Jaaaa haha dit had ik ook!
En echt jaaaarenlang over gedaan bij Nick en Simon. Omdat ik Simon meer een Nick vond viceversa.
Nee dat heb ik altijd begrepen want Nick heeft een lang smaller gezicht en de -i- is een lange smalle letter. En Simon heeft een wat voller gezicht en -mon- is vol en bol.
Ik ga niet omrijden voor vogels of ratten maar wel met honden of katten. Als ik weet dat er bijv een dode kat op de snelweg ligt dan vind ik dat wel heel naar om te zien en op dat stuk verander ik dan van baan zodat ik het niet meerdere keren hoef te zien
Simon had een sssscheiding en Nick nnnniet
ben ik de enige die het kan horen wanneer haar telefoon volledig is opgeladen? een soort hele hoge frequentie (meerdere stopcontacten/telefoons/opladers dus dat is het niet)
- ja je bent de enige
- nee heb ik ook
0 stemmers
blabla
iedereen doet altijd alsof ik gestoord ben dus ik heb gegoogeld en het kan dus wel, misschien heb ik gewoon een heel goed gehoor haha
Geen idee nog nooit op gelet eigenlijk
Hoor je dat geluid dan als de telefoon vol is of wordt het dan juist stil?
Bij mijn Fitbit doet dat geluid echt gewoon pijn aan mn oren
Ik heb af en toe als ik oordoppen in heb (met slapen) een hele harde suis-knal in mijn oren, voelt of klinkt als een elektrische ontlading. Kan het ook niet echt omschrijven. Ben ik de enige of herkent iemand zich hier in?
Ben ik de enige die de kerstverlichting nog heeft hangen
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb ook nog kerstverlichting hangen
0 stemmers
En⦠Ben ik de enige die al (concrete) plannen heeft met kerst dit jaar
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb ook al concrete plannen
0 stemmers
Ja, ik ga altijd op vakantie tijdens kerst.
Dit klinkt een beetje als brainzaps die je als bijwerking van antidepressiva kunt krijgenā¦
Ik heb dit ook, bij mij is het hormonaal. Wat het precies is weet ik niet.
Soms valt mijn kaak ook ineens dicht (of eigenlijk klem ik dan onbewust in mijn slaap). Daar schrik ik ook vaak wakker van, want dat maakt ook een immens geluid met oordoppen inš
Ik heb het even opgezocht, lijkt er wel op inderdaad. Ik gebruik geen medicatie op dat gebied, dat kan het niet zijn dus.
@freehugs Ja het is echt heel luid met oordoppen in. Gisteravond had ik het een paar keer, telkens als ik bijna in slaap viel. Dat lukte dus niet daardoorā¦
En je hebt niet tinitus oid? Dat je piep luider word?
Hangt aan de voorkant van het huis en dat is zo tyfus hoog, dat we echt geen zin hebben om het eraf te halen. Zolang ze het doen, blijven ze hangen valt gelukkig niet zo op!
Nee dat heb ik niet. Het is ook niet een piep die ik hoor. De beste omschrijving die ik eraan kan geven is dat het klinkt als een stroomstoot of elektrische schok. Lastig uitleggen maar een luide zapp komt aardig in de buurt.
Is het dit? Laatst iets over gelezen.
Ben ik de enige die een sterk gevoel heeft over dat sommige woorden alleen in verkleinde vorm gebruikt mogen worden omdat het anders irritante woorden zijn?
Bijv mensen die
Dut (ipv dutje)
Puist (ipv puistje)
zeggen
- Nee ik word daar ook echt agressief van
- Ja waar heb je het over meid
0 stemmers
Toet