Ben ik de enige die (Deel 1)

Ja ik vind het vooral een beetje zielig voor m’n man die elke ochtend heel lief mijn ontbijt maakt. Ik heb een keer naar de prullenbak moeten rennen omdat ik een broodje humus niet binnen hield en deze week zat ik echt met lange tanden naar m’n overnight oats te kijken. Nu overgestapt op kwark met muesli en fruit, kan ik weer een paar maanden vooruit haha.

4 likes

Haha ja dat!

2 likes

Nou niet fysiek ziek gelukkig maar ik eet wel vaak langere tijd achter elkaar hetzelfde beleg bijvoorbeeld, en dan ineens uit het niks ben ik het zo zat en hoef ik het ook echt een tijdje niet meer

5 likes

Avatar kookboek? :face_holding_back_tears:

Dat klinkt echt leuk. Staan er ook echt goede recepten in (of is het meer voor de leuk en recepten matig)?
Ik had meteen gekeken of ik het misschien kan lenen bij de bibliotheek, maar zit niet in het aossortiment helaas :joy:

6 likes

nee ik vind het zelf echt een superleuk boek eigenlijk! het is opgedeeld per element, lucht is allemaal vega, aarde is vanalles (kon daar niet echt een rode draad vinden), water is veel rauw en vis en vuur is veel pittig. het is geschreven door een aziatisch-amerikaanse kok dus ze gebruikt vooral aziatische invloeden. en dan heb je ook nog een hoofdstuk met allemaal theerecepten van iroh. ik probeer niet zo vaak gerechten uit kookboeken maar alsnog ben ik blij met m’n aankoop eigenlijk want het is echt een leuk mooi kookboek als je van atla houdt

7 likes

Hahaha! 🫠🫠

Ben ik de enige die 1 a 2 x per jaar uit het niets de drang heeft om nummers á la ‘Gasolina’, ‘Papi Chulo…’ hard te draaien, moet meedansen en dan in een fuik terechtkomt van dat soort nummers.
En dat op een moment waarop het niet handig is, bijvoorbeeld tijdens een drukke werkdag.

• ja je bent de enige
  • nee ik heb dit ook
  • ik begrijp je sowieso niet

0 stemmers

Geen last van, maar ik heb nu wel Gasolina in mijn hoofd. Dus bedankt

9 likes

:100:

https://youtube.com/shorts/U1AlHHuyvGY?si=__hEEZrRPqogP6Wn

3 likes

Dit ja.

3 likes

Ik vind mijn woonkamer zielig, omdat ik veel vaker en liever op mijn slaapkamer ben.

9 likes

Ik heb dat met Sean Paul

5 likes

Ik heb dit ook en heb hier ook een speciale playlist voor (Sean Paul idd, maar ook Black Beatles van Rae Sremmurd, Bad and Boujee van Migos en zo’n beetje alles van Future lol)

edit: en d12 uiteraard, om mijn naam eer aan te doen

3 likes

Nu zie ik een versie van The Secret of Kells for me met allemaal Sean Paul-bangers als soundtrack hahaha

1 á 2 keer per week 🫥

9 likes

Zoiets als dit? Dit zou mijn jam zijn :laughing:

11 likes

Haha o ja daar had ik nog niet eens aan gedacht! Perfect. BangurBan.

2 likes

:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:

3 likes

Hahahaha heb dat ook wel! Maar laatste tijd veel met (slechte) muziek van bijvoorbeeld Gareth Gates, Westlife etc. En dan vol emotie meezingen :joy:

3 likes

Ik elke dag :heart_eyes: Word dan ook vaak wakker met die muziek in mn hoofd. Daddy yankee vaak :smile:
Werd vandaag wel wakker met het ierse liedje i’ll tell me ma in mijn hoofd, ander soort banger.

3 likes