Nee want ik heb er geen last van
Maar het geluid in de bios is toch altijd zo hard dat je de chips niet hoort? Of ben ik gewoon oud
Nou als er iemand vlakbij je zit te kauwen hoor je dat makkelijk hoor. Hoort er beetje bij. Al zijn er op mensen die nooit van normaal kauwen hebben gehoord en die hoor je 7 rijen verderop nog verteren.
In ‘mijn’ bios doen ze het in zo’n popcornbak. Nog steeds gekraak maar wel iets minder
Hahaha ja is dezelfde bios. Ja koffiefilter idd bij filmavond! Echt fantastisch ik mis een kind zijn op scouting
Ik dronk vaak veel te weinig overdag en had altijd echt moeite met genoeg glazen water drinken. Ook een dopper of ander soort fles mee hielp niet echt. Sinds kort heb ik opgemerkt dat ik veel meer en sneller drink als ik uit een rietje drink. Dus nu heb ik 2 van die lekker grote amerikaanse flessen mét rietje gekocht en ik drink echt zoveel meer.
Herkennen meer mensen dit
- Ja je bent de enige. Ik drink liever uit een glas
- Nee, dit heb ik ook
0 stemmers
Dit was ook mijn hack op de middelbare haha, ik had altijd pakjes drinken want die moesten dan in één keer helemaal op!
Ik drink verreweg het meeste rechtstreeks uit de kraan.
Nu het ineens sneeuwt (?) en ik met een natte broek thuiskom merk ik ineens weer dat mn bovenbenen altijd zo gaan jeuken van een natte broek/panty. Ben ik de enige die dit altijd heeft? Dus jeukende benen van een natgeregende broek of panty?
- Ja dit heb ik ook
- Nee je bent de enige
0 stemmers
Vooral als ik dat kledingstuk uittrek. Zo lang het aan is merk ik het niet zo.
Nog erger is de jeukende bil
Ben ik de enige die het moeilijk vind om niet te verklappen wat voor cadeau ze geeft?
Ik ben dan altijd zo hyped dat ik het direct wil verklappen.
- Ja, doe niet zo raar
- Herkenbaar, ik kan zulke dingen ook moeilijk voor me houden
0 stemmers
Oh my god ja kan hier helemaal onpasselijk van worden echt een reden om minder panty’s of synthetische broeken te dragen als het zweterig of nat weer is. Echt een gevoel dat gelijk staat aan nagels over een schoolbord. Ook moeilijk op te lossen weer!!
Ik kreeg laatst de tip om, tegen statische kleding, m’n benen in te smeren met bodylotion voordat ik panties aantrok. Mijn God wat een jeuk, heb na een kwartier mn benen maar afgespoeld want ik werd er helemaal gek van.
Ik zeg niks.
Soms als ik in bed lig en ik moet niezen, krijg ik zo’n sterke kramp in mijn eierstok ? Na de nies is het ook gelijk weet weg
- Heb ik ook
- Waar heb je het over?
0 stemmers
? Ik snap het even niet geloof ik haha
Fred is een stylist zonder panty’s.
Ik vind dat nog moeilijker dan wiskunde. Dan heb je zoiets leuks gekocht voor iemand en dan kan je dat niet meteen zeggen
Ik dacht dat ik dat ook had, tot de gynaecoloog zei dat dat niet kon en dat het naar alle waarschijnlijkheid triggerpoints in buikspieren zijn.