Ben ik de enige die dit soort dingen, echt heel smerig vindt? Van die salades uit een bakje, en dan met name die met tonijn. Alsof je oude tonijn door de blender hebt gehaald bleh.
- Ja je bent de enige
- Nee vind ik ook vies
0 stemmers
Ben ik de enige die dit soort dingen, echt heel smerig vindt? Van die salades uit een bakje, en dan met name die met tonijn. Alsof je oude tonijn door de blender hebt gehaald bleh.
0 stemmers
Tonijnsalade vind ik dan juist nog wel gaan maar de rest vind ik allemaal smerig. Vooral eiersalade, satésalade en - het hoogtepunt - vleessalade.
Met tonijn of vlees lijkt me wel vies, maar bv komkommersalade lust ik wel hoor
Komkommer is nog wel te doen, maar ook niet echt denderend ofzo.
@anon37686689 allemaal smerig ja ik zag laatst dit wie de fuck verzint dat dat een goed idee is;
Ja en dan mensen die dit trots als avondeten eten met brood en dan op instagram #genieten erbij zetten
Sorry als ik iemand shame hahaha
Johma is wel het gore toppunt.
Maar we hebben al een heel topic over zulke slaatjes dus denk niet dat je de enige bent
Love deze!
AH had vorig jaar gegeilde groente salade, was zoooo lekker. Maar was ook weer heel snel uit het assortiment
Wow dat klinkt wel lekker ja
0 stemmers
Tips over welke mascara ik kan gebruiken om dit te voorkomen zijn welkom!
ik snap je gevoel wel, ik heb dit ook als ik lang geen mascara heb gedragen. Dan moet ik even mijn oogspieren trainen hahaha. Dus misschien is het gewenning? En anders zou ik voor een lengthening mascara gaan, die zijn vaak wat dunner dan volumemascara’s heb ik het idee. Lancome definicils bijvoorbeeld en ik vond Maybelline Lash Lift ook wel licht
Het hangt bij mij af van de mascara!
Dan ben je denk ik allergisch voor je mascara. Ik krijg het altijd als ze oud zijn… weggooien en nieuwe halen dus
En het 's avonds afmaken met Knorrito’s
Hm, nu jij en @Evert het zeggen ga ik dat toch eens proberen. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit aan een allergie gedacht
@Bakkes ik herken ook wel het moeten trainen inderdaad! Met het thuiswerken ben ik wat makkelijker in m’n make-up routine.
Zolang ik me kan herinneren moet ik soms ineens heel diep ademen. Mijn lichaam doet dit vanzelf. Het klinkt dat alsof ik heel hard zucht maar ik neem dan gewoon een hele diepe teug zuurstof o.i.d. Ben ik de enige die dit heeft?
0 stemmers
Dat heb ik wel met schoenen, heb de afgelopen maanden al meermaals gehad dat ik naar de supermarkt liep (tegenover mijn huis) en dan bijna binnen was en dacht “huh wat heb ik koude enkels” en dan liep ik nog op m’n panterprintsloffen
Is goed voor je longblaasjes
Ik voel op weg naar werk wel vaak even of ik een bh aanheb, valt dat hier ook onder? Aankleden is zo geautomatiseerd dat je er niet meer bij nadenkt, dan krijg je dat soort dingen.