Ben ik de enige die (Deel 1)

Haha ik ga dit vanavond uitproberen, maar hoe heb je m dan vast? Wel gewoon met stokje naar beneden, en dan onderaan beginnen? Druppel je dan niet over je handen

Het lastig vind om zittend te zonnen omdat ik bang ben dat mijn rollen ervoor zorgen dat ik straks allemaal strepen heb op mijn buik.

• Ja dat heb ik niet
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die regelmatig een half uur na het avondeten een broodje pindakaas of chocopasta eet?

• Ja, je hebt net gegeten. Dan zit je nog VOL!
  • Nee, ik doe dit ook regelmatig.

0 stemmers

Ben ik de enige die niet minder trek heeft als het warm weer is?
Ik heb gewoon nog in alles zin en krijg alles weg en even veel als normaal ook. Lichte salades of een simpel klein maaltje? Eh nee, geef me gewoon genoeg/normaal eten :stuck_out_tongue:

• Ja, je bent de enige. Ik heb met warm weer minder trek.
  • Nee, je niet niet de enige. Ook mijn trek is onafhankelijk van het weer.

0 stemmers

Ik krijg wel alles nog weg en eet evenveel, maar let er wel op dat ik zo min mogelijk op het vuur moet koken ivm de hitte in huis.

Ben ik de enige die zelfs met dit hete weer niet het water zou induiken voor verkoeling als de mogelijkheid zich voordeed?

• Ja je bent de enige
  • Nee fuck zwemmen ook in deze hitte

0 stemmers

:joy::joy::joy:

Die onderste foto aan de rechterkant hahahaha

Omg ja, ik zou het liefst stekeltjes hebben hierom :scream:

Ik heb ook nooit m’n haar los, want HAAT die rondvliegende haren. Heel soms forceer ik mezelf en neem ik expres geen elastiek mee, maar dan leen/koop/verzin ik iets waarmee ik mn haar op kan knopen als een elastiek.

1 like

Haha, maar dat bedoelde ik dus. Ze gaat echt letterlijk zo op haar rug liggen ergens en het is hilarisch :joy:

Ben ik de enige die dacht dat ik (vrijwel) de enige was die geen ochtend- en geen avondmens was?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik dacht ook dat ik een uitzondering was

0 stemmers

Ik vind dit topic zo leuk! Ik zit me suf te denken over iets dat ik misschien heb/doe dat wellicht niet iedereen doet, maar ik kan echt niets bedenken. Ik ben heel doorsnee denk ik :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb regelmatig dat ik dezelfde dromen droom. Niet 1, maar meerdere dromen komen vaak terug. Tijdens mijn droom ben ik me daar ook van bewust.

• Dit heb ik ook
  • Dit heb ik niet

0 stemmers

Ik kan ook tijdens dromen m’n droom aanpassen. Dus als ik bijv een nachtmerrie heb kan ik denken dat ik het eng vind en pas ik m’n droom aan.

• Dit heb ik ook
  • Dit heb ik niet

0 stemmers

Dat laatste kan ik heeeel soms, maar meestal niet

4 likes

Dat over dezelfde droom vaker dromen had ik vooral als kind zijnde. Nu heb ik alleen nog heel vaak dat ik droom dat al mijn tanden uitvallen.

1 like

Oh brrrr zulke dromen zijn echt naar :confounded:

Ik heb het met hele random dromen. Ik heb ook vaak dat ik bijv droom dat ik in het huis van m’n oma ben en me dan bewust ben dat haar huis er helemaal niet zo uitzag. Zo gek hoe dat allemaal werkt

Wel bijzonder dat ondanks de verschillende inrichtingen van het huis, je wel in de gaten hebt dat het het huis van je oma is. Ik vind dromen wel altijd fascinerend. Ben dan ook de persoon die het niet erg vindt als mensen hun dromen vertellen haha.

2 likes

Ben ik de enige die altijd leest “Hey Sjurr, hoe moet ik dit veganizen” ipv het “Sjur, hoe moet ik dit veganizen”-topic?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, die lees ik ook telkens

0 stemmers

Nu al zin heeft in de Olympische Spelen van volgend jaar (en zich ook nu al druk kan maken over hoe ik alles kan volgen)

• Ja dat heb ik niet
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Beetje tmi misschien, maar vaak als ik zit t0e plassen aai ik mezelf met mijn vingertoppen over mijn onderrug /bovenkant billen

• Dit doe ik ook (wel eens)
  • Dit doe ik nooit

0 stemmers

Ben ik de enige die maandag naar Scheveningen strand gaat?

• Nee, want ik ga ook!
  • Ja, want ik ga niet (al zal je niet de enige persoon daar zijn maandag)

0 stemmers