Ben ik de enige die (Deel 1)

Xenos heeft hun eigen geur ontwikkeld, dus alle xenossen zouden zo moeten ruiken

4 likes

Wat een ellende :sob::sob:

Ik vind het heerlijk

2 likes

Ik kwam thuis en vroeg enthousiast of m’n vriend friet en frikandel speciaal had gehaald, maar nee, hij had hard geklust.

Ben ik de enige die sommig zweetlucht naar frikandel speciaal vindt ruiken?

• vind ik ook!
  • Wtf nee man

0 stemmers

En zweethanden naar warme broodjes?

• Vind ik ook
  • I wish

0 stemmers

1 like

Nee zweetlucht wel naar wiet soms

26 likes

Volgens mij is dat gewoon omdat diegene dan geblowd heeft toch? Dat dacht ik iig altijd

Nou ik blow al jaaaren niet meer maar soms ruik ik echt nog wiet onder mijn oksels hahaha

1 like

nee het zweet van mijn ex stonk altijd naar wiet en hij blowde eigenlijk nooit hahaha

4 likes

En @Fukaeri er gaat een wereld voor me open! Ik dacht altijd dat diegene dan gewoon een stoner was hahah

1 like

Ik vind dit best wel cool en lief haha

2 likes

Dit soort koppen :see_no_evil:vreselijk. Ben ik de enige die dan altijd even tegendraads iets als ā€œecht nietā€ moet denken?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

Edit: alles aan deze kop is vreselijk maar het gaat me erom dat de schrijver bepaalt wat mijn favoriet is. Rot op.

1 like

Haha love it dat zoveel mensen dit doen. Maar dat is dus het succes ervan en de reden om daarvoor te kiezen, het blijft langer hangen :unamused:

3 likes

Dit zijn een vijzel en stamper

De stok is natuurlijk de stamper en de kom heet dus de vijzel.

Ben ik de enige die ā€˜vijzel’ meer vindt klinken alsof het ook een ding is om mee te stampen/dingen fijn te maken, in plaats van een kom waarin dat gebeurt?

• Ja je bent de enige, vijzel klinkt gewoon als een kom
  • Nee ik vind vijzel ook meer klinken als een voorwerp waarmee je iets fijn maakt
  • Ik begrijp de vraag niet

0 stemmers

5 likes

Erwtenmelk is ook echt goor

1 like

Ik wist dit niet

1 like

Wat wist je niet? Dat het een vijzel en stamper heet?

Edit: ik twijfel nu of het überhaupt wel waar is en de stok en kom samen niet gewoon een vijzel heten. Ik hoorde net iemand ā€˜vijzel en stamper’ zeggen en toen dacht ik ineens, dan is de stok dus de stamper en de vijzel de kom :face_with_hand_over_mouth: maar misschien klopt dat dus helemaal niet.
Sorry voor het fake news mensen.

6 likes

Ik dacht idd dat de vijzel de stamper was en het bakje gewoon een… bakje

7 likes

ja ik bedenk me nu ineens dat die dingen samen misschien wel ā€˜vijzel’ heten en ā€˜vijzel en stamper’ een soort pleonasme is :thinking: of nou ja niet echt een pleonasme natuurlijk maar ik weet niet hoe het wel heet. Ik moet denk ik maar naar bed :sweat_smile:

2 likes

Dit dacht ik altijd maar ik dacht 100% dat dat kwam omdat ik ā€œvijzelenā€ een acceptabel werkwoord zou vinden dat stampen zou kunnen betekenen.

6 likes

Ja ik denk dat ik toen ik ā€˜vijzel en stamper’ hoorde ook in de war was omdat het in het engels ā€˜mortar and pestle’ is en dat wel de twee losse voorwerpen aanduidt.

Ik vind nu dit (ergens ā€˜op het internet’)
Een vijzel is een kom of schaal waarin met een stamper droge ingrediƫnten in kunnen worden gekneusd of vermalen tot poeder.
Dus dan zou het wel weer kloppen. argh.

2 likes