Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik kan het me wel indenken, maar andersom vind ik maar lastig: dat ik zo’n oud vrouwtje word (als ik niet jong overlijd). Dat je hele lijf zo stram voelt en werkelijk alles gaat hangen/grijs wordt etc. Ik vind nu de tijd op/in mijn lichaam kunnen zien al stom, kan me amper indenken dat ik erbij ga lopen als 80-jarige.

Ik vind koude pizza zo lekker dat ik soms na het bakken een of twee stukjes van mijn pizza in de koelkast zet zodat ik die koud kan eten. Ben ik de enige?

• Nee, ik doe dat ook. hmmm koude pizza!
  • Ja, natuurlijk ben je enige. Koude pizza?! En dan ook nog eens met opzet, terwijl je hem warm zou kunnen eten?

0 stemmers

Koude pizza is de grootste teleurstelling die er bestaat.

6 likes

image

jij bent gek

1 like

9 likes

Nee als ik haar op bewegend beeld zie denk ik juist “je kan de tijd niet stoppen meid accepteer het”. Maarja het is dus of wanhopig pogingen doen het verval tegen te houden, maar alsnog zien dat je oud bent of je eraan over geven. Maar ik vind beide niks :sweat_smile:.

1 like

Een paar jaar geleden zette mijn moeder standaard mijn pizza speciale in de koelkast zodat ik het ijskoud kon eten. Zo heerlijk :heart_eyes:

Heb jij een voorkeur qua pizza om koud te eten?

Oh huh echt? Ik echt beide twee plastic poppen :grimacing::zipper_mouth_face:

1 like

Wat is dat? Neuken uit haat? Of uit ergernis de ballen van zn romp fucken ofzo hahaha heb geen idee

9 likes

Iedereen moet doen met z’n lijf wat ‘ie wil, maar zelf zou ik niet om de paar maanden iets willen laten injecteren. Een oogcorrectie of facelift zou ik bijvoorbeeld alleen doen als het medisch nodig is.
Wil later wel bejaardenzwemmen doen etc, om lekker fit te blijven

2 likes

Hahah ik ook niet.
Maar hij in zijn nakie + ik daar ook bij en dan op elkaar liggen met welke intentie dan ook: ehh nee.

1 like

Casa di mama mozarella pesto :drooling_face:

2 likes

Ik betwijfel om eerlijk te zijn of Lily Tomlin helemaal niks aan haar gezicht heeft gedaan.

Kan niet zeggen dat mijn oma’s heel actief leven nu ze verbrand zijn of onder de zoden liggen

35 likes

Ik ben echt een doetje, bij het lezen van de combo ‘verbrand zijn’ en ‘oma’ komt echt een inner bonnie in mij naar boven. Ohh :sleepy:

Ahh sorry dat was niet m’n bedoeling! Het lijkt wel alsof het vandaag in heel veel topics over de dood gaat dus ik reageer dan ook steeds gevoellozer haha

1 like

Nee dat vind ik ook niet leuk om te lezen @MACdonalds :cry:

Heh die is toch ook helemaal vol met botox en strak getrokken?

1 like

Mijn oma is hartstikke dement en komt de deur niet meer uit. Nu ik dit type hebben we eigenlijk veel met elkaar gemeen

6 likes