Ben ik de enige die (Deel 1)

Blijkbaar zit je samen in ieder geval boven de toeslagengrens, of dat genoeg is moet iedereen zelf bepalen maar volgens de overheid heb je dan dus genoeg om van rond te komen ja.

5 likes

Maar er wordt wel gekeken naar het jaarinkomen voor je zorgtoeslag, dus zou me niks verbazen als je idd toeslagpartner bent de maand na het trouwen, maar je dan op jaarbasis toch nog een te hoog inkomen hebt en moet terugbetalen. Zou dat wel echt goed uitzoeken/geld opzij zetten ervoor.

5 likes

:clap:

3 likes

Wat bedoel je?

5 likes

Je hebt wel een wederzijdse onderhoudsverplichting, dus als jouw echtgeno(o)t(e) een hoger inkomen heeft en jij komt tekort, kan je wel stellen dat je meer financiƫle middelen hebt ja

2 likes

Als je samen een kind krijgt en je partner heeft het kind erkend, ben je automatisch toeslagpartners. Dus niet alleen trouwen heeft financiƫle gevolgen.

3 likes

Goed dat ze de post laat staan! @anon4775214 verwijdert vaak als ze commentaar krijgt, ik vind dat heel irritant en ook wat laf. Dus de :clap:is een compliment.

4 likes

Moet dit erbij :sweat_smile: beetje backhanded compliment zo

24 likes

Nouja ik moest uitleggen waarom ik applaudiseerde.

zal ik het weghalen?

6 likes

Wij deden halverwege het jaar 2020 een geregistreerd partnerschap en ik kon alles terugbetalen van het jaar 2020 :sob:

2 likes

Klopt toen was er ook andere wetgeving. Vanaf 2021 is er nieuwe wetgeving waardoor het partnerschap een maand later ingaat.

2 likes

Oeh, welke is dat? :grimacing:

2 likes

Deze heb ik, weet niet of ie nog ergens verkrijgbaar is:

2 likes

Dank!

2 likes

Ben ik de enige die kippenvel krijgt van ongeglazuurd aardewerk? Het gevoel is goor, het geluid is vreselijk en het idee is ook al BRRR

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Kreeg kippenvel toen ik dit las :laughing:

13 likes

Ik krijg ook kippenvel van een harde bezem die over tegels veegt. Brrr

4 likes

Jaaaa! En niemand die me ooit begrijpt… sta echt met mn oren dicht als ik dit geluid hoor

1 like

Heb je wel eens zo’n hark gehoord?

Echt de hel op aarde als mensen hiermee over tegels schrapen.

10 likes

minst succesvolle ben ik de enige tot nu toe hahahah

7 likes