En sorry voor de mensen die denken van niet maar je ruikt het echt wel op een gegeven moment
Sommige mensen die ik ken die inderdaad hun haar maar een keer per week wassen omdat het beter voor je haar is, hebben gewoon best wel vet haar wat ik gewoon zou wassen omdat ik het vies zou vinden. Maar niemand heeft er last van dus I doet kmow
Ja dit. Van die mensen die trots verkondigen maar een keer per week hun haar te wassen en dan na drie dagen al een vette kop hebben. Vind ik echt smoezelig. Was je haar.
Ik ben zo iemand die een keer per week mijn haar wast. Ik heb mijn haar nog nooit vet gezien. Heb dik haar, ben blond en voel me gezegend haha.
Same, snap ook niet hoe je dat doet in samenwerking met sporten. Voel mij gewoon niet helemaal schoon als ik mijn haar niet gewassen heb.
Waarschijnlijk bedoel je het niet zo, maar het is wel een beetje wereldvreemd haha. De meeste mensen met krullen (zeker mensen met type 4 haar) wassen hun haar maar max 1x in week omdat hun haartype daar gewoon niet goed op gaat. Zij doen ook veel conditioner en olieƫn in hun haar wat mensen met sluik/steil haar echt niet moeten proberen.
Dus ja er zijn vast veel mensen die hun haar wel wat vaker mogen wassen omdat het snel vet wordt, maar wat voor jouw haar/hoofd werkt is niet universeel hĆØ.
Ben ik de enige die soms voor een split second een computer functie wil toepassen in de āanalogeā wereld? Als ik bijvoorbeeld een fysiek stuk tekst voor me heb, zoals een krant, en ik ben op zoek naar een bepaald woord, dan schiet me wel eens kort te binnen dat ik toch even control F kan toepassen. Binnen een seconde besef ik me dan dat dat nergens op slaat, misschien ben ik verpest door technologie haha
- Ja dat heb ik ook wel eens
- Nee wtf
0 stemmers
Jaaa herkenbaar! Of dat je iets wil kopiƫren/plakken en dan denkt ohnee dat gaat niet . Ik heb ook wel eens gezien dat iemand een A4tje wilde inzoomen met 2 vingers.
Ctrl f
Mān zoon heeft mixed hair (bos krullen) en ik was dat bewust maar 1 en soms 2x per week. Dat is echt veel beter voor zān haar.
Mān eigen haar was ik elke dag, maar dat zit tussen mān oren. Krijg al jeuk na 1 dag
Cntrl Z heb ik weleens. Als ik dan mn haar per ongeluk heb verneukt met de schaar dan denk ik weleens undooooo maar dat kan niet.
Omg dat laatste doe ik ook vaak
Ik ook.

- Uhh ja
- Nope
0 stemmers
Je hebt het wel over jezelf afgeroepen met die naam
Heb wel een tijdje gedacht dat het een echte plaats was. Er is tenslotte ook bijvoorbeeld Boerenhol, Trutjeshoek, de Hel en Sexbierum wie ben ik om dan Schubbekutteveen een rare nepnaam te vinden
Oh god, dit ben ik gewoon!!
Vergeet poepershoek niet Al is het bordje van dat gehucht definitief verdwenen, omdat het te vaak werd gestolen.
In Twente hebben we: Rectum.