Heel erg balen Kan meestal wel in slaap vallen uiteindelijk, maar de weg er naartoe is wel heel irritant.
Het woord ‘klikvla’ voor danoontjes (via de vriend van @JustinBieber) leuk vindt?
- Ja je bent de enige, ik vind dit stom
- Nee je bent niet de enige, ik vind dit leuk
0 stemmers
Hahaha, ik had dat ooit een keer met een avocado met een gek gezwelletje.
En ik had die uitgekozen omdat anders niemand die zou kopen. En dat zei ik ook tegen mijn moeder.
Kom ik bij de kassa zegt de caissière: “Oh deze is niet goed, je mag een andere pakken…”
En ik durfde niet te zeggen dat ik juist deze zielige avocado wilde omdat anders niemand hem wilde hebben…
Maar als het je beter doet ademhalen, heb je dan sowieso een scheef neustussenschot of niet?
omg nu is het extra zielig het sprankje hoop maar toen toch niet
Ben ik de enige die sinds de nieuwe statiegeldregels nog nooit statiegeld heeft weggebracht bij de supermarkt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
lang leve picnic haha
Zooo blij met Picnic haha!
Ben ik de enige die de Picnic bezorgers eng vind als ik alleen thuis ben?? Soms komen ze zo in mijn aura door bv een voet naar binnen te zetten om de tasjes neer te zetten
- Nee heb ik ook
- Geen last van
0 stemmers
Ik kies alleen nog een bezorgtijd waarin mijn man thuis is en naar de deur kan
Ik vind alleen overdreven vrolijke Coolblue bezorgers eng.
Ik vind picnic juist uitzonderlijk vriendelijk.
Oh ik vind ze hier echt heel luid en opdringerig, wellicht van andere supermarkten ook maar daar ga ik zelf heen (en langs de zelfscan )
Met wat opdringerig dan? Ze komen gewoon je boodschappen brengen toch, verder verkopen ze je niks of is dat bij Picnic anders?
Nou ze willen bijvoorbeeld het elke keer in de keuken zetten en dat is goed bedoeld maar als je zegt nee hoor hier in de gang is goed dan staan ze al halverwege
Ik vind het gewoon lastig om daarmee om te gaan merk ik en bij mijn man doen ze dat minder
Oh dat is dan wel anders dan bij AH. Ze zetten het voor de deur of over de drempel, maar net wie je hebt, maar ze brengen het absoluut niet naar de keuken. Of althans is bij mij nog nooit voorgesteld.
Als je dat lastig vindt kan ik me wel voorstellen dat je het opdringerig vindt ja.
Maar dan moet je toch gewoon lekker zelf je boodschappen doen ipv het te laten bezorgen?
Nou ja, dat maakt mij niet uit. Als jij wil bestellen en je vindt ze opdringerig maar blijft toch bestellen, mij best
Dat is hier nooit? Ik heb ze laatst zelfs gevraagd of ze dat als uitzondering een keertje voor me wilde doen.
Hahaha huh dus omdat je je grenzen aangeeft moet je het maar zelf doen? Vind dat echt raar, ik zou het chill vinden maar zie niet waarom je geen nee mag zeggen.
Had het bericht van @PiuPiu niet gezien, doelde eigenlijk op het originele bericht dat ze een voet over de drempel zetten.