Ben ik de enige die (Deel 1)

Als ik een datum in bijv juni zie (houdbaar tot juni 2020) dan denk ik oooh dan ben ik al jarig geweest en al op vakantie enz

1 like

Ik lag net intrigerend naar mijn kat te kijken en was aan het scherpstellen met mijn ogen. Links, rechts, links, rechts. En haar vacht is met mijn linkeroog groener en met rechts roder/geler.

Bij mij ook zo!

Maf hĂš. Waarschijnlijk een verschil in kegeltjes en staafjes links en rechts?

Als ik op een blik kikkererwten ofzo de tht datum zie (bijv. mei 2022) ga ik bedenken hoe mijn leven er tegen die tijd uit zal zien.

1 like

Ben ik de enige die een lamp aanhoudt als ze 's avonds weggaat, omdat ze het anders zielig voor haar huisdier vindt?

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, dit doe ik ook.
  • Ik heb geen hond/kat/ander huisdier, maar zou dit niet doen
  • Ik heb geen hond/kat/ander huisdied, maar zou dit wel doen

0 stemmers

Ben ik de enige die een radio aandoet als ze weggaat, zodat haar huisdier zich niet alleen voelt?

• Ja, je bent de enige. Je hond moet maar lijden.
  • Nee, dit doe ik ook.
  • Ik heb geen hond/kat/ander huisdier, maar zou dit niet doen
  • Ik heb geen hond/kat/ander huisdied, maar zou dit wel doen

0 stemmers

1 like

Lichtje aan, radio aan en uiteraard van iedereen een aai over zijn bol voor dat we weggaan :stuck_out_tongue:!

4 likes

Ik laat vooral de lampen aan zodat het er bewoonder uitziet.

Ik laat de lamp van het aquarium aan voor mijn vissen? Telt dat ook?

Ik heb het idee dat mn katten het fijner vinden in het donker
 Radio is hier ook niet echt een aanrader want de oudste wordt soms angstig van bepaalde nummers :sweat_smile:

Ben ik de enige die steeds vaker heeft dat me een gevoel aangrijpt van, is dit het nu?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gefeliciteerd!

1 like

Oh zo lief, maar ik besef net dat ik je vraag verkeerd gelezen heb :sweat_smile: Ik heb straks een verjaardagsfeestje, maar van iemand anders die vandaag jarig is. (Gefeliciteerd met je verjaardag! :tada:)

3 likes

Ben ik de enige die nog nooit een hap Nutella (of willekeurig ander broodbeleg) uit de pot heeft gelepeld?

• Ja, is toch lekker!
  • Nee, ik doe broodbeleg braaf op brood.

0 stemmers

Haha sorry, ik heb hetzelfde als @lalalele :’) mijn zusje is vandaag jarig! Maar jij wel gefeliciteerd met jouw verjaardag :stuck_out_tongue:

2 likes

Lekker een hap palmolie :nauseated_face:
Het is lekker op brood en als browniebasis, maar een hele hap? Neuh

Palmolie zit in bijna alles hé. Pindakaas, koekjes, chocola, pizza, crackers, soepstengels, tandpasta, ijs etc

1 like

Weet ik, maar een crackertje is toch iets minder vettig dan Nutella (en stop ik niet een enorme eetlepel in 1 keer in mijn mond)

Ik heb dus de gewoonte om onbewust alles dat draadachtig is (snoertje van mijn oortjes, touwtjes aan kleding, koordjes aan mijn jas) in een soort ingewikkelde weefpatronen om mijn vingers te draaien. En dat heb ik dan niet door waardoor ik er altijd op hele onhandige momenten achterkom dat mijn hand vast zit. Dat je iemand een hand wil geven en opeens merkt dat je hand volledig verstrikt is in het koordje aan je trui en dat je dan met z’n tweeĂ«n moet staan toekijken hoe je die hand langzaam weer weet te bevrijden.

Ben ik de enige die dit doet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms ook met elastiekjes maar dan sterven m’n vingers wel snel af door bloedgebrek. Maar echt 100% herkenbaar.

1 like