Haha ja ik snap ook niet dat dat zo’n populaire/standaard smaak is voor dingen, ik denk altijd dat mensen het vooral leuk vinden omdat het roze is
Ja “smaakt naar” kers, framboos, perzik vind ik ook allemaal vies nu ik erbij nadenk vind ik chemische fruitsmaken dus vies. Maar aardbei is wel de ergste.
Ja dat klopt wel inderdaad, maar om de een of andere reden vind ik aardbei het ergst/minst accuraat. Misschien ook gewoon omdat dat vaak de standaard smaak is en je die het meeste ziet.
Maar de allerergste scam in deze ‘smaakt naar’ categorie vond ik die kwijlbitjes van de tandarts die je als kind kreeg. Zat je daar een kwartier ofzo met zo’n kwijlgebit vol slijm in je bakkes dat naar ‘appel, aardbei of cola’ moest smaken. Nou echt niet. Appel/aardbei/cola die een week lang in het riool gemarineerd is en daarna overgoten met een fles chloor zul je bedoelen! Jeugdtrauma.
Jaaaa bah, daar ben ik 1 keer ingetrapt: we hebben nu ook kersensmaak voor het fluor bitje aldus de tandartsassistente.
De keer erna weer gewoon voor standaard mint smaak gegaan, dat vond ik al erg genoeg.
Brrrr ik moest er altijd zo van kokhalzen
Ik krijg echt tintelingen in mijn mond nu en speekselaanmaak door het woord ‘fluoride’
Appel smaak zorgde bij mij voor een andere vloeistof in het bekertje dan water vind het nog steeds niet lekker, haha
Als kind heb ik ooit (i.v.m. narcose) een beademingsmasker gehad met aardbeismaak. Was in een fancy wintersportziekenhuis in Zwitserland. Mijn knuffelkonijn kreeg een beademingsmasker met colasmaak. Ze hadden daar ook pleisters die je huid verdoofden voor het inbrengen van de infuusnaald. 10/10 would recommend.
Die van ons had toen appeltaart nou dat was echt geen appeltaart.
Blij toen ik niet meer hoefde te fluor happen
Oh wow ja die koude fluoride op dat bitje en dan zo’n slab waar je een beetje op loopt te kwijlen gets
Ben ik de enige die als snack een ‘bordje met lekkers’ maak? Dus niet 1 snack maar een paar koekjes, een paar chippies, blokje kaas, plakje worst. En dan t liefst hartig en zoet samen?
- Je bent de enige. One snack all the way
- Nee, ik doe dit ook zo
0 stemmers
Ain’t nobody got time for that
Love it hoe deze poll 50/50 op gaat
Een smikkelbordje noemen we dat hier thuis. Mijn kinderen zijn er ook dol op.
Borrelplankje
ja gewoon een borrelplank noem ik dat
Ik dacht dat iedereen dit had maar mijn vriendinnen keken me raar aan toen ik dit hardop uitsprak, dus: ben ik de enige die in winkels met een parfumafdeling (Bijenkorf, Douglas etc) een soort pijnlijk, stekend gevoel in mijn neus krijg, en daardoor de verschillende geuren los van elkaar totaal niet kan ruiken?
- Je bent de enige.
- Ik heb dit ook.
0 stemmers
Heb ik ook! Ik krijg ook altijd die niesprikkel en ga dan direct de winkel uit hahah
Ik heb hier normaal gesproken geen last van, maar ik liep gister in de Xenos en heel die winkel meurde naar een soort huisparfum ofzo? Echt een heel intense geur dus ben snel de winkel uitgevlucht