Ben ik de enige die (Deel 1)

Heb ik nog steeds 🥲

5 likes

Andersom hier: ik bel het liefst als er niemand anders mee kan luisteren.

Ben ik de enige die zich ongemakkelijk voelt als ze zelf aan het bellen is en er anderen in de ruimte aanwezig zijn?
  • Ja, je bent de enige
  • Nee, je bent niet de enige

0 stemmers

3 likes

Ik ben in verband met Koningsdag 4 dagen vrij. Ik werk 5 dagen en de weekenden staan altijd in het teken van schoonmaken, klusjes en familie/vrienden bezoeken. Nu heb ik TWEE extra dagen en ik weet niet wat ik moet doen? De mogelijkheden zijn eindeloos en ik voel me helemaal overweldigd. Ik wil echt 100% gaan genieten van twee extra dagen weekend maar nu weet ik niet wat te doen. Herkenbaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja en ik ga van tevoren dan allemaal dingen bedenken die ik kan doen, maar eindstand is dat ik al die vrije dagen als een zak aardappelen op de bank lig en niks doe :joy:

5 likes

Pol vanaf de wc, omdat ik er net aan moest denken haha
Ik krijg altijd kippenvel als ik moet poepen, herkenbaar?

• nee, je bent de enige
  • ja, dit heb ik ook

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die altijd de hele dag door kekke polls voor dit topic bedenkt, maar zodra ik (later) het topic open alles weer ben vergeten? En zo dus in the end bijna nooit polls aanmaakt?

• Ja, ik heb dit ook altijd
  • Nee, je bent de enige

0 stemmers

1 like

Ik wil echt super graag vrij zijn, maar als ik dan eens vrij ben weet ik niet wat ik nou moet gaan doen. De keuze is lately niet enorm reuze :joy:

Ik bedenk ze niet én maak ze niet maar wil wel overal op stemmen.

1 like

Heb jij ook weleens dat wanneer je iemand ziet met dezelfde naam dat je denkt ‘die [jouw naam] is een veel leukere [jouw naam]

Dus bijv je heet Anne, dat je een andere Anne ziet en denkt van oh wow die Anne is echt een veel leukere Anne.

• nee dat heb ik niet, je bent de enige
  • ja dat denk ik weleens, je bent niet de enige

0 stemmers

Sorry was anoniem dus opnieuw gedaan

1 like

Ik speel wel vals want mijn naam komt bijna niet voor 🥲. Dus heb zelf nog nooit iemand ontmoet met mijn naam.

2 likes

Ik vind mezelf vaak de leukere

34 likes

Ik ook. De meeste vrouwen met mijn naam zijn best wel armoedig/asociaal.

2 likes

Ik besef me nu ook dat ik nog nooit iemand ontmoet heb met dezelfde naam als ik :frowning_face_with_open_mouth:

Vroeger als kind vond ik het ook heel stom dat mijn naam nooit ergens tussen stond bij naamsleutelhangers etc.

6 likes

Ben ik de enige die soms duizelig en misselijk word op bed?
Ik ga dan op bed en zodra ik lig en m’n ogen dicht doe, lijkt het alsof de hele kamer draait en word ik ook misselijk. Ik moet dan echt weer even een poosje rechtop zitten met ogen open.

• Ja je bent de enige
  • Nee heb ik ook soms

0 stemmers

Ik had deze nacht net het tegenovergestelde. Was te snel opgestaan om naar toilet te gaan en moest toen even op de grond liggen want kon niet blijven staan of zitten van de duizeligheid

Ohhh dat is ook zo naar, dat heb ik soms ook inderdaad. Alleen blijf ik meestal staan, word dan ook zwart voor de ogen en durf dan niet te gaan zitten haha.

Positieduizeligheid? Wordt blijkbaar veroorzaakt door bepaalde kristallen in je oor.

3 likes

Alleen als ik lam ben

9 likes

Even opgezocht maar er staat dat het hooguit een minuut duurt en vanzelf over gaat. Bij mij blijft het zolang ik m’n ogen dicht heb en blijf liggen.
Het is echt pas wanneer ik m’n ogen open en rechtop ga, dat het over is. Soms komt het dan nog weer terug en dan moet ik gewoon even uit bed, en dan later weer proberen te slapen.

1 like