Ben ik de enige die (Deel 1)

Haha sorry, ik heb hetzelfde als @lalalele :’) mijn zusje is vandaag jarig! Maar jij wel gefeliciteerd met jouw verjaardag :stuck_out_tongue:

2 likes

Lekker een hap palmolie :nauseated_face:
Het is lekker op brood en als browniebasis, maar een hele hap? Neuh

Palmolie zit in bijna alles hé. Pindakaas, koekjes, chocola, pizza, crackers, soepstengels, tandpasta, ijs etc

1 like

Weet ik, maar een crackertje is toch iets minder vettig dan Nutella (en stop ik niet een enorme eetlepel in 1 keer in mijn mond)

Ik heb dus de gewoonte om onbewust alles dat draadachtig is (snoertje van mijn oortjes, touwtjes aan kleding, koordjes aan mijn jas) in een soort ingewikkelde weefpatronen om mijn vingers te draaien. En dat heb ik dan niet door waardoor ik er altijd op hele onhandige momenten achterkom dat mijn hand vast zit. Dat je iemand een hand wil geven en opeens merkt dat je hand volledig verstrikt is in het koordje aan je trui en dat je dan met z’n tweeën moet staan toekijken hoe je die hand langzaam weer weet te bevrijden.

Ben ik de enige die dit doet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms ook met elastiekjes maar dan sterven m’n vingers wel snel af door bloedgebrek. Maar echt 100% herkenbaar.

1 like

Dit doe ik weleens, maar mijn vriend wil het eigenlijk niet. Hij is als de dood voor brand.

Durft hij het ook niet met een ledlamp?

We hebben bijna alleen maar ledlampen, maar hij vindt het een onnodig risico. :woman_shrugging:t3:

Wat nou als Jan Smit op de radio is en hij luistert liever Whitney Houston of Celine Dion?

Ik heb het aan hem gevraagd en hij vindt het allemaal prima :blush:

1 like

Ik zou ze nooooit zo pellen maar ik vind het wel lekker om stukjes korst apart op te eten

3 likes

Omdat ik geen normale eter ben :sob:

Ben ik de enige die als ze een hele dag ergens hard aan heeft gewerkt daarna thuis langzamerhand verandert in een babyzeehondje, een huiler, en van elk lief dierenplaatje of video zowat de tranen in haar ogen krijgt.

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik (heel) soms ook
  • ik ga eerder van je zinsbouw janken

0 stemmers

1 like

Als je op ‘stem tonenn’ drukt kun je je stem aanpassen.

Ben ik de enige die, als ze haar benen kruist de voet van het bovenste been achter de kuit van het onderste been doet? Dus ipv één keer je benen kruizen, het twee keer doen? Mensen vinden het altijd heel raar, maar ik vind het af en toe fijn omdat mijn voet anders zo bungelt.

• Ja, je bent de enige, freak.
  • Nee, ik ben ook zo’n lenige

0 stemmers

Ik heb vooral te dikke benen om dat te kunnen doen, maar het lijkt me verder best chill!

3 likes

Ben ik de enige die af en toe zo dom is om m’n tweede initiaal door te geven voor iets officieels? Ik gebruik mijn tweede naam nooit en ben verdorie van de week voor een officieel document compleet vergeten de A door te geven. Kan ik daar weer achter aan, voelt echt zo ontzettend dom :roll_eyes:

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook wel eens gedaan

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die bij het lezen van Coronavirus alleen maar denkt aan bier? :sweat_smile:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben ik de enige die bepaalde dingen niet meer kan eten omdat ik daarna ziek ben geworden? Maar dan bedoel ik niet een soort voedselvergiftiging. Maar gewoon ziek als in buikgriep/griep.

Ik heb toen ik best wel jong was een keer van die kleine kaassouffleetjes gegeten en ik was eigenlijk al heel de dag niet lekker. Maar na het eten van die dingen moest ik ook echt spugen. Nu smaakt het me nog steeds niet. Ik eet het soms wel maar ik heb dan liever een grote kaassoufflé. Is in mijn hoofd toch anders haha. En ik heb het op werk een keer gehad na het eten van wraps met mexicaanse groenten. Toen moest ik ook spugen maar ik was ook al heel de dag niet zo lekker en er heerste buikgriep. Maar dat was altijd één van mijn lievelingsdingen als we dat aten op werk. Als we het nu eten hoef ik het echt niet.

• Ja dit heb ik ook!
  • Uh nee

0 stemmers