M’n moeder zat laatst in de auto met alleen haar panty aan. Wel bovenkleding enz, maar ze was haar rok vergeten.
Aaa dit wil ik niet weten. Ik wil er vanuit gaan dat het automatisch goed gaat
Ik voel ook vaak even of ik stof voel
Ik ben altijd bang dat mijn gulp open staat
En probeer dat dan heel cool en collected te checken buiten
Dit heb ik ook echt continu!!
Ik lach mezelf even heel hard uit want ik ben zon kneus die uitgebreid vooraf bukt en wild begint te graaien om dit te checken. Om mij dan vervolgens te beseffen dat ik in t openbaar ben😅 o well…
Ik denk soms dat ik in mn broek heb geplast omdat ik dan zo’n warm gevoel krijg bij mn been
Het is nooit zo of course
Hahhaa dit doet me denken aan een tiktok die ik laatst zag. Die vrouw zat in de auto omdat ze zo haar vaccinatie had maar ze had alleen een trui aan en geen bh of iets eronder dus ze was helemaal aan het stressen omdat je niet makkelijk je arm bloot kunt maken in een trui.
Toen ging ze naar binnen om te kijken of ze op een ander moment mocht en bleek ook nog dat haar afspraak pas de dag erna was
Toen ik jong was, vond ik seks en een relatie heel raar. Ik dacht echt huh maar dan ziet iemand je zo bloot en heeft iemand je geslachtsdeel gezien en aangeraakt enzo en dan spreken jullie de volgende keren af en dan heb je elkaar gewoon naakt gezien maar doe je alsof er niks veranderd of niks aan de hand is??
Ben ik heel raar of had jij dit ook?
- Je bent raar
- Had ik ook
0 stemmers
Ik vond het ook heel raar toen iemand zei ‘ja en over een paar jaar komt er gewoon bloed uit!’ toen ik in groep 5 zat ofzo. Ik wist niet dat ongesteld worden één ding was en had zoiets van ‘noujaaaa, bloed uit m’n vagina, waar slaat dat nou weer op, wat raar’
De eerste keer dat mijn moeder mij vertelde hoe sex dan ging was ik ook echt in shock. Vond het echt intens pijnlijk en ongemakkelijk klinken en ik kon me niet voorstellen dat mensen dat VRIJWILLIG wilden doen. En ik had ook het idee dat het dan 2-3 uur duurde en ik vroeg me helemaal af of je dan tussendoor wel een pauze kon nemen of dat je perse door moest gaan. Denk dat ik een jaar of 7-8 was?
Echt vet ongemakkelijk wordt van het aanwezig zijn als iemand anders aan het bellen is
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb ik nog steeds 🥲
Andersom hier: ik bel het liefst als er niemand anders mee kan luisteren.
- Ja, je bent de enige
- Nee, je bent niet de enige
0 stemmers
Ik ben in verband met Koningsdag 4 dagen vrij. Ik werk 5 dagen en de weekenden staan altijd in het teken van schoonmaken, klusjes en familie/vrienden bezoeken. Nu heb ik TWEE extra dagen en ik weet niet wat ik moet doen? De mogelijkheden zijn eindeloos en ik voel me helemaal overweldigd. Ik wil echt 100% gaan genieten van twee extra dagen weekend maar nu weet ik niet wat te doen. Herkenbaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja en ik ga van tevoren dan allemaal dingen bedenken die ik kan doen, maar eindstand is dat ik al die vrije dagen als een zak aardappelen op de bank lig en niks doe
Pol vanaf de wc, omdat ik er net aan moest denken haha
Ik krijg altijd kippenvel als ik moet poepen, herkenbaar?
- nee, je bent de enige
- ja, dit heb ik ook
0 stemmers
Ben ik de enige die altijd de hele dag door kekke polls voor dit topic bedenkt, maar zodra ik (later) het topic open alles weer ben vergeten? En zo dus in the end bijna nooit polls aanmaakt?
- Ja, ik heb dit ook altijd
- Nee, je bent de enige
0 stemmers
Ik wil echt super graag vrij zijn, maar als ik dan eens vrij ben weet ik niet wat ik nou moet gaan doen. De keuze is lately niet enorm reuze
Ik bedenk ze niet én maak ze niet maar wil wel overal op stemmen.