Ben ik de enige die (Deel 1)

Nou dit komt aardig in de richting! Ik zal dit eens verder uitzoeken.
Ik heb sowieso wel veel schokjes en trillingen tijdens het in slaap vallen. Ik slaap niet altijd met m’n oordoppen in, maar misschien dat het door die doppen versterkt word.

Dank voor het meedenken en zoeken!

2 likes

Snuf zout ipv snufje zout vind ik ook heel irritant

10 likes

Ieiw ja net als toef

3 likes

Ik vind ‘middagdut’ echt vreselijk idd :sob:

11 likes

Ja, dat is wel een van de manieren om mij boos te maken! Met je dut :mad:
Ik vraag me nu af of er een woord voor is, maar zoals er woorden zijn die alleen als meervoud bestaan, zijn er ook woorden die alleen er alleen klein zijn.

2 likes

Late reactie maar ja ik heb dit ook soms! Kan klinken als een vallende koffer of dichtslaande deur of gewoon een knal, maar er gebeurt niks in het ‘echt’. Toen heb ik het opgezocht en kwam ook bij exploding head syndrome uit, heel gek gevoel hè!

Ben ik de enige die koude voeten heeft met dit soort weer (30 graden)?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dit ook

0 stemmers

1 like

Ik slaap de hele zomer nog met sokken aan :woozy_face:

5 likes

Heb je ook warme voeten in de winter?

Ben ik de enige die altijd minimaal 1 dag nodig heeft om te acclimatiseren op vakantie? Of het nou in NL is of in het buitenland?

• Nee, ik heb dit ook
  • Ja, je bent de enige ik heb hier geen last van

0 stemmers

3 likes

Ja zelfs met een hele korte reistijd.

3 likes

Reden dat ik heb besloten volgend jaar geen/weinig korte tripjes te doen: ik kan er gewoon niet goed mee. Tegen de tijd dat ik gewend ben, moet ik weer naar huis :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Reden dat ik het echt heel fijn vind om laaaaaang ergens naartoe te gaan. Mensen met hun citytrips van 2-3 dagen … ik ga gewoon lekker anderhalve week of zo.

3 likes

Ben ik de enige die na een bezoek aan de supermarkt een typische supermarktgeur in haar kleren ruikt? Soms uren later nog. Ik vind het zo smerig. Bij de Dirk is het erger dan bij de Jumbo, Albert Heijn en Lidl ongeveer even erg.

2 likes

Nee ik heb dit ook! En nadat ik het tegen mijn vriend heb verteld ruikt hij het ook. Bij ons is het de Plus die zo heftig ruikt :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ben ik de enige die na het eten van een pizza van New York Pizza het gevoel heeft een keelontsteking te hebben?? Heb dan echt dat zelfde rauwe gevoel als bij een keelontsteking in mn keel :joy:

• Ja jij bent de enige
  • Nee ik heb dit ook

0 stemmers

5 likes

Hoezo eet je dan zo’n pizza als je een keelontstekingsgevoel ervaart?

4 likes

Misschien is het een allergische reactie op een ingrediënt in die pizza’s?

5 likes

Omdat ik de pizza het wel waard vind af en toe. Het is ook niet alsof t dagen blijft hangen hoor, gewoon nu nadat ik het eerder vanavond heb gegeten

@Neon ja zou kunnen haha, heb alleen geen bekende allergieën dus zou niet weten wat het kan zijn

2 likes

Ik heb dit met rijst, maar vraag me altijd af of ik niet gewoon heel inadequaat ben in het eten van rijst en er altijd iets verkeerd schiet ofzo :sweat_smile:

1 like