Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik die enige die heel erg ongemakkelijk wordt als ik naar een filmpje kijk waarbij iemand op een station op de piano gaat spelen en er dan mensen bij komen staan en meezingen en nog meer mensen erbij gaan staan.

• Ja je bent de enige dit is mooi
  • Nee ik kan dit ook niet afkijken

0 stemmers

2 likes

Ugh vooral als die danser erbij komt :face_with_spiral_eyes::woozy_face:

2 likes

De Xenos hier bij ons heeft van die bakken met Amber blokjes staan, echt verschrikkelijk die geur! Eentje is prima maar honderden bij elkaar is te erg.

5 likes

Oh god nee
Dit doet me denken aan een verjaardag waar ik was, waar iemand begon met piano spelen (nou prima gezellig achtergrond muziekje) maar toen ging iemand ernaast staan zingen (cringe) en toen stopte iedereen met praten en werd het een soort sing-along-musical situatie (🫠🫠)
Ik stond met 1 andere vriend die het ook om te kotsen zo ongemakkelijk vond maar uiteindelijk vond iedereen óns stom?! :nerd_face:

18 likes

Ik had vandaag een dienst, en er stonden allemaal geurkaarsen te branden, met de geur amber :nauseated_face:

1 like

Ben ik de enige die na een avondje uit, waardoor je de day-after naar drank en rook en viezigheid stinkt, andere douchespullen gebruikt dan anders?

Ik heb dan echt extreem de behoefte om fris frisser frist te ruiken en ik gebruik dan vaak de douchegel van m’n vriend en daarna nog een hele sterk ruikende douchegel van mezelf die naar zure groene appels ruikt.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, herkenbaar

0 stemmers

1 like

Ik gebruik dan juist niet m’n fijnste of duurste doucheschuim, maar even een wat mindere (maar wel mega fris ruikende) om die geuren weg te halen. Op een of andere manier voelt het dan zonde om mijn fijnste spullen te gebruiken

3 likes

In tijden dat ik heel gelukkig ben en besef dat ik dankbaar :sparkles:ben. Zodra ik me dat besef, maak ik het soms kapot door er ook een soort van melancholisch over te zijn en te beseffen dat het voorbij gaat etc. Ben ik de enige?

• Ja, gewoon genieten!
  • Nee ik heb dit ook

0 stemmers

4 likes

Xenos heeft hun eigen geur ontwikkeld, dus alle xenossen zouden zo moeten ruiken

4 likes

Wat een ellende :sob::sob:

Ik vind het heerlijk

2 likes

Ik kwam thuis en vroeg enthousiast of m’n vriend friet en frikandel speciaal had gehaald, maar nee, hij had hard geklust.

Ben ik de enige die sommig zweetlucht naar frikandel speciaal vindt ruiken?

• vind ik ook!
  • Wtf nee man

0 stemmers

En zweethanden naar warme broodjes?

• Vind ik ook
  • I wish

0 stemmers

1 like

Nee zweetlucht wel naar wiet soms

26 likes

Volgens mij is dat gewoon omdat diegene dan geblowd heeft toch? Dat dacht ik iig altijd

Nou ik blow al jaaaren niet meer maar soms ruik ik echt nog wiet onder mijn oksels hahaha

1 like

nee het zweet van mijn ex stonk altijd naar wiet en hij blowde eigenlijk nooit hahaha

4 likes

En @Fukaeri er gaat een wereld voor me open! Ik dacht altijd dat diegene dan gewoon een stoner was hahah

1 like

Ik vind dit best wel cool en lief haha

2 likes

Dit soort koppen :see_no_evil:vreselijk. Ben ik de enige die dan altijd even tegendraads iets als “echt niet” moet denken?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

Edit: alles aan deze kop is vreselijk maar het gaat me erom dat de schrijver bepaalt wat mijn favoriet is. Rot op.

1 like

Haha love it dat zoveel mensen dit doen. Maar dat is dus het succes ervan en de reden om daarvoor te kiezen, het blijft langer hangen :unamused:

3 likes