je mist de optie ‘‘ik vind het vervelend maar doe het toch’’.
getuige mezelf op dit moment.
Ja dit omschrijft mijn leven wel
Die 59 kilo zegt ook helemaal niks, ik heb officieel ondergewicht als ik dat weeg bij mijn lengte.
Ze heeft gewoon een dikkige kop, tenminste zo zag in haar altijd. Maar goed ik zag die films misschien eens per jaar en de andere 364 dacht ik nooit aan Bridget Jones.
Haha ik heb dus verkeerd geklikt.
Maar ik snap je wel, ik dacht destijds: raar dat ze haar niet flatterende kleding aantrekken, haar als mollig neerzetten, terwijl ze niet dat naar mijn idee niet is.
Ergens werd je toch meegegeven dat zij dus niet aan het schoonheidsideaal/ideale gewicht ofzo voldeed.
Ah thanks dat wist ik niet!
Ben ik de enige die het raar vind dat iemand haar hondenpoepzakje in mijn keukenafval doet?
Ik vraag me dit al 2 jaar af dus tijd voor een poll.
Context: vriendin komt langs voor een wandeling, heeft haar hond mee. En een zakje met een hondendrol. We wonen buitenaf dus geen prullenbakken buiten, normaal neemt ze 't mee naar huis denk ik. Maar nu deed ze het in mijn prullenbak onder de gootsteen, op een vanzelfsprekende manier.
Ik vond het erg maar ik ben sowieso geen dierenvriend, dus ik vind al gauw dingen die met dieren (zeker honden) te maken hebben irritant en vies. Dus het kan aan mij liggen?
Overigens moesten we de zak meteen verwisselen want je rook het zodra je het kastje opendeed.
Dus ja. Ben ik de enige die dit een rare actie vind?
- Ja je bent de enige, dit is acceptabel.
- Nee ik vind dit ook raar.
0 stemmers
Ik had het haar in de container buiten laten weggooien?
Ik dacht eerst joe einde janken, maar als het echt zo meurt dan zou ik het ook irritant vinden.
ja, dat was een beter idee geweest. Alleen ging het zo snel dat ik later pas dacht, okee dit vind ik niet optimaal. Inmiddels is de hond dood dus we gaan het niet nog eens meemaken.
Ik had laatst dat een vriend een luier van zijn kind (geen baby meer) in de prullenbak bij mij in de keuken wilde gooien. Toen heb ik ook gezegd dat hij hem maar gewoon in de grote container beneden moest gaan gooien, vond hij heel raar maar ik hoef dat echt niet in mijn huis te hebben hoor, gatver.
Ew ik hoef dat nieteens van mn eigen kind binnenshuis te hebben gatver waarom zijn mensen zo.
Ik was laatst ergens waar iemand haar kind (geen baby maar dreumes) ging verschonen op iemands vloerkleed
Vond dat zó fucking respectloos, doe normaal. De host was veel te beleefd iets te zeggen maar je zag de horror op haar gezicht.
Sommige mensen zijn echt een stel varkens, bah
Bij mijn werk is er ook iemand die af en toe een zakje met hondenstront om het hoekje bij de deur achterlaat. Terwijl er 20 meter verderop gewoon ondergrondse containers zijn.
Mijn zus en haar man spoelen de billen van hun kind (2) af onder de gootsteen op het aanrecht als hij heeft gepoept en ze de luier verschonen. Echt goor want er ligt ook gewoon een afwasborstel enzo in die gootsteen
Er is niet genoeg therapie in de wereld beschikbaar voor mij om daar een kopje thee aan te nemen.
IN de gootsteen? Dus daar spoelt het poepwater overheen?
En is dat een gewone afwasborstel of een oude die ze gebruiken om schoenen mee te poetsen enzo?
Ik ben zelf ook best een zwijn maar dit gaat mij zelfs te ver.
Ja precies, vragen. Hóe zit dat met die borstel.
Of… Maken ze de billen schoon met die afwasborstel?
Ben ik de enige die bang is voor dode vogels? Echt mijn maag draait om en ik kan er gewoon niet naar kijken. Ik walg er echt van. Heb het overigens al van kinds af aan, ik zette het echt op een gillen vroeger.
- Ja
- Nee ik heb dat ook
- Ik ben uberhaupt bang voor alle overleden dieren
0 stemmers
Ja, IN de gootsteen .
En ik weet niet wat ze met die afwasborstel doen! Ze hebben wel een vaatwasser.
Anyway ik pas 1 ochtend per week bij ze op en sinds ik hierachter ben gekomen neem ik altijd flesjes drinken enz mee zodat ik hun servies niet hoef te gebruiken.