Aaah ja dit is ook echt zo’n grote ergernis. Ga dan altijd expres heeee langzaam terug naar de andere baan. Dat krijg je ervan, lul.
Je kan die volgorde aanpassen hè
Ik kom er door jouw post pas achter dat je ook zo naar je rekenmachine kan. Superhandig, gebruik dat ding dagelijks voor werk. Ga dus in de komende dagen uitvinden of het mij ook gebeurt 
Ik heb dus een ding waar ik altijd super pissig van word (van korte duur gelukkig) en dat is wanneer ik de onderste “lade” (of hoe noem je dat) van de afwasmachine wil toeschuiven en die ontspoort. Ben ik de enige die echt elke keer agressieve gevoelens krijgt bij deze specifieke gebeurtenis? 
- Ja, ik zie het probleem niet.
- Nee, super herkenbaar!
0 stemmers
Ik wil dan die hele lade eruit trekken en alles kapot gooien, zo irritantttttttt
Er komt een moment dat ik met dat ding het balkon op loop en dat hele rukding op straat gooi.
Daarom zitten er touwtjes aan die dingen
En je je dan prikt of snijdt aan een klein mesje of vorkje wat je niet terug uit het sop wist te vissen.
De vaatwasserfrustratie neem ik daardoor voor lief. Maar die onderste lade, hoe vaak kan zo iets ontsporen? Laat vaaswasserfabrikanten alsjeblieft geen aandelen in ProRail krijgen!
Elke dag minstens 2 keer hoor hier 
Afwashandschoenen! 
Als afwasmachineloos persoon denk ik inderdaad ‘ach, ach, wat geeft dat nou’. Ik heb het leven met zo’n apparaat volledig geromantiseerd. 
Daar gebruik ik de achterkant van de afwasborstel voor, vaak kan je met dat gat het dekseltje eruit wippen of wurmen
Ben ik de enige die echt rillingen krijgt als ik de zakken van mijn vriend z’n spijkerbroek check of ze leeg zijn, voor ik die in de wasmachine prop? Ik ben niet vies van hem en hij is niet een of andere smeerkees maar dit vind ik om een of andere reden goor.
- Ja, dit heb ik niet
- Nee, ik vind dat ook vreselijk om te doen
0 stemmers
Zijn je antwoorden niet hetzelfde?
Aangepast haha thanks!
edit: en nu wel goed 
Ik heb de vragen meerdere keren doorgelezen omdat ik bang was dat ik het half slapend zelf niet goed las haha
Dat valt dus nog heel erg mee 
Hahahaha ik vind het heel fijn, dat putje is zo goor anders brr
Hier ook, zo zijn er al meerdere keren usb-sticks en gereedschaptools uit de wasmachine gekomen. Toen ik gister een broek op pakte om in de wasmachine te doen en mijn autosleutels vond werd ik wel even boos.