Ja, deze dus!
Ja en ik had een tijdje een bananensplit fase als toetje, maar de pizzeria waar ik vaak heen ging met m’n ouders serveerde dat in een mat glazen schaaltje (in de vorm van een banaan). Brrrr, dat gevoel van de vork op het glas
Ik heb deze link echt al 44 keer aangeklikt en ik wil deze bril echt zo graag. Maar € 400 kan ik echt niet maken
Die bril loopt niet weg, misschien een potje ervoor maken?
En bij dit soort aankopen wil ik ‘m toch eerst passen.
Ja ik heb ook al vrij smal hoofd en veel brillen zijn snel te groot, maar hij is wel echt mooi…
Idd wat @Bunnyslippers zegt, die bril bestaat al sinds de jaren 60 en blijft denk ik ook nog wel een tijdje bestaan ![]()
Maar ik zou 'm zeker weten eerst passen. Ik heb een klein maar lang hoofd (wat een beschrijving haha) en hij is best groot voor me
Love it
ik moet deze bril ook hebben. Ik ga ervoor sparen. Ik zou niet weten waar je deze kunt passen?
In Nederland weet ik het niet, sorry! Maar als je eens in Parijs bent kan ik het adres van de opticien wel voor je opzoeken?
Ik ben net dit jaar in Parijs geweest, maar ik zal het in gedachten houden, dank je wel! Hij staat je echt prachtig.
Wow dat valt nog mee qua prijs! Ik had echt meer verwacht. Shit. Nu wil ik hem ook
Is goed, laat het maar weten. En dankjewel!
De bril kost 400 euro maar dat vind je meevallen? Haha hoe dan
Omdat ik de precieze naam niet meer weet en het bonnetje zou moeten opzoeken in mijn administratie! Het was een klein zaakje en het is ergens in Le Marais vlakbij Les Deux Magots, maar geen idee meer wat precies, sorry
Je kan bij stockists gewoon kijken waar ze hem verkopen.
Als je een dure opticien hebt en geen vergoeding op glazen, valt alles mee ![]()
Nee. Niet iedereen (heel veel mensen) heeft 400 euro om vrij te besteden aan een zonnebril.
Dat sowieso, maar ik vind het wel meevallen voor een model dat tijdloos is. Mag ik vinden. Jij mag jouw mening vinden.
En ik ben ook niet rijk wtf
Als je 400 euro mee vindt vallen ben je volgens mij heel rijk!
Tja. Ik zal voortaan overal wel een disclaimer en mijn inkomen plaatsen als je dat wat meer geruststelt. Jeetje mina
Zou nóg geen 400 euro betalen voor een zonnebril als ik wél stinkend rijk was hahaha wat een overbodige luxe.