Niet bang, maar ik vind het wel naar.
zeker als ze half ontbonden zijn
Niet bang, maar ik vind het wel naar.
zeker als ze half ontbonden zijn
Thanks nu kan ik vanavond niet slapen
Ik heb een dode ontbindende muis ontdekt in een oude bloempot in mijn tuin die vol met water zit en ik ben al een paar dagen aan het doen alsof ik dit niet weet omdat ik het niet wil facen en opruimen moest dit even kwijt
sorry ik win ouders gingen een keer op het tafeltje van de vliegtuigstoel VOOR MIJ de luier verschonen
stewardess is toen buiten haar stewardessenact getreden en m helemaal geflipt
Hahaha je woont ook in u toch? Nou heel graag.
Ik ging vanmiddag moed bij elkaar rapen en even kijken en hij is helemaal uitgezet waardoor je bijna niet meer ziet dat het een muis is. Het is zoooo smerig dat ik meteen weer gruwelend ben weggerend. Dat arme verdronken muisje toch.
Ohhh Heb je geen sloot/meer in de buurt? Dat je de bloempot daar leeggooit ofzo. Wat vies
Ben ik de enige die altijd handcreme op moet doen nadat mijn handen nat zijn geworden? Ik verafschuw het daarom eigenlijk om mijn handen te wassen of bijvoorbeeld een deurklink vast te pakken nadat het heeft geregend. Ik MOET daarna handcreme, anders kan ik aan niks anders denken.
0 stemmers
Ben ik de enige die kokos yoghurt vind smaken naar croma?
0 stemmers
Ik heb croma nog nooit naar binnen gelepeld
Ook niet een beetje van je mes/vork/bord afgelikt? haha
Dit, en ik heb ook nog nooit kokosyoghurt gegeten
Ben ik de enige die vindt dat als je munt thee drinkt je net zo goed een tube tandpasta door warm water kan roeren?
0 stemmers
Love muntthee vooral Marokkaanse muntthee.
Hoe is dit hetzelfde? Is totaal niet vergelijkbaar
Jaaa met veeel suiker!
Dit is volgens mij echt bij 50% van deze polls hier het geval hahha gaat altijd mis
Nou ik heb nog nooit tandpasta door warm water geroerd en opgedronken maar de vergelijking is toch niet zo gek? Ik vind alles met munt ook heel erg naar tandpasta smaken
Voor mij dus wel.