Ik ga uit van regen, want dat is het enige wat ik zelf meemaak, regen regen regen.
Ik heb dit als ik zie dat mijn kind (bijna) lijkt te vallen, dan bevries ik ofzo, en ben ik eerder geneigd om me om te draaien of weg te lopen
Ben ik de enige die beter nadenkt of concentreert als ze iets anders aan het doen is? Bijvoorbeeld: ik kan me beter concentreren op een serie als ik tegelijkertijd op Reddit lees, en als ik na moet denken over iets op mijn werk gaat dat het best als ik tegelijkertijd een youtube video over een ander onderwerp kijk bijvoorbeeld. Ik luister ook beter in gesprekken als ik tegelijkertijd iets anders kan doen maar vgm kom ik dan heel ongeinteresseerd over dus ik doe mn best dat niet te doen, alleen kan ik me dan niet meer concentreen op wat iemand zegt
Als ik het zo lees klinkt het wel heel raar maar goed misschien snapt iemand me lol
- Ja je bent de enige
- Nee dit herken ik
- wat
0 stemmers
Als ik privé aan het bellen ben ga ik altijd lopen, zoiets stoms!
Ik doe vaak ondertussen een spelletje op mân telefoon als ik een youtube filmpje of een serie kijk. Anders kan ik me echt niet concentreren en ben ik er klaar mee.
Iedereen met adhd snapt je
Ik moet tijdens werk een luisterboek of podcast anders kan ik het niet. En mijn werk is schrijven dus veel mensen kunnen dat niet want die schrijven wat ze horen maar ik zet dat gewoon op een ander kanaal en het gaat top
Is de keuze van mijn psycholoog om een adhd diagnose traject te gaan doen opeens toch weer logisch
Ik doe het liefst iets met mân handen. Mân favoriet is kleuren, nagels lakken, strijken of bakjes uitzoeken/sorteren. Dat vond ik wel ideaal aan COVID. Nog nooit zoveel van college opgestoken als wanneer ik thuis kan luisteren terwijl ik nuttige dingen deed die normaal te veel tijd kosten.
Maar kun je dan ook echt de podcast/het verhaal helemaal volgen? Of is het meer achtergrondgeluid? Ik luister altijd podcasts op de fiets en als ik dan op mijn werk aankom wil ik eigenlijk graag door luisteren, maar ik kan niet eens een simpele mail tikken terwijl ik luister
Ja eigenlijk een combi
Wat knap zeg, dat je brein dat kan!
Zoveel mensen die nooit met make-up op slapen!
- Ik draag sowieso nooit make-up, dus dan is dat makkelijk
- Ik draag wel make-up maar ik haal het er ALTIJD af voor ik ga slapen
- Ik draag wel make-up maar ik ben (heel) soms wel eens te moe/lui/dronken/anders om het eraf te halen
- Ik draag wel make-up maar haal het er eigenlijk (bijna) nooit af voor het slapen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Edit: kak, anoniem⊠naja, kunnen jullie lekker anoniem biechten dat je je make-up er nooit afhaalt
Ik kijk 's ochtends wat de schade is en die haal ik weg maar ben bang dat ik iets moet veranderen want hier kom ik met mijn 33 jaar niet meer mee weg
voel me zo gefrituurd als ik met make up ben gaan slapen
Daâs niet schattig dat is de scam die bijna onze ondergang werd
Ja ik combineer ook alleen inhoudelijke dingen met activiteiten waar je weinig concentratie voor nodig hebt. Nagels lakken idd, opruimen en schoonmaken, kleurplaten etc. (nu nog crosstrainer weer toevoegen).
Haha nee dit heb je wel meegekregen dit, dit gaat over die hele annic gate met het âmama wordenâ en dat het daarvoor belangrijk is dat je je baarmoeder warm houdt
Ik heb ja gestemd omdat het iets cultureels is of missh in iig in onze familie? Dat idd vaak wordt gezegd dat je organen ook âverkoudenâ kunnen raken, je niet teveel op een koude vloer moet zitten ivm vruchtbaarheid. Bij buikpijn een sjaal om je middel moet vastmaken en een föhn erop moet zettenâŠ
Zal missh zero onderbouwing voor zijn maar is er zo wel ingesleten