Mijn moeder deed vroeger dan wel eens een stukje uithollen en daar roomijs in
Maar eten jullie dan een meloen in één keer op? Of gewoon elke keer weer uit de koelkast pakken en verder uitlepelen?
âkutzooi.docx bestaat alâ. Dan noem ik het document maar shitzooi.docx.
âScriptienuechthelemaalaf8.docxâ
Ben ik de enige die wel blij word van mistroostige food corners in winkelcentra in het buitenland? Ik vind het altijd wel iets hebben ondanks de matige menukeuzes en goedkoop ogende stoelen en tafels.
- ja
- nee
- Ik ben nog nooit bij zoân food corner geweest.
0 stemmers
ben ik de enige die met die weer (fruitvliegjes!!) schillen enzo weer terug in de koelkast legt zodat de fruitvliegjes wegblijven?
- ja je bent de enige
- nee doe ik ook
0 stemmers
Wel goeie tip, het zijn er zooo veel bij mij. Heb nu een schil maar in folie gewikkeld maar weet niet of dat genoeg is.
Ben ik de enige die voordat ze op de wc gaat zitten in de pot kijkt om te checken of er geen slang of rat uit het riool is gekropen die je schaamlippen eraf kan bijten?
- Nee, doe ik ook
- Ja, je bent de enige
0 stemmers
Ben ik de enige die baby huidolie gebruikt voor zichzelf? 
- Ja, je bent de enige
- Ja, maar je brengt me op ideeën
- Nee, dit doe ik ook
0 stemmers
Ik doe deze anoniem.
Ben ik de enige die in het bestaan van de engelen van Elohim geloof?
- Jaaaa hahaha
- Ja
- Ik weet het niet
- Ik geloof in hun bestaan in wat voor vorm dan ook
- Is dit een grap?
- Nee
0 stemmers
Haha naja opgevoed maar doe er niks mee, toen ik een keer heel ziek was kwam de vrouw/vriendin van mân neef langs. Die verpleegkundige op de oncologie afdeling is, en zij zag wat anders. En er zijn sindsdien dingen gebeurd waar zij mij mee heeft geholpen op een andere dan reguliere manier wat enorm heeft geholpen
Ik doe er verder niks meer. Meer dat ik het eerder idioot vind dat het universum zo onvoorstelbaar groot is en wij nog steeds lijken te denken dat wij de enige hier zijn.
Ik heb geleerd voor mezelf dat je moet accepteren en toelaten dat er natuuuuurlijk veel meer is dan de zogenaamd superior earth human being. We zijn maar een test planeet en ook niet zo geweldig. Als je je brein openlaat voor dingen wat je niet kan begrijpen komt het wellicht naar je toe.
Die zich soms schuldig voelt als je weer een bol.com bestelling geplaatst hebt die je ook makkelijk zelf had kunnen halen in een winkel? (Ik heb dit met kattenvoer in dit geval)
- Ja dit heb ik ook soms
- Nee je bent absoluut de enige
0 stemmers
Op dit moment op de wc zit?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik zit ook op het toilet
0 stemmers
Maar tegelijkertijd is alles omtrent âGodâ ook uitgelegd binnen de begrijpelijke kaders van een mens: Dualiteit, menselijke emoties, menselijke manifestatie van het goddelijke, ook altijd met als doel om de mens centraal te zetten?
Ben ik de enige die mijn dekbedovertrek achter mijn oor stop wanneer ik op mijn buik slaap zodat mijn overtrek niet voor mn gezicht komt te hangen?
- Nee dat doe ik ook
- Ja je bent de enige
0 stemmers
Ben ik de enige die haar elleboog kan likken?
- Ja je bent de enige
- Nee want ik kan dit ook!
0 stemmers
Ben ik de enige die mu geprobeerd heeft jaar elleboog te likken?
- Ja je bent de enige idioot
- Haha nee ik probeerde het ook!
0 stemmers
Lust/eet je het dan ook echt niet? Of meer van datje te veel knoflook vies vind oid?
Naaaaahhhh!!! Mag ik omgâen?!
Ik heb het er ook liever niet in en gebruik het zelf nooit!