Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die heel de tijd mensen met deze sjaal ziet? (Eigenlijk vooral een paar maanden geleden, maar net zag ik hem weer.)

• Ja je bent de enige
  • Nee ik zie hem ook heel vaak

0 stemmers

2 likes

Niet met drop want dat eet ik niet maar er zijn wel dingen die snel een vieze bijsmaak krijgen ja

1 like

Niet met drop, maar wel met eierkoeken. Heeft niet met de hoeveelheid te maken, sommige ruiken al naar ammoniak vind ik.

15 likes

Er zit dus ammoniak in eierkoeken!! Of nouja, iets dat naar ammoniak ruikt; ammoniumcarbonaat. M’n vriend zei dit laatst ook en toen gingen we de verpakking lezen en ja hoor

11 likes

Het soms wel relaxed vind om in de file te staan? Mits je geen haast hebt natuurlijk. Lekker in m’n eigen bubbel, muziek aan.

• Nee heb ik ook
  • Ja ik haat file

0 stemmers

4 likes

Ben ik de enige die 2 haarborstels heeft, eentje voor voor het wassen/ā€˜vies’ haar, en eentje voor direct na het wassen op evt nog nat, schoon haar?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook
  • Nee, dit heb ik ook en zelfs nog meer borstels/kammen voor andere situaties namelijk:

0 stemmers

2 likes

Ik heb hier nog nooit aan gedacht zelfs!

4 likes

Ik gebruik de ā€˜vieze’ ook voor het doorborstelen van haarolie etc, dus als ik die zou gebruiken vlak na het wassen kan ik weer terug de douche in haha.

2 likes

Eentje voor het doorborstelen voor het douche voor de grootste klitten, eentje tijdens/na het douchen voor verspreiden van product en ā€˜krullen’ vast goed krijgen en dan nog een denman brush voor erna voor paar losse plukken goed krijgen zoals pony.

5 likes

Ik heb een borstel voor doorkammen, eentje voor de styling van m’n krullen en nog een grove kam.

2 likes

Ja, haha! Gebruik er 1 voor schoon haar, 1 voor een beetje vet haar, en dan nog een borstel voor als ik droogshampoo in m’n haar heb. En als ik een nieuwe borstel koop schuift die voor schoon haar door naar de medium vies haar borstel-positie. :joy:

15 likes

Haha dit is precies wat ik met mijn afwasborstels doe :laughing: In volgorde van vies naar schoon: eentje voor vieze dingen (gft bakje of als er eens iets beschimmeld is), eentje voor afspoelen en eentje voor afwassen.

8 likes

Ik heb een grove kam en die was ik elke keer als ik mijn haar was. Daar kam ik mijn haar altijd mee en vind ik ideaal om schoon te houden.

2 likes

Dit is zo slim :exploding_head:

1 like

Ik borstel mijn haar alleen als ik net uit de douche kom, is toch sowieso elke dag. Dus niet nodig.

1 like

Van die kleine plopjes voelt in benen en billen na een lange wandeling, stukje hardlopen of skeeleren?

• Huh nee weet niet waar je het over hebt
  • Jaaa dit heb ik ook wel eens

0 stemmers

4 likes

Jaa toch wel ongeveer de helft van de mensen herkennen dit denk ik, vraag me af of het ligt aan doorbloeding/conditie van de vaten of spieren ofzo. Ik denk zelf hele licht spierkrampjes. Het lijken indd mini schokjes. Duurt ook vaak maar 10 min en bij warmer weer lijkt het erger.
Weet iig dat het niets ergs is ofzo, maar vind het een bijzonder verschijnsel.

1 like

Is dat niet iets met spieren? Ik krijg het altijd bij te weinig water drinken

1 like

Wel eieren lust maar er een soort van afkeer voor heeft als ze door iemand anders gekookt zijn? Krijg echt walging van eierballen of johma eiersalade, maar zelf zo’n salade maken en eten is prima.

• Nee ken ik wel
  • Ja wtf
  • Ik heb dit niet met eieren maar wel met ander eten

0 stemmers

Wel dat ik een ei eet en dan opeens bedenk dat ik ei eet en het dan spontaan vies vind. Hele rare kronkel in mijn hoofd.

41 likes