Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik ooook! Vreselijk irritant.

2 likes

Ben ik de enige die buiten bijna altijd een grote zonnebril draag tijdens een wandeling?
  • Ja
  • Nee, ik ben ook heerlijk incognito op grijze winterdagen

0 stemmers

3 likes

Niet om incognito te zijn maar ik kan niet tegen het licht

11 likes

Ik kan het daglicht ook niet verdragen.

11 likes

Ik wil het ook niet eens :sunglasses:

1 like

Ja, altijd. Zon, regen, wind, orkaan, het maakt me allemaal niet uit. Buiten draag ik een zonnebril. Behalve ‘s avonds als het echt donker is, want dan loop ik tegen een lantaarnpaal.

En nog steeds hebben mensen the audacity om me aan te spreken, dus daar helpt het niet tegen.

11 likes

Dit zei mijn oma altijd. Liep altijd met zonnebril buiten. :rofl:

Ik ook, want fel licht en gevoelige ogen en minder knijpen dus minder rimpels!

3 likes

Nee ik ook en ik heb precies diezelfde zonnebril die Audrey Hepburn in Breakfast at Tiffany’s draagt gekocht om net zoals haar incognito te kunnen zijn (kostte aardig wat speurwerk)

10 likes

Nu willen we uiteraard weten welke zonnebril dit is!

2 likes

Haha het is het model ‘Manhattan’ van Oliver Goldsmith! Weet niet zo goed waar in Nederland deze te koop is, heb 'm zelf uit een boetiekje van toen ik in Parijs was

3 likes

Voor de liefhebbers

12 likes

Ja, deze dus!

5 likes

Ja en ik had een tijdje een bananensplit fase als toetje, maar de pizzeria waar ik vaak heen ging met m’n ouders serveerde dat in een mat glazen schaaltje (in de vorm van een banaan). Brrrr, dat gevoel van de vork op het glas

2 likes

Ik heb deze link echt al 44 keer aangeklikt en ik wil deze bril echt zo graag. Maar € 400 kan ik echt niet maken

6 likes

Die bril loopt niet weg, misschien een potje ervoor maken?

En bij dit soort aankopen wil ik ‘m toch eerst passen.

3 likes

Ja ik heb ook al vrij smal hoofd en veel brillen zijn snel te groot, maar hij is wel echt mooi

2 likes

Idd wat @Bunnyslippers zegt, die bril bestaat al sinds de jaren 60 en blijft denk ik ook nog wel een tijdje bestaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ik zou 'm zeker weten eerst passen. Ik heb een klein maar lang hoofd (wat een beschrijving haha) en hij is best groot voor me

Beetje een random foto maar hier heb ik ‘m dus op

28 likes

Love it :heart_eyes: ik moet deze bril ook hebben. Ik ga ervoor sparen. Ik zou niet weten waar je deze kunt passen?

5 likes

In Nederland weet ik het niet, sorry! Maar als je eens in Parijs bent kan ik het adres van de opticien wel voor je opzoeken?

2 likes

Ik ben net dit jaar in Parijs geweest, maar ik zal het in gedachten houden, dank je wel! Hij staat je echt prachtig.

4 likes