Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik krijg dus iedere keer krampen/buikpijn als ik die balletjes van de Ikea eet of word echt gewoon ziek. En toch blijf ik ze nemen :sob: #zweedseballetjesforlife

Ben ik de enige die soms ergens een leuk potje koopt voor een plantje en er vervolgens achterkomt dat het een ontzettend lastige maat is en dat je amper leuke plantjes kan vinden. (Ik heb dit trouwens ook met prints om in te lijsten.)

• Ja je bent de enige
  • Nee die hebben ook

0 stemmers

Ben ik de enige die het raar vindt als iemand voor lange tijd in Utrecht heft gewoond/gewerkt/gestudeerd en nooit van het fenomeen broodje Mario heeft gehoord?

• Ja je bent de enige
  • Nee

0 stemmers

Vergeet de Vockingworst niet.

daarom

1 like

Kocht het altijd in de kraam. Zelfs nadat een vriendin erachter kwam dat er een lange zwarte haar inzat… Effe checken en opvreten!

2 likes

Broodje Ben :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Love broodje mario. Jammer dat ik geen vlees meer eet

2 likes

Broodje Ben komkommersalade ham half stokbrood :thumbsup:

Heeft vaak als avondeten gediend in mn magere stufi jaren love it

2 likes

Ik heb nog nooit aan een eierschaal geroken.

8 likes

Ja! Om 1 of andere reden komt Here comes the hotstepper elke keer als ik niet kan slapen in mijn hoofd. :roll_eyes:

3 likes

Pas was ik in de trein non-stop kabouter plop aan het neuriën. Kon echt niet stoppen. Gelukkig was het rustig. Maar ik vroeg me echt af hoe ik eraan was gekomen.

1 like

Er is vaak wel afwisseling, maar er zijn 2 nummers die al jaren in mijn hoofd zitten in wisselende intensiteit. The Piña Colada song en That’s amore.

7 likes

Je noemt nu ook gewoon echt 2 nummers op die ik ook geregeld in m’n hoofd heb zitten :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik vind ze zo leuk, ben ze zelden zat, maar dat ligt vast aan mij.

1 like

Haha twinning! Ik ben blij dat er nog iemand mijn exquise muzieksmaak deelt want ik word er regelmatig vrolijk van. Behave als het op repeat staat.

1 like

Ben ik de enige die geen enkele (enigszins) smeerbare kaas lust? Dus geen brie, smeerkaas huttenkase etc.

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die geen kaas lust die niet enigszins opgewarmd is? Dus enkel kaas op hamburgers of spaghetti … Geen plakjes kaas op een boterham.

• Nee, ik ooook!
  • Ja, vreemde vrouw.

0 stemmers

Ben ik de enige die ooit door het ijs is gezakt?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ben ook ooit door het ijs gezakt

0 stemmers

Alleen een keertje door ijs wat op een pool water lag van 5cm diep ofzo dus dat telt niet echt

TikTok is te verslavend had ik het maar nooit aangemaakt :sob:

1 like

Gruwelijk, voor je het weet weer een half uur vergooid door naar rare mensen en/of rare dansjes/challenges te kijken.

1 like