Wow dat valt nog mee qua prijs! Ik had echt meer verwacht. Shit. Nu wil ik hem ook
Is goed, laat het maar weten. En dankjewel!
De bril kost 400 euro maar dat vind je meevallen? Haha hoe dan
Omdat ik de precieze naam niet meer weet en het bonnetje zou moeten opzoeken in mijn administratie! Het was een klein zaakje en het is ergens in Le Marais vlakbij Les Deux Magots, maar geen idee meer wat precies, sorry
Je kan bij stockists gewoon kijken waar ze hem verkopen.
Als je een dure opticien hebt en geen vergoeding op glazen, valt alles mee
Nee. Niet iedereen (heel veel mensen) heeft 400 euro om vrij te besteden aan een zonnebril.
Dat sowieso, maar ik vind het wel meevallen voor een model dat tijdloos is. Mag ik vinden. Jij mag jouw mening vinden.
En ik ben ook niet rijk wtf
Als je 400 euro mee vindt vallen ben je volgens mij heel rijk!
Tja. Ik zal voortaan overal wel een disclaimer en mijn inkomen plaatsen als je dat wat meer geruststelt. Jeetje mina
Zou nóg geen 400 euro betalen voor een zonnebril als ik wél stinkend rijk was hahaha wat een overbodige luxe.
Maar designer zonnebrillen zijn geen Chanel tas hè. 400 euro zit buiten heel exclusieve modellen gewoon in de hogere marge. Daarvoor kan je merken als Bulgari, Chanel, Dior etc kopen. Daaronder zitten nog de Armani’s, Versace etc en daaronder weer Michael Kors, Ray Ban etc. Dus dit is wel topsegment voor dit item.
Groetjes, een overbodige zonnebrillenliefhebber (ook in december).
Ik zal volgende keer wel duidelijk ik vind zetten.
Ik VIND het meevallen. Ik moet door mijn lichtgevoeligheid, vanwege autisme, bijna elke dag een zonnebril dragen. Dit doe ik meer dan mijn normale bril waar ik ook flink voor betaal.
Het geld haal ik er dus uit. Kan ik het nu kopen? Nee, maar ik vind het dus in verhouding meevallen voor een montuur wat redelijk tijdloos is.
Merken vind ik persoonlijk ook niet het belangrijkste, zeker niet in de brillenwereld. Daar is soms geen touw aan vast te knopen.
O, ik vind het het ook waard hoor, zo bedoel ik het niet. Ik draag zonder autisme ook elke dag een zonnebril, dus dat staat er wat mij betreft los van. Meer dat ook een tijdloos model niet opeens 1000 euro is. Gewone bril is natuurlijk ook duur door de glazen.
Een design zonnebril is gewoon ultiem voorbeeld van middelmatige luxe, een van de wat meer betaalbare accessoires.
Ik vind het vooral bijzonder dat mensen die bril willen zonder m zelf op hun hoofd te hebben gezet. Vind m ook heel mooi bij @d12baby maar ik heb het sterkte vermoeden dat ie 90% van de mensheid niet zo goed staat als haar, zeg maar. Je moet er net het hoofd voor hebben imo.
Ik ben het met je eens, maar moet toegeven dat ik dat zelf ook altijd een beetje vergeet met items die anderen heel goed staan. Ik vergeet dan gewoon dat ik een heel ander hoofd/lichaam heb? Hetzelfde met die lipstick die tijdens Black Friday populair was, ik had hem al twee keer in mijn mandje gegooid door de swatch die iemand plaatste, voor ik me bedacht dat mijn lippen er heel anders uitzien (en dus die lipstick ook)
Brrr wat een calvinistisch toontje
Btw mijn bril van Hans Anders was 300 euro.
Edit: oja! Dat was met 100e korting
Mijn gewone bril was €65 oid (leve Charlie Temple), maar ik heb dan weer wel zonnebrillen van €250 Heb overigens nog nooit een zonnebril van meer dan €100 gekocht zonder eerst te passen.
En mijn lenzen zijn wel kneitertjeduur, maar draag mijn bril steeds regelmatiger, misschien toch ook maar eens in investeren…