Oh ik vind je lepeltje echt heel mooi!
Haha voor naar mijn werk neem ik ook eigen bestek mee. Als ik bij mijn ouders ga koffie drinken, zoekt mijn vader zorgvuldig een lepeltje uit 
Houten bestek is echt de horror, ga daar zó slecht op
Jazeker ik vind die dingen vaak te taai. En de hele goedkope, met zo’n gekke ronde kraag aan de bovenkant, brr dat is echt net plastic. En dat geluid tussen je tanden als je er op kauwt en dat papje wat overblijft, uhk. (Of was dit sarcasme gezien Sylvie meis)
Ben ik de enige die nog met een knuffel slaapt? Dus niet een die naast je bed staat, maar een die innig geknuffeld wordt
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dit ook
0 stemmers
Ben ik de enige die af en toe naar bewakingscamera’s knipoogt?
- Ja, creep
- Nee
- Ja, ik zwaai alleen
0 stemmers
Ik heb net een kaartje gekocht om naar iemand te sturen, en ga dan altijd eerst de tekst die ik op het kaartje wil schrijven typen in notities op mijn telefoon, omdat ik bang ben dat ik tijdens het schrijven het even niet meer weet maar dan mijn tekst niet meer kan aanpassen. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand anders dit ook doet. Dus, ben ik de enige die dit doet?
- Ja, je bent de enige mafkees met deze autistische trek
- Ja, ik doe dit niet maar vind het wel slim dus ga dit voortaan ook doen.
- Nee, ik doe dit ook altijd.
0 stemmers
Edit: het leuke hieraan vind ik wel dat ik dus teksten op kaartjes die ik stuur altijd kan teruglezen want ik sla ze ook op in notities op m’n telefoon 
Ik denk dat er meer kaartjes van mij zijn mèt schrijffouten dan zonder haha. Dus goed idee!
Autisten hebben vaak (over het algemeen) een goed geheugen 
niet beter of slechter dan niet autistische mensen. Maar iets alvast voorschrijven omdat je bang bent dat je het vergeet is niet autistisch idd als je daarover valt 
Heeft toch niks met autisme te maken
Het is wel een van de vragen van de test en werd veel besproken in de groep 
Ik vind het zelf niet erg, maar ik weet dat sommigen het wel vervelend vinden vandaar
Ik schrijf het ook vaak eerst in potlood en trek het over met pen, zo is de tekst ook mooi gepositioneerd. 
Sorry het was niet mijn bedoeling om iemand voor het hoofd te stoten met deze uitspraak.
Ik wilde het gaan wijzigen maar krijg dan de melding ‘je kunt de eerste 50 minuten geen wijzigingen aanbrengen in een poll’ oid (terwijl het er al veel langer staat dan 50 min), dus dat lukt niet 
Geheugen tests worden altijd opgenomen in Psychodiagnostische batterijen, en het “autistische” brein heeft soms wel bepaalde “autistische” manier om dingen te onthouden. Maar niet per se een beter of slechter geheugen
Ik doe dat niet met een basic verjaardagskaartje maar wel met kaartjes waar ik harder over de tekst nadenk. Op een kladje dan, niet in m’n telefoon.
Ben ik de enige die het liefst in pyjama schoonmaakt?
- Ja je bent de enige
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Het geeft een fijn gevoel om een opgeruimd huis te hebben en dan pas m’n dagelijkse kleren aan te doen. En ik hoef me geen zorgen over vlekken te maken.
Ik trek daar mijn sportkleding voor aan, dat is toch al bedoeld om in te zweten. En dan daarna pas mijn normale kleding
Jaa is ook fijn!