Ook van haarrekkers, draag mijn haar daarom zelden de hele dag in een staart/knot
Wat zijn haarrekkers
Geen idee, @Mimosa benoemde het, dus voegde ik âm maar toe , maar de naam alleen al klinkt pijnlijk.
Hahaha oeps haarelastiekjes (vlaming hierzo)
Klinkt ook veel pijnlijker haarrekkers.
Ben ik de enige die bij het zien van hele oude mensen niet kan geloven dat deze mensen ooit net zoals wij waren? Dan zie ik weleens een oud, krom mannetje lopen en dan kan ik me niet voorstellen dat dit misschien wel een hele sportieve jongen was.
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ben ik de enige die bij het zien van iets scherps altijd moet denken aan hoe het zou zijn als ik daar met mn oogbal in zou vallen? Ik heb zelfs 1 kast in mn woonkamer staan waar ik dit permanentt bij denk. Misschien dat ik eens een lychee koop om het te âmee te makenâ. Maar ook bij scherpe rotsen moet ik eraan denken
- Ja dat is gruwelijk, waarom ben je zo
- Nee dit heb ik ook, red ons
0 stemmers
Bonus:
Ben ik de enige van wie haar moeder vindt dat ze (forummer die stemt) een hele slechte ouder zou zijn? Mijn moeder vind dat ik alles kan maar ik mag geen kinderen krijgen want die zou ik traumatiseren. Ze heeft wel gelijk haha
- Nee mijn moeder vindt mij wel een goede moeder
- Ja, ik mag ook niet reproduceren van mn moeder
0 stemmers
Een lychee kopen om het na te bootsen Hahahahaha
Hahaha ja ik weet niet, misschien dat mn nieuwsgierigheid naar die sensatie van een spies in je oogbal gestild wordt als ik een lychee in iets scherps druk?
Ik zou echt graag injecties in ogen zetten⊠maar ben bang dat die promotie tot oogarts er niet in zit voor me
Kan je wel een paard mee betalen, met oogarts salaris
Ik heb zoiets met mân tanden, maar dat vind ik echt een kutgevoel. Soort intrusies zijn het?
Dit heb ik ook! Ik denk ook vaak aan papiersneetjes tussen je tanden, ja heel naar.
Is intrusie het woord daarvoor?
Ja! Voor zoân plotselinge enge gedachte die je nooit uit zou voeren maar waar je wel aan denkt
Ow gets, ik heb soms de raarste gedachten. Als je bijvoorbeeld denkt aan het vallen over de reling van een boot, heet het dan intrusie? Of moet het een handeling zijn?
Het is meer zo van
Wat als ik nu mn sleutels uit mn raam gooi of een zwangere vrouw in de buik schop⊠of het stuur een kwartslag draai op de snelweg
Je zou het nooit doen en het slaat nergens op maar toch popt het soms ineens omhoog
Ben ik de enige die altijd (vaak) haar adem inhoudt wanneer iemand dichtbij passeert? Ik wil dan echt niet ademen omdat je dan de - geur - van die mensen ruikt
- Nee, dit doe ik ook
- Ja, dit doe ik niet
0 stemmers
Ik zag vandaag iemand met 5 chihuahuaâs dan had je wat extra benen nodig gehad haha
Ik fietste net langs een chihuahua en toen had ik in mân hoofd dat ik eroverheen zou fietsen, brrr.