Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die echt dagen lang een andere route kiest als ik weet dat er op de normale route ergens een dooie vogel/rat ligt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En ben ik de enige die echt een gil van schrik geeft als ik een dooie vogel spot?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Gewoon benieuwd: waar schrik je dan van? De dode vogel als in ā€œomg zielig een dode vogelā€ of ā€œiehhh iets doods/platsā€

3 likes

Ik rijd over een snelweg door de ā€˜natuur’ naar m’n werk. Als ik om zou moeten rijden van elk dood dier dat ik op de weg zie , zou ik nooit meer een dag naar m’n werk kunnen.

Overigens maakt de veelheid aan dooie dieren op de weg me wel verdrietig en boos

3 likes

Ik vind het echt heel erg vies! Dus als ik op een paadje loop in een park en er ligt ineens een meeuw langs de kant in het gras schrik ik daar echt heel erg van. Het slaat echt nergens op :joy: Maar als ik in de verte een duif zie liggen heb ik het dan weer niet, maar ik kijk dan wel echt de andere kant op. Denk dat het hetzelfde effect is wat andere mensen met spinnen hebben, het is gewoon vies. Helemaal als ze er dan ook heel raar bij liggen :sob:

Ben ik de enige die Harrie meer een Jeffrey vindt en Jeffrey meer een Harrie? :biking_man:t3::man_biking:

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik snap je

0 stemmers

4 likes

Absoluut, ik denk iedere keer dat de een de ander is haha

1 like

Ja mijn theorie is dat Jeffrey een langwerpig hoofd heeft en daar past de naam Harrie met een lange Har beter bij (allemaal A’s).

En Harrie heeft een breder gezicht met een brede (lachende) mond en daar past de naam Jeffrey met een brede Jef beter bij (allemaal E’s).

Misschien is dit een soort synesthesie. :sweat_smile:

2 likes

Geen idee waar je het over hebt, maar ben het er wel mee eens.

4 likes

Welke namen passen beter?

• Links Harrie, rechts Jeffrey
  • Links Jeffrey, rechts Harrie

0 stemmers

2 likes

Jaaaa haha dit had ik ook!
En echt jaaaarenlang over gedaan bij Nick en Simon. Omdat ik Simon meer een Nick vond viceversa.

11 likes

Nee dat heb ik altijd begrepen want Nick heeft een lang smaller gezicht en de -i- is een lange smalle letter. En Simon heeft een wat voller gezicht en -mon- is vol en bol.

:ok_hand:

10 likes

Ik ga niet omrijden voor vogels of ratten maar wel met honden of katten. Als ik weet dat er bijv een dode kat op de snelweg ligt dan vind ik dat wel heel naar om te zien en op dat stuk verander ik dan van baan zodat ik het niet meerdere keren hoef te zien :persevere:

1 like

Simon had een sssscheiding en Nick nnnniet :bulb:

2 likes

ben ik de enige die het kan horen wanneer haar telefoon volledig is opgeladen? een soort hele hoge frequentie (meerdere stopcontacten/telefoons/opladers dus dat is het niet)

• ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

blabla

iedereen doet altijd alsof ik gestoord ben dus ik heb gegoogeld en het kan dus wel, misschien heb ik gewoon een heel goed gehoor haha

1 like

Geen idee nog nooit op gelet eigenlijk
Hoor je dat geluid dan als de telefoon vol is of wordt het dan juist stil?

1 like

Bij mijn Fitbit doet dat geluid echt gewoon pijn aan mn oren

3 likes

nee als hij vol is!

@Tamara ik word er ook wakker van haha

1 like

Ik heb af en toe als ik oordoppen in heb (met slapen) een hele harde suis-knal in mijn oren, voelt of klinkt als een elektrische ontlading. Kan het ook niet echt omschrijven. Ben ik de enige of herkent iemand zich hier in?

3 likes

Ben ik de enige die de kerstverlichting nog heeft hangen

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb ook nog kerstverlichting hangen

0 stemmers

En… Ben ik de enige die al (concrete) plannen heeft met kerst dit jaar :upside_down_face:

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb ook al concrete plannen

0 stemmers

5 likes

Ja, ik ga altijd op vakantie tijdens kerst.

2 likes