb.
En het wordt erger bij vochtig weer.