Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik lees dit terwijl ik in bad lig :sunglasses:

2 likes

Even voor mijn duidelijkheid, met een dekbed bedoel je hier dus niet hetgeen wat in de dekbedhoes zit maar de hoes zelf?

In je dekbedhoes zit een dekbed en wat jij een dekbedhoes noemt, noem ik een dekbedovertrek.
En ik hoor mensen dus vaak zeggen dat ze een nieuw dekbed hebben, waar ze een nieuw dekbedovertrek bedoelen.

1 like

Ik moest dit vier keer lezen haha

3 likes

Haha, het is ook echt een stomme ergernis van mij, want ik snap prima wat mensen bedoelen.

@voortaan: eeehh, weet ik eigenlijk niet. Denk dekbed of deken.

Vanmiddag korte badsessie door pakketbezorger, vanavond herkansing!

1 like

Mijn vriend haat het geluid van krakend eten dus als hij er niet is eet ik mijn chips altijd met extra gekraak.

3 likes

Hahahah ik ook! Als hij er is eet ik echt met beleid en zodra hij dan weg is duw ik hele handen naar binnen en kauw met mijn mond open.

2 likes

Dan smaakt het allerlekkerst :joy:

Ben ik de enige die bang is om soms onvruchtbaar te worden door de laptop te vaak op schoot te hebben?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ben hier ook bang voor!

0 stemmers

Kan dit eigenlijk?

Nee dat zeggen ze toch bij mannen? Omdat dan hun teelballen te warm worden en het kwaliteit van sperma achteruit gaat

1 like

Ja dat weet ik inderdaad! Maar soms ben ik bang dat het bij vrouwen ook kan. Door de straling ofzo :woman_shrugging:

Een van mijn angsten is ook om onvruchtbaar te zijn dus soms denk ik te veel na over dit soort dingen

Ik denk dat je telefoon in je broekzak een veel groter risico is door radioactieve straling.

Ja dat heb ik ook wel! Wat als ik al 12 jaar chlamidya heb en nu onvruchtbaar ben??

Ik ben ook een zwarte teen haa® lady

2 likes

Ben ik de enige die altijd huilt bij het zien van een bevalling? Of het nou in een film is of een echte bevalling ik krijg altijd waterige ogen.

• Ja
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

Nou of je dus een shirt (alleen met lange mouwen, geen korte dus) onder een trui draagt. Dan is het ja.
En nee is dan omdat je dat overdreven / niet nodig vindt

Ik vind dat nu echt veel te warm voor onderweg en op kantoor, maar thuis (tochtig huis) had ik dat vorig jaar wel regelmatig.
Kan dit jaar op de een of andere manier de kou veel beter hebben, maar echte kou zal wel nog komen.
Vind het wel irritant, soms is het buiten heel koud en dan heb je lekkere warme jas en aan sjaal enzo. Kom je in het ov; staat die kachel op 20/25 ofzo. Waarom in hemelsnaam, we hebben toch allemaal een jas aan. Kun je alles uitdoen voor die korte tijd dat je erin zit.

1 like

Meestal zelfs op 2.0x zo snel. Als iemand me dan wel eens een filmpje laat zien wat gewoon op normale snelheid staat dan vind ik echt dat de mensen zo sloom praten

5 likes

Je kan het ook gewoon niet kijken dan toch? haha