Ben ik de enige die (Deel 1)

Ja, maar ben er wel weer overheen gekomen, dus houd hoop! :joy: Een keer heel lang geen cheese onion chips gegeten omdat ik ook als kind toen ziek werd en eens voedselvergiftiging gehad van zalm, dat ging er vet lang ook niet in maar nu eet ik ze allebei weer heel graag.

2 likes

Andijviestamppot :sob:

1 like

Ja, ook als ik later op de avond moest overgeven door te veel drank. Maar ik kom er meestal wel weer overheen door het weer een paar keer te eten.

1 like

Mosselen

Like voor deze woordgrap :ok_hand:

1 like

Haha mijn vriend heeft het ook met de ikeaballen gehad!! Nu wilt hij daar ook nooit meer eten

1 like

Na een borrelavond gone wrong een paar maanden terug lust ik geen gin-tonic, olijven en bolognesechips meer :frowning:

Ik heb wel een keer voedselvergiftiging gehad van een softijsje en nu kan ik geen softijs/milkshake/mcflurry meer eten, anders krijg ik direct weer buikkrampen etc. Maar gewoon van iets spugen boeit me niet zo, dan zou ik veel dingen niet meer kunnen eten :joy:

De enige keer dat ik ooit voedselvergiftiging heb gehad is van mn favo vega gehaktballen, daar laat ik me niet door tegenhouden (maar ben jaren later nog steeds wekelijks gestresst als ik ze wel eet). Maar ooit heb ik een 2kg zak M&M peanuts leeggegeten in 1x en sindsdien kan ik echt geen M&M peanuts meer zien of ruiken. Ik werd niet ziek maar dat vreselijke gevoel dat ik zo misselijk was en mezelf zo haatte, daar hoef ik alsnog niet aan herinnert te worden

2 likes

Ik krijg dus iedere keer krampen/buikpijn als ik die balletjes van de Ikea eet of word echt gewoon ziek. En toch blijf ik ze nemen :sob: #zweedseballetjesforlife

Ben ik de enige die soms ergens een leuk potje koopt voor een plantje en er vervolgens achterkomt dat het een ontzettend lastige maat is en dat je amper leuke plantjes kan vinden. (Ik heb dit trouwens ook met prints om in te lijsten.)

• Ja je bent de enige
  • Nee die hebben ook

0 stemmers

Ben ik de enige die het raar vindt als iemand voor lange tijd in Utrecht heft gewoond/gewerkt/gestudeerd en nooit van het fenomeen broodje Mario heeft gehoord?

• Ja je bent de enige
  • Nee

0 stemmers

Vergeet de Vockingworst niet.

Broodje Mario eet je 1x in je eerste studiejaar en daarna nooit meer, maar je ként het wel. Anders ben je toch geen echte 030er

8 likes

daarom

1 like

Kocht het altijd in de kraam. Zelfs nadat een vriendin erachter kwam dat er een lange zwarte haar inzat… Effe checken en opvreten!

2 likes

Broodje Ben :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Love broodje mario. Jammer dat ik geen vlees meer eet

2 likes

Broodje Ben komkommersalade ham half stokbrood :thumbsup:

Heeft vaak als avondeten gediend in mn magere stufi jaren love it

2 likes

Ik heb nog nooit aan een eierschaal geroken.

8 likes

Ja! Om 1 of andere reden komt Here comes the hotstepper elke keer als ik niet kan slapen in mijn hoofd. :roll_eyes:

3 likes