Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik enige die als ik mijn haren was nog regelmatig aan Ethan van Lizzie McGuire denk, en dan besluit niet nog een keer mijn haar te wassen omdat iemand met zulk shiny haar wel rechtstreeks contact met de haargoden moet hebben?

• Ja je bent de enige, ik denk nooit aan Ethan. Of in ieder geval niet onder de douche
  • Nee, ik vertrouw ook nog steeds op de bovennatuurlijke haarkrachten van Ethan

0 stemmers

2 likes

Ben ik de enige die soms niet comfortabel kan liggen omdat ik mijn hart te hard voel kloppen in sommige houdingen? (ik kon hier dus vannacht niet door slapen omdat het echt een akelig gevoel is haha)

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

En soms kan ik door mijn kleding heen als ik gewoon rustig zit mijn hart zien kloppen (en beweegt mijn borstkas dus), ben ik de enige?

• Ja je bent de enige
  • Nee

0 stemmers

Als nu iedereen op ja stemt moet ik me misschien eens laten nakijken haha

Ik sta überhaupt versteld dat het blijkbaar een ding is om je haar 2x achter elkaar te wassen???
Ik heb dat zo ver ik weet 1x gedaan: toen ik een muur had gesloopt met verbouwen en er allemaal gruis in mn haar zat, want toen werd het maar niet zacht haha

1 like

:scream: Mijn leven is gebaseerd op leugens

Ik heb dat van mn kapster geleerd. Iets met dat je de eerste keer de oppervlakkige troep (stylingproducten etc.) uit je haar wast en de tweede keer je haar + hoofdhuid pas echt goed schoonmaakt.

2 likes

Geldt dit ook als je geen stylingproducten gebruikt?

Volgens mij ging het ook over ander oppervlakkig vuil (stofjes enzo) maar ik weet er ook niet het fijne van. Mss is er een kapster die het beter uit kan leggen?

Het ene haar is gewoon sneller “vies” dan het andere haar. Ik zeg altijd eerst wassen met een klein beetje shampoo, schuimt het goed? Dan goed doorwassen en is één keer voldoende. Schuimt het niet of slecht, dan even de meeste shampoo uitspoelen en met nog een beetje meer shampoo wassen. Zo nodig dit 2x herhalen. Van drie keer een klein beetje shampoo wordt het net zo schoon of schoner dan van één keer een hele dikke klodder shampoo. @Bubbless @Gelatelli

7 likes

Wow ik heb ook echt nog nooit gehoord van twee keer wassen??

2 likes

Jaa dat ook idd! Ik gebruik idd die twee keer maar een klein beetje en let op het schuimen wat @Rozecoupeschaar zegt. Als het zelfs met een klein beetje goed schuimt is t schoon (en dat is mij 99% van de tijd bi de 2e keer).

1 like

Ze is tegen mij nog nooit begonnen over het kopen van shampoo of wat voor product dan ook, maar er zijn vast kappers die er wel zo in staan.

Bovendien gaat je shampoo toch niet sneller op wanneer je 2 keer een klein beetje gebruikt tov 1 keer wat meer (wat heel veel mensen doen)? Ja als je 1 keer een klein beetje gebruikt is het natuurlijk wel veel minder, maar persoonlijk verbruik ik minder shampoo sinds ik het op deze manier was dan voorheen.

Ik kan zeg maar mijn neus indrukken. Dus het onderste deel, van beide zijkanten en van voren. Kan dit niet zo goed beschrijven. Mijn vriend vindt dit bizar en kan het niet.

• Ik kan m’n neus indrukken als een Barbie
  • Iewl weirdo, ik kan dat niet

0 stemmers

Ik begrijp echt niet wat je bedoelt? indrukken als een barbie?

3 likes

Ja het tipje van je neus weetjewel. Ik heb daar kraakbeen dus mijn neus is heel hard, maar als je daar geen/weinig kraakbeen hebt kan je ‘m heel makkelijk induwen

1 like

Haha dit dus.
Misschien ligt het ook aan de neus vorm?
Ik heb een wipneus.
Ik probeer een foto te maken maar dat is heel moeilijk anoniem.

Hopelijk is dit duidelijk en discreet genoeg

Ok hele vreemde foto maar goed

6 likes

Ja ik heb daar geen kraakbeen zitten dus kan ‘m helemaal plat drukken, vinden veel mensen altijd heel raar

1 like

Ik kan er zelfs aan draaien, maakt mensen echt gek

2 likes

Jaaa, dat kan ik ook

Hahahha

2 likes