Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die de korstjes als eerste van boterham opeet en dan pas het middelste/zachte (Lekkerste) gedeelte?

• Nee, dat doe ik ook!
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

En nog een algemene vraag:
Ben ik de enige die het lekkerste eten tot het laatst bewaart en als laatste het lekkerste opeet? (wat dat dan ook is)?

• Nee, dat doe ik ook!
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die…

• … haar boekenkast op kleur heeft gesorteerd
  • … vroeger haar teennagels afscheurde en ze dan bewaarde in een doosje
  • … patat bestelt met ui, maar zonder saus
  • … met minimaal drie knuffels in bed slaapt
  • … afbakbroodjes vóór het afbakken opensnijdt
  • … weleens doet alsof ze in een tv-programma of clip zit die wordt opgenomen met meerdere camera’s vanuit veschillende hoeken, waar ze dan afwisselend in moet kijken
  • … het leuk vind om van die verbind-de-puntjes-puzzels/lijnpuzzels te maken.
  • NEE NIKS VAN DIT ALLES

0 stemmers

(vink aan wat op jou van toepassing is)
(ben vast in niks uniek)

Nooit

haha dit is mijn tweede beste manier! Maar ik prop het bijna nooit naar binnen. Eet het liefst echt chipje voor chipje (en dan even laten zitten in m’n mond hmmm). Wordt ook helemaal opgehaast als ik een zak/bakje deel met m’n vriend, die wel de propmethode toepast.

3 likes

Ben ik de enige die soms met een woord in mijn hoofd zit (omdat dat bv. in een gesprek voorkwam) en dan ga visualiseren hoe ik dat woord typ, en me dan ‘concentreer’ op de vingers waarmee ik dit zou typen, terwijl ik in mijn hoofd dat woord steeds herhaal?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die vind dat een echt patatje/frietje oorlog eigenlijk met saté/pindasaus, mayo, ui én curry (vooruit ketchup mag ook) is? Ik baal ook echt als ik geen curry op m’n oorlog heb.

• Nee, met satésaus, mayo & curry is de real deal!!!
  • ja, waarom zou je dat doen?

0 stemmers

Ik heb dit als ik met een wattenstaafje in mijn oren ga.

Ben ik de enige die moet kokhalzen als ik mijn oren schoonmaak met een wattenstaafje?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die het geluid van de stofzuiger en föhn heel storend vindt?

• Ja, waar heb je het over?
  • Nee, ik vind dat geluid ook vervelend

0 stemmers

Ben ik de enige die weleens chips met stokjes eet? Als het een sterke smaak heeft bijvoorbeeld die dagen in je vingers blijft zitten

• Nee, dat doe ik niet
  • Ja, ik gebruik ook stokjes bij het eten van chips :chopsticks:

0 stemmers

Ben ik de enige die zich de hele bus/treinrit druk kan maken om het moment dat ik uit moet stappen en dan moet vragen of ik er langs moet als ik aan de raamzijde zit?

• Nee… waar een mens zich druk om kan maken
  • Ja, dit heb ik ook

0 stemmers

Hebben we “de enige” winnaar tot nu toe? :full_moon_with_face:

1 like

Ik dacht even omg ben ik de enige op de hele wereld. En toen dacht ik onee van een deel van y forum.

1 like

Nee @voortaan was al de eerste enige die met haar schaamlippen. Maar nu is ze dan in ieder geval niet meer de enige die de enige die is, met @anon39978576.

6 likes

Ik doe dit niet, maar ik kan wel regelmatig naar mijn nagels kijken en genieten van de mooie nagellak die er op zit of van mijn geweldige lakkunsten.

Ben ik de enige die regelmatig naar haar gelakte nagels kijkt en er echt van geniet?

• ja, je bent de enige
  • nee, dit doe ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die oorsmeer heeft dat naar snoepperziken ruikt?

• uhhhh ja, wtf!
  • nee, ik heb dat ook!

0 stemmers

En omdat we het toch over oren hebben:

Ben ik de enige hier die een speciaal metalen oorstokje heeft om in haar oor te krabben, ook als ze schoon zijn?

• Ja, je bent de enige. Weirdo!
  • Ja, maar niet voor lang. Waar koop je zo’n ding?
  • Nee, ik hou van in mn oren krabben!

0 stemmers

Ben ik de enige die een hekel heeft aan mandarijnen?

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, ik haat ze ook.

0 stemmers

Hahaha

2 likes

Ben ik de enige die zo in bed ligt met mijn voeten, met grote tenen zo in elkaar?

tenen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben ik de enige die een kat heeft die 9 van de 10 keer random ergens op haar rug gaat liggen?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, mijn kat is ook raar

0 stemmers

23 likes

Ben ik de enige die helemaal kriebelig wordt als er gras in een zwembadje zit? Ik wil er daardoor meteen uit

• Ja, je bent de enige. Zeur niet zo
  • Nee dat herken ik ook!

0 stemmers

Ben ik de enige die hekel heeft aan losse haren, zelfs al is het mijn eigen haar? Ik word daar dus helemaal naar van als ik haren om mijn vingers heb onder de douche. Krijg dan echt kokhalsneigingen

• Ja, dat heb ik ook! Eindelijk een gelijk gestemde!
  • Nee, dat heb ik niet. Love mijn haar op alle mogelijke manieren

0 stemmers

Ik heb mijn oorstokje via ebay gekocht btw maar Bol heeft ze ook

https://www.bol.com/nl/p/1x-premium-rvs-oorreiniger-oorsmeer-verwijderaar-nbh/9200000066112005/

2 likes

Ik doe dit met de ronde zijde van een lange Bobby pin :speak_no_evil:

@NothingAboutSam Je hebt een leuk interieur!

1 like