Ben ik de enige die (Deel 1)

Jawel. Had ik ook altijd! Maar was laatst in een land waar de auto 50 graden werd en dat was wel iets too much :joy:

1 like

Ik snap dat je er niks bij kan voorstellen, vind het zelf ook een beetje vreemd, haha.

@Nysmn oh dat is inderdaad wel heel warm ja!

1 like

Ben ik de enige die van die flessen met zo’n ingebouwd rietje of een drinktuutje echt niet lekker vindt drinken en zelfs een beetje viezig vindt? Doe mij maar gewoon een normale opening of nog beter, gewoon een glas.

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, dat vind ik ook

0 stemmers

2 likes

Het is ook echt een drama met schoonmaken daarom ben ik er mee gestopt.

2 likes

Ik heb er een die gewoon in de vaatwasser kan en dat is wel echt top

3 likes

Dit heb ik ook sinds medicatie! Echt heel vervelend vind ik het, ik ga binnenkort wel stoppen met deze medicijnen dus ik hoop echt dat het dromen dan ook stopt. Is echt mijn minst favoriete bijwerking (oke, het overmatig zweten is ook minder prettig)

3 likes

haha ja dit herken ik wel een beetje ja! die allesomvattende warmte
de eerste minuten zijn heel fijn, daarna vind ik het ook minder worden → of ja, zelfs vreselijk zweterig

2 likes

Inspiratie komt voort uit dat ik dit programma zit te kijken :laughing: in de krochten van YouTube

Maar het lijkt me dus echt best leuk om een echt filthy huis schoon te maken (hoef dan verder niet te weten wie er wonen enzo, gewoon echt schoonmaken wel met alle gear handschoenen mondmasker alles)

  • Ja dit lijkt mij top
  • Nee je bent de enige die dat wil

0 stemmers

2 likes

Ja bij een ander is dit top. Bij mezelf heb ik al geen als ik alleen maar moet stofzuigen.

6 likes

Uno is echt zo’n heerlijk simpel tussendoor spelletje. Je kan er nog lekker bij kletsen maar ook als je heel fanatiek wil doen kan dat. Je kan er drankspelletjes mee doen maar je kan het ook met jonge kinderen al spelen (zonder het kind te laten winnen dus). Echt een aanrader.

3 likes

Ben ik de enige die bij bepaalde liedjes spontaan moet huilen. Zonder dat er iets op dat moment is

  • Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Ben nu wel benieuwd welke liedjes je zo emotioneel maken

4 likes

Op dit moment is trust me mate van dean lewis echt vreselijk
Heb spontaan tranen in me ogen bij de eerste toon😭
En zo irritant omdat hij zovaak op de radio komt

1 like

Ik heb dat nu met i am not okay van jelly roll. Zet hem soms express op in de auto zodat ik ff kan janken. (Tenzij ik helemaal in de make up zit)

2 likes

Het een viezig idee vindt als mensen structureel weinig hun haar wassen? Bijvoorbeeld maar 1 keer per week. Ik denk altijd; leuk dat je haar niet snel vet wordt maar alle dagelijkse vuil en viezigheid waarom je de rest van je lichaam wil wassen komt toch ook in je haar terecht.

  • Ja daar denk je verkeerd over
  • Nee dat vind ik ook

0 stemmers

4 likes

Sommige mensen die ik ken die inderdaad hun haar maar een keer per week wassen omdat het beter voor je haar is, hebben gewoon best wel vet haar wat ik gewoon zou wassen omdat ik het vies zou vinden. Maar niemand heeft er last van dus I doet kmow

1 like

Ja dit. Van die mensen die trots verkondigen maar een keer per week hun haar te wassen en dan na drie dagen al een vette kop hebben. Vind ik echt smoezelig. Was je haar.

4 likes

Ik ben zo iemand die een keer per week mijn haar wast. Ik heb mijn haar nog nooit vet gezien. Heb dik haar, ben blond en voel me gezegend haha.

4 likes

Same, snap ook niet hoe je dat doet in samenwerking met sporten. Voel mij gewoon niet helemaal schoon als ik mijn haar niet gewassen heb.

11 likes

Ben ik de enige die soms voor een split second een computer functie wil toepassen in de ‘analoge’ wereld? Als ik bijvoorbeeld een fysiek stuk tekst voor me heb, zoals een krant, en ik ben op zoek naar een bepaald woord, dan schiet me wel eens kort te binnen dat ik toch even control F kan toepassen. Binnen een seconde besef ik me dan dat dat nergens op slaat, misschien ben ik verpest door technologie haha

  • Ja dat heb ik ook wel eens
  • Nee wtf

0 stemmers

2 likes