Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik doe t ook met lettergrepen maar bijv als ik iets lees ofzo. Heel soms maar gelukkig anders zou ik gek worden

1 like

Ken jij een vrouw die is verkracht door een vrouw?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik heb dit wel heel lang gedaan! Maar inmiddels niet meer haha

3 likes

Ok, dit bericht onder deze poll is een beetje gek :rofl::sweat_smile:

50 likes

Waarom???

1 like

Je kunt toch lezen?

Edit laat maar dacht dat je op pangurban reageerde

3 likes

Nee, ik vind het gewoon echt een rare poll zonder context en sluit ook niet aan op ‘Ben ik de enige die’

7 likes

Ik had ‘m daar ook niet geplaatst, maar in “Stel je persoonlijke vraag”

Ik doe dit door de letters met mijn vingers te spellen/tellen. En als het woord/zin dan bij mijn duim uitkomt (en dus deelbaar is door vijf) vind ik het heel satisfying. En heb ook een variant hier op dat ik enkel de medeklinkers tel. Gelukkig deed in het vooral vroeger en nu zelden nog.

3 likes

Ik ook, maar ik gebruik dan de vingers die je gebruikt op een toetsenbord. En ik denk dat ik die vraag ooit al gesteld heb in dit topic (jaren geleden) en ik was niet de enige.

3 likes

Ja dit doe ik ook!

Ben ik de enige die moet hoesten van overrijpe bananen en bananensnoepjes?

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

3 likes

Hoe weten mensen dit? Ik zou haast die snoepjes halen om het te proberen :grin:

3 likes

Ik zat net bananensnoepjes te eten en ik kreeg een kriebel in mijn keel en toen zei ik tegen m’n collega ‘oh heb jij dit ook altijd bij snoepjes of overrijpe bananen’ en toen werd ik heel vreemd aangekeken. Maar vooral bij rijpe bananen, als het al in m’n mond zit. Net of er een soort gas vanaf komt waardoor ik een kriebel krijg en ga hoesten.

Als ik het Google ben ik blijkbaar allergisch ervoor maar ik eet bijna elke dag een banaan en ik heb verder nergens last van.

Jeetje wat irritant, en dat dan tijdens de hele banaan? Want dat eet toch niet lekker dan
(Ik ben zelf bekend met allergieën en dan komt er inderdaad altijd nog wat na, bijvoorbeeld bulten of dat de keel dicht gaat zitten)

1 like

Ik heb dit bij die gesuikerde bananensnoepjes, bij rijpe banaan nooit iets van gemerkt maar zal er eens op letten

2 likes

Nou vaak zijn ze dan al niet meer lekker eigenlijk. Dus met normale rijpe bananen gaat het prima, het zijn echt van die al bijna zachte bananen die beter zijn voor bananenbrood.

2 likes

Ben ik de enige die helemaal stress en paniek krijgt bij het dragen van een zonnebril binnenshuis?

• Ja je bent de enige. Helemaal prima hoor.
  • Ik krijg ook totale paniek
  • Geen paniek, maar niet perse prettig

0 stemmers

Ook als je weet dat je 'm op hebt? Of meer als ie per ongeluk nog op was terwijl je naar binnen loopt?

Ook als ik het weet, als ik bijvoorbeeld heel nodig moet plassen en daarom niet wissel met mijn gewone. Totale error.

2 likes