Ben ik de enige die (Deel 1)

Haha zegt iedereen die niet uit het oosten komt :stuck_out_tongue:

2 likes

Of dat niet al op het forum heeft geleerd

7 likes

Ben ik de enige die fysiek ongemakkelijk wordt als iemand op tv zingt (ik zap dan het liefste weg)

• Ja, je bent de enige. Ik heb daar geen last van
  • Nee, ik heb dat ook.

0 stemmers

Wel afhankelijk van de zangkwaliteiten…

1 like

Neeeeee dat meen je :anguished:

1 like

Waar ik vandaan kom zeggen ā€˜bol’ ipv slof haha

1 like

Ben ik de enige die vroeger een croissantje afhapte en vervolgens het overgebleven deel in een hoopje suiker duwde?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat deed ik ook

0 stemmers

Wat is fysiek ongemakkelijk?

Zweten, warm krijgen, niet stil kunnen zitten. Ik krijg dan ook letterlijke kriebels overal.

2 likes

@Kauai ja dit dus

Inhakend op die fysieke ongemakkelijkheid.

Ik word heel misselijk als ik fijn motorische dingen moet doen zoals een kettinkje uit de knoop halen. Ik word dan echt bijna fysiek onwel omdat ik het mega warm krijg en gewoon gek word. Ben ik de enige?

• Ja je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook!

0 stemmers

1 like

Ah helder!

——
Ik heb op je poll gestemd maar ik vind ā€œgekkieā€ erbij vervelend want ik vind je helemaal geen gekkie.

1 like

Vind dat helemaal niet gek, maar wel heel vervelend voor je!

@GroenTakje Haha jullie zijn lief! Ik bedoel het ook niet vervelend hoor, maar heb het toch even weggehaald.

2 likes

Ben ik de enige die beschuit altijd aan de ā€˜verkeerde’ kant besmeerd (dus op de gladde kant).

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat doe ik ook!

0 stemmers

Ik voel dit gewoon al bij het lezen van de post haha. Echt na 2 seconden proberen bij zo’n priegelwerkje krijg ik zo’n heel raar opgefokt gevoel in al mijn lichaamsdelen, heb ik het warm + de ademhaling van een agressieve stier en wil ik gewoon alles in mijn nabije omgeving uit het raam gooien terwijl ik er heel hard bij brul.

2 likes

JA! En dus echt misselijk en het gevoel alsof ik ga flauwvallen.

1 like

Dat deed ik als kind wel!

1 like

Ahh kan 'm niet aanpassen nog… Herkansing

In een openbaar toilet altijd het toilet probeert te kiezen die (waarschijnlijk) het minst gebruikt word? Dus de minst logische/minst snelle keus (het toilet dat de meesten bij binnenkomst al voorbij lopen of het toilet aan de kant waar je ook binnen komt of juist de verste oid).
Haha het slaat nergens op ook maar werd me dat net bewust.

• Ja, ik doe dit niet
  • Nee, ik doe dit ook

0 stemmers

Haha ja echt vies. Als ik een toilet weer uitloop maak ik er soms ook een geluid en trek ik een bepaald gezicht bij want ik wil natuurlijk niet dat mensen die net binnenkomen denken dat ik dat heb gedaan :joy:

1 like