Radioactieve straling?
Oeps ik bedoelde radiostraling, maar ik lees nu dat die niet-ioniserend is dus zal wel meevallen dan.
ik heb dit een keer heel erg in Nieuwegein gehad. toen liep ik daar in zo’n aangeharkte wijk rond en kreeg ik het echt even te kwaad door al die ganzen voor het raam en Laven in de tuinen en dergelijke.
had toen een vriend met een keurig appartement maar voelde me veel beter in mn crappy huurhuis.
Heb dit heeeeeel sterk. Echt fysiek onpasselijk van dubbel daten.
Ben ik de enige die soms met halsketting in slaap valt en dan midden in de nacht mega claustrofobisch en zweterig wakker wordt met het gevoel “die ketting moet !!NU!! uit”?
- Nee, heb ik ook.
- Ja, ik herken dit niet.
0 stemmers
Ik heb zo zelfs in pure paniek eens een dure ketting kapot getrokken omdat ik het slotje niet los kreeg.
Heh? Klapperende eierstokken? Ik ken wel rammelende eierstokken, maar dan zie ik echt zo’n rammelaar voor me
Ben ik de enige die het verkeerde gebruik van het woord “letterlijk” extreem irritant vind?
- Ja, je bent de letterlijk de enige
- Nee, als ik dat lees komt het stoom letterlijk uit mijn oren
0 stemmers
Deze poll en de antwoorden maken me helemaal (letterlijk!!) gestoord. Uit protest wil ik eigenlijk niet stemmen maar helaas al gedaan want ik las te snel. Eigenlijk wil ik dit flaggen.
Zo heb ik nu dus ineens heel erg veel zin in van die kleffe leverworst die je vroeger altijd kreeg op verjaardagen Kon niet stoppen met denken over leverworst toen ik vandaag na werk naar huis fietste.Echt geen idee waarom
Hahaha heerlijk dit. Mijn klapper was toen een collega zei “we zijn letterlijk in het hoofd van de eindgebruiker gekropen!”
Ben ik de enige die stadsduiven leuke dieren vindt?
- Ja, vliegende ratten zijn het!
- Nee, ik vind ze ook wel leuk
0 stemmers
Waarom moet ik kiezen?
Ben ik de enige die zodra ze de wasmachine dicht heeft gedaan meteen op zoek gaat naar haar telefoon (of kat)
- Ja je bent de enige want waarom zou ik mijn telefoon in de wasmachine stoppen?
- Nee ik heb dit ook, je bent niet alleen.
0 stemmers
En dan ook nog verkeerd kiezen
Ik stemde verkeerd
JA, altijd vrijwel direct na het starten van de machine. Ik druk dan eerst op de pauzeknop of helemaal uit om vervolgens op zoek te gaan naar mijn katten en telefoon.
Ja lekker man maar ik doe azijn. Ik ga het eens proberen met citroensap
@Nidorina not the same
Gelukkig dat iemand anders dat ook heeft! Vreselijk
Ja lekker met zoute mayo