Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die vandaag een sjoelbak heeft gekocht?

• Nee ik ook!
  • Ja, jij bent de ultieme Nederlander die ook nog heeft onderhandeld over de prijs van een fucking sjoelbak

0 stemmers

5 likes

Heb je hem al gebruikt?

2 likes

Mooiste aankoop die je op de vrijmarkt kunt doen! Ik wil er eigenlijk ook eentje maar moet mijn man nog overhalen

5 likes

Oefen rondje

Gooide 87 echt amateur

2 likes

Wauw echt 0 % die dat ook heeft gedaan hahaha

Wel echt superleuk!

3 likes

Oh ja goede vrijmarkt aankoop! Ik heb er toevallig twee weken geleden eentje gekocht op marktplaats toen ik tijdens een spelletjesavond met vrienden tot de conclusie kwam dat de afwezigheid van een sjoelbak echt een gemis was. Ben over het algemeen niet zo fanatiek met spelletjes, maar sjoelen haalt echt het slechtste in me naar boven :joy: Heb nog niet de moeite genomen om hem naar de berging te brengen, hij ligt nogsteeds midden in de woonkamer te shinen dus ik sjoel af en toe even om mn skills te verbeteren haha (vind 87 best een goede score trouwens hahaha)

7 likes

Sjoelen met vrienden met een paar borrels op lijkt me ook heel gezellig! Ik ga ook maar eens op marktplaats kijken.

3 likes

Moet je niet als eerste doen alleen, anders loop je de hele dag met een sjoelbak in je tas haha.

3 likes

Ik had mazzel, want woon 2 straten van waar de vrijmarkt altijd begint, dus wij lopen altijd rondjes en dan tussendoor even normaal naar de wc/blikjes bier uit de koelkast pakken want pauperlife/tompoezen eten/aankopen neerleggen en weer door!!

3 likes

Ben ik de enige die standaard de stem van Mark Rutte hoort als ik ergens “super gaaf!” zie staan?

• Nee dit heb ik (helaas) ook
  • Ja wtf arme jij

0 stemmers

2 likes

Ja heel herkenbaar (en irritant haha). Heb het ook andersom. Als ik een beeld van Rutte lachend zie hoor ik 'm daar ook automatisch “gaaf land!” bij zeggen.

6 likes

:nauseated_face:

2 likes

Ik denk ook altijd aan de Rutte wanneer ik zeg of denk dat iemand gewoon moet doen :cry:

4 likes

Normaal

3 likes

Nee dat is Wilders :smiling_face_with_tear:

Edit: shit, oeps dat had Rutte idd ook met die gekke advertentie

2 likes

En bij “wat gaaf” aan Daniel Arends

9 likes

Ik hoor dan vooral “Hai hai” en “Waanzinnig land”. Maar dat eerste komt door Dit was het nieuws en dat tweede door de podcast van Johan Fretz haha

5 likes

Ben ik de enige die een film aanzet tijdens het werken / poetsen / klussen en dan het eind van de film als deadline heb?

• Ik doe dit ook!
  • Ik doe dit niet

0 stemmers

2 likes

Als ik dat zou doen, dan zit ik na 10 minuten op de bank die film te kijken.

23 likes

Ben ik de enige die rauwe champignons eet? ff zonder omg reacties

• ja je bent de enige
  • nee doe ik ook

0 stemmers

1 like