Ben ik de enige die (Deel 1)

Dit zeg ik ook! Altijd eigenlijk

Wij hebben alleen ganzen en het klinkt ook altijd alsof ze me keihard uitlachen.

21 likes

Meeuwen, duiven en van die terror parkieten vind ik ook naar. Maar van zangvogeltjes word ik juist heel gelukkig. Ik woon wel in een stad, dus ik hoor ze niet zo veel. Ze worden meestal overstemd door trams, vuilniswagens, verbouwingen, krijsende kinderen en meer van dat soort

Alleen als ik nog niet of amper geslapen heb. Dan denk ik echt ā€œneeee, ik ben nog niet klaar voor een nieuwe fitte dagā€.

2 likes

Ben ik de enige die liever een vierkante spiegel heeft dan een ronde spiegel? Ik weet niet precies waar dit vandaan komt maar zeker als het om kleinere spiegeltjes gaat heb ik echt veel liever een vierkante spiegel.

• Ja je bent de enige
  • Nee ik heb ook liever een vierkante spiegel
  • Dat maakt me echt niks uit

0 stemmers

Ben ik de enige die, als ze alleen thuis is, constant tegen zichzelf aan het lullen is?

7 likes

Oh nee, absoluut niet. Soms doe ik het zelfs per ongeluk waar anderen bij zijn

3 likes

Die het vervelend vind dat de achtergrond muziek in films zo extreem hard is en de conversatie zo zacht?

• Ja
  • Nee
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

Jaa, ik snap echt niet waarom dat is.

Ja vooral als het een liedje van the Script oid op de achtergrond is :rage:

1 like

Same thing :joy: Ik stemde op ja maar bedoelde nee. Weet niet hoe ik dat aanpas.

1 like

Op stemmen tonen drukken en dan kan je een andere optie aanvinken.

Thanks!

1 like

Tijdelijke e-mails aanmaakt (via speciale websites) om te kunnen registreren voor kortingsbonnen van mcdonalds/kfc/burgerking/subway etc.?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ga niet vaak, maar als ik ga, moet ik korting krijgen, anders vind ik het te duur en ā€˜betaal ik liever voor kwaliteit’. Misschien moet dit in gierig topicšŸ˜… Kfc heeft trouwens zo’n lekkere friet tegenwoordig, ben bereid om daar wel ā€˜het nodige’ aan uit te gevenšŸ˜‚

(Tijdelijk) onnodige uitgaven uitstelt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil bv. een nieuw glasplaatje op mijn telefoon, multivitamine pillen een nieuwe set fietslampjes (want huidige zijn al oud), een nieuw leesboek, een nieuw sportshirt. Maar ik haat geld uitgeven als het niet hoeft dus ik stel dat echt maanden uit

1 like

Ja klopt, dat maakt het nog erger haha. Maar in de winkel zie ik dan de prijs en denk ik ā€˜okĆ© het is NU echt niet van levensbelang’ en leg ik het weer terug. Ik ben wel een goede spaarder :biggrin:

1 like

Dat heb ik met praktische dingen waarvan ik het niet leuk vind om te kopen, maar je eigenlijk toch wel nodig hebt.

6 likes

Als ik mijn rechteroog sluit zie ik met links een wat coolere gloed en andersom zie ik het warmer.

• Nee, ik neem dit ook waar
  • Ja, wat bedoel je nou? Zie geen verschil hoor

0 stemmers

Ben ik de enige die gaat bedenken hoe haar leven zal zijn als je een tht datum op een product ziet? Wel vooral bij producten die lang houdbaar zijn, niet als het over volgende week gaat.

• Ja man, doe niet zo raar.
  • Nee, doe ik ook.

0 stemmers

Huh ik snap deze niet?