Ja, dit heb ik idd wel. Kramp in m’n (karige) buikspieren op 1 plek.
Ik heb echt jaren gedacht dat t mn eierstokken waren
Ben ik de enige die het lowkey ongemakkelijk vindt om declaraties in te dienen op werk?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik ben ook ongemakkelijk
0 stemmers
Het komt denk ik vooral omdat het adresseer aan een collega, in plaats van dat het via een systeem gaat.
Ik voel me dan altijd zo’n gier
Ik ben heel blij dat ik in een heel grote organisatie werkt en dat de declaraties waar ik een beetje weerstand bij voel door iemand op afstand worden gecontroleerd.
Haha ja ik ook, terwijl ik 9/10 keer alleen reiskosten declareer. Of verjaardagscadeautjes uit ‘de pot’ die ik voorgeschoten heb. Het zijn bijna nooit discutabele, maar toch haat ik het
Haha nee ik vind het ook ongemakkelijk. Mijn collega schiet ook heel vaak bedragen van 200,- of meer voor (cadeaukaarten voor medewerkers etc) maar ik weiger dat altijd. Vind dat altijd zo naar want dan lijkt het alsof ik de gier ben. Maar ik vind dat de teamleiders dat maar lekker moeten doen.
Ben ik de enige die vaak/soms tijdenlang kan uitkijken naar een leuke activiteit/afspraak/dag (bijv. een uitje met vriendinnen of een festival) maar dan de dag van tevoren helemaal afknapt zonder echte reden? Ik ga er dan als een berg tegenop zien, zie allemaal beren op de weg, ga me aan de kleinste dingen ergeren in het contact over de voorbereidingen met de mensen die meegaan en wil dan het liefst alles afzeggen.
- Nee, dit heb ik ook
- Ja, je bent de enige
0 stemmers
Ik organiseer een vriendinnen weekend en de ene week kan ik niet wachten en ben ik helemaal enthousiast, andere moment denk ik echt waar de fuck ben ik aan begonnen en we blazen de boel af.
Iedere vakantie waar ik naar uit kijk denk ik de dag van te voren “als iemand nu zou zeggen dat het niet doorgaat had ik het ook prima gevonden”, alsof de voorpret ook al genoeg was ofzo
Ik heb zelfs de nieuwe deur in mijn thuiswerkkantoor gedeclareerd, no shame in my declaratie-game.
wat haha
met wat voor reden?
Anders hoor ik m’n man werken in de kamer ernaast.
Misschien moet ik proberen een nieuw huis te declareren want wij hebben niet eens aparte kamers om in te werken Dit zou weleens mijn binnenkomer op de woningmarkt kunnen zijn
Ben ik de enige die als ze kriebelhoest heeft, ook jeuk krijgt aan mijn nek/keel en echt moet gaan krabben?
- Heb ik ook
- Je bent de enige
0 stemmers
Ik snij mijn afbakbroodje altijd open voordat ik hem in de oven doe.
- Doe ik ook
- Je bent de enige
0 stemmers
Ik kijk pas of ik spelfouten heb gemaakt als ik een forumpost heb geplaatst waardoor ik ze mega vaak moet aanpassen.
- Doe ik ook
- Doe ik niet
0 stemmers
Ben ik de enige die mijn verkoudheid kan ruiken?
- Ja
- Nee
- Wtf
0 stemmers
Ik las hier dus ooit over en toen dacht ik echt huh?? Maar nu sinds een jaar of 2 “ruik” ik mijn verkoudheid dus. Het is geen geur wat om je heen hangt overigens, het is echt vanbinnen.
Dat lijkt me een hel, want ik heb echt altijd een liedje in mn hoofd
Ja het doet mij denken aan erwtensoep altijd
Ik ruik wel verkoudheid bij een ander
Hahahah eww, als een soort walm om iemand heen ofzo?