Pasta is echt hét onderwerp op dit moment
Ben ik de enige bij wie het geluidvolume altijd op een even getal moet staan?
- Ja, doe eens niet zo gek
- Nee, hier heb ik ook last van
0 stemmers
Ben ik de enige, die appeltaart niet lekker vindt?
- Ja, appeltaart is hemels.
- Nee,ik lust ook geen appeltaart.
0 stemmers
Ben ik de enige die simpele dingetjes (zoals fluiten,kauwgom bel blazen etc.) NIET kan?
- Ja, ik kan dit allemaal wel.
- Nee, ik kan dit ook allemaal niet
0 stemmers
Alleen weleens met instant noodles
Pasta vind ik wel echt te hard
Fluiten kan ik wel, maar kauwgom bel blazen niet en ook niet met mijn vingers knippen, ook zoiets wat bijna iedereen kan.
Jeugdfavoriet was wel Mamee monster noodle snack. Is gewoon een pakje instant ramen, die je beetje moet breken en dan seasoning over moet gooien.
Ben ik de enige die met haar telefoon flitser in de zak chips schijnt zodat ik zie welk chipje de meeste kruiden heeft?
- Nee dit doe ik ook!
- Ja je bent de enige maar wauw briljant
- Gewoon ja je bent de enige
0 stemmers
Shady iedereen die op gewoon ja stemt hoor
Ik heb één keer gefloten op mijn vingers, hoogtepunt in mijn leven.
Zo’n teleurstelling als het zo’n koud glad glimmend ding is dat direct uit de vriezer lijkt te komen.
Hahahaha mijn poetshulp vertrouw ik nu wel
Wow ik dacht dat mijn wantrouwen in de medemens groot was haha, hier heb ik nog nooit over nagedacht (wel dat diegene in een kastje zou loeren. denk omdat ik dat zelf ook wel eens deed toen ik werkte als schoonmaker ).
Mijn wc is niet eens groot genoeg om dat te doen joh
Geluidvolume van de tv en het kastje moeten beiden op 15 staan anders ga ik schreeuwen. Als het te zacht is moeten ze allebei op 16 of 18
Op een even getal niet, maar wel 10/15/20.
Ik heb geen schoonmaakster. Maar als ik zoiets zou denken over iemand, zou ik haar niet eens bij mijn in huis willen hebben.
Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan vandaag is m’n ontbijt maken. Nu tijd voor m’n lunch.
Ik ben as we speak aan t wachten tot het 5 uur is
hot tip zet je telefoon klok even op de tijdzone van moskow. Daar is het al 17:19!
Het eerste wijntje zit al in het ruim
Ben ik de enige die eigenlijk niet zoveel moeite heeft met geen fysiek contact hebben?
- Ja bent de enige
- Nee heb ik ook niet
0 stemmers
Ik bedoel ik ben alleen en ik ben dus door niemand aangeraakt in de quarantaine periode (oke behalve door de fysio haha) en ik mis wel het leuke dingen doen en mensen zien, maar het feit dat ik niet aangeraakt word… tsja
Ps. een leuke vent in bed zou best welkom zijn hoor maar alsnog