Ik vind de winters van afgelopen jaren ook niet meer echt zo koud dat een winterjas écht noodzakelijk is. 9 van de 10 keer zweet ik me rot
Vind ik wel jammer want heb echt een mooie winterjas
Ik vind een echt goede mooie winterjas te duur en zo overleef ik het ook… gewoon lekker een grote sjaal, zo koud wordt het hier niet. @Soy.peor ik had vorig jaar ook een fijne tweedehandse maar die rits ging kapot! En ik vond hem echt teringlelijk dus droeg hem alleen als het 0 graden ofzo was
Same. Heb jaren gehad dat ik vanaf september tot april in m’n winterjas liep. Nu heb ik hem tot maart aangehad en tot op heden nog niet, terwijl het bijna november is.
Ik heb echt veel verschillende jassen in oplopende mate van zomer naar winter. Ben nu bij het leren jasje maar heb wel nog wat andere jassen voor het echt tijd is voor m’n winterjas.
Ben ik de enige die DOL is op het muziekstuk het Zwanenmeer van Tchaikovsky maar door die film er ook een beetje rillingen van krijgt?
- Nee, ik vind dat muziekstuk nu ook (een beetje) creepy
- Ja, je bent de enige
0 stemmers
Voor zestig euro heb je al een winterjas?
Van waar?
Ik pas daar XL niet zo lekker. Dat heb ik ook nog eens niet mee maar ik overleef de kou wel hoor! Wel bedankt!
C&A heeft ook fijne jassen die niet heel duur zijn!
Een winterjas van 50 euro… dat kan toch geen echt warme jas zijn? Ik heb het nog steeds koud in polyester jassen hoor. Prima voor de zomer, maar in de winter wil ik een dikke wollen met dicht op elkaar geweven draad (of hoe je dat noemt).
De zak chips aan haar mond zet om de laatste kruimels er uit te krijgen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zalando anders? Merken zoals Even & Odd hebben ook een Curvy lijn mocht dat het zijn.
Er zijn iig genoeg jassen beneden de 75,00 die lekker warm zijn.
Edit: als je een tussenjas of normale jas niet erg vind is dat natuurlijk prima. Wil alleen zeggen dat je ook met een niet zo’n groot budget echt wel ergens een winterjas moet scoren.
Lief, maar ik heb al een paar keer gezegd dat ik het ook zonder jas prima red
Oh dit moest een schattig poppetje zijn
Sorry in dat geval
Geeft niks!
Je kunt ze ook in de sale kopen.
“uit de zak drinken” noem ik dat
Ok chill dat je een fijne warme hebt gevonden
Ben ik de enige die het geluid van natte stof op stof een heel naar geluid vindt? Zoals het halen van een vlek uit je broek met een natte doek? Ik doe mijn oren dan dicht en mijn vriend verklaart me voor gek.
- Ja, dit heb ik ook!
- Nee, je bent inderdaad gek.
0 stemmers
Dit heb ik niet bij natte stof maar wel bij sommige andere stoffen. Als iemand het plafond van de auto aanraakt dan moet ik bijna overgeven van dat geluid.