Dit zeg ik ook! Altijd eigenlijk
Wij hebben alleen ganzen en het klinkt ook altijd alsof ze me keihard uitlachen.
Meeuwen, duiven en van die terror parkieten vind ik ook naar. Maar van zangvogeltjes word ik juist heel gelukkig. Ik woon wel in een stad, dus ik hoor ze niet zo veel. Ze worden meestal overstemd door trams, vuilniswagens, verbouwingen, krijsende kinderen en meer van dat soort
Alleen als ik nog niet of amper geslapen heb. Dan denk ik echt āneeee, ik ben nog niet klaar voor een nieuwe fitte dagā.
Ben ik de enige die liever een vierkante spiegel heeft dan een ronde spiegel? Ik weet niet precies waar dit vandaan komt maar zeker als het om kleinere spiegeltjes gaat heb ik echt veel liever een vierkante spiegel.
- Ja je bent de enige
- Nee ik heb ook liever een vierkante spiegel
- Dat maakt me echt niks uit
0 stemmers
Ben ik de enige die, als ze alleen thuis is, constant tegen zichzelf aan het lullen is?
Oh nee, absoluut niet. Soms doe ik het zelfs per ongeluk waar anderen bij zijn
Die het vervelend vind dat de achtergrond muziek in films zo extreem hard is en de conversatie zo zacht?
- Ja
- Nee
- Waar heb je het over?
0 stemmers
Jaa, ik snap echt niet waarom dat is.
Ja vooral als het een liedje van the Script oid op de achtergrond is
Same thing Ik stemde op ja maar bedoelde nee. Weet niet hoe ik dat aanpas.
Op stemmen tonen drukken en dan kan je een andere optie aanvinken.
Thanks!
Tijdelijke e-mails aanmaakt (via speciale websites) om te kunnen registreren voor kortingsbonnen van mcdonalds/kfc/burgerking/subway etc.?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ga niet vaak, maar als ik ga, moet ik korting krijgen, anders vind ik het te duur en ābetaal ik liever voor kwaliteitā. Misschien moet dit in gierig topicš Kfc heeft trouwens zoān lekkere friet tegenwoordig, ben bereid om daar wel āhet nodigeā aan uit te gevenš
(Tijdelijk) onnodige uitgaven uitstelt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil bv. een nieuw glasplaatje op mijn telefoon, multivitamine pillen een nieuwe set fietslampjes (want huidige zijn al oud), een nieuw leesboek, een nieuw sportshirt. Maar ik haat geld uitgeven als het niet hoeft dus ik stel dat echt maanden uit
Ja klopt, dat maakt het nog erger haha. Maar in de winkel zie ik dan de prijs en denk ik āokĆ© het is NU echt niet van levensbelangā en leg ik het weer terug. Ik ben wel een goede spaarder
Dat heb ik met praktische dingen waarvan ik het niet leuk vind om te kopen, maar je eigenlijk toch wel nodig hebt.
Als ik mijn rechteroog sluit zie ik met links een wat coolere gloed en andersom zie ik het warmer.
- Nee, ik neem dit ook waar
- Ja, wat bedoel je nou? Zie geen verschil hoor
0 stemmers
Ben ik de enige die gaat bedenken hoe haar leven zal zijn als je een tht datum op een product ziet? Wel vooral bij producten die lang houdbaar zijn, niet als het over volgende week gaat.
- Ja man, doe niet zo raar.
- Nee, doe ik ook.
0 stemmers
Huh ik snap deze niet?