Autisten hebben vaak (over het algemeen) een goed geheugen
niet beter of slechter dan niet autistische mensen. Maar iets alvast voorschrijven omdat je bang bent dat je het vergeet is niet autistisch idd als je daarover valt
Heeft toch niks met autisme te maken
Het is wel een van de vragen van de test en werd veel besproken in de groep
Ik vind het zelf niet erg, maar ik weet dat sommigen het wel vervelend vinden vandaar
Ik schrijf het ook vaak eerst in potlood en trek het over met pen, zo is de tekst ook mooi gepositioneerd.
Sorry het was niet mijn bedoeling om iemand voor het hoofd te stoten met deze uitspraak.
Ik wilde het gaan wijzigen maar krijg dan de melding āje kunt de eerste 50 minuten geen wijzigingen aanbrengen in een pollā oid (terwijl het er al veel langer staat dan 50 min), dus dat lukt niet
Geheugen tests worden altijd opgenomen in Psychodiagnostische batterijen, en het āautistischeā brein heeft soms wel bepaalde āautistischeā manier om dingen te onthouden. Maar niet per se een beter of slechter geheugen
Ik doe dat niet met een basic verjaardagskaartje maar wel met kaartjes waar ik harder over de tekst nadenk. Op een kladje dan, niet in mān telefoon.
Ben ik de enige die het liefst in pyjama schoonmaakt?
- Ja je bent de enige
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Het geeft een fijn gevoel om een opgeruimd huis te hebben en dan pas mān dagelijkse kleren aan te doen. En ik hoef me geen zorgen over vlekken te maken.
Ik trek daar mijn sportkleding voor aan, dat is toch al bedoeld om in te zweten. En dan daarna pas mijn normale kleding
Jaa is ook fijn!
De wereld is sowieso beter in pyjama
Hoe chill dit ook eigenlijk klinkt, ik bezit geen pyjama haha.
Mag een oversized shirt en een boxer ook?
Nee
Ben ik de enige die er een sport van maakt om tijdens het kijken van Nederlandse series/films te achterhalen waar boodschappen gedaan wordt? En wat voor merken er op tafel staan bij het eten enzo?
- Ja je bent de enige - kijk wel NL films/series
- Ja je bent de enige - kijk geen NL films/series
- Nee je bent niet de enige - kijk wel NL films/series
- Nee je bent niet de enige - kijk geen NL films series maar pas het toe op (bijna) alles wat ik kijk
0 stemmers
Soms zie je bijv. ook dekbedovertrekken van IKEA in films of series en dat vind ik op de een of andere manier ook altijd grappig.
Oh ja dat is ook zoiets! Let ik ook wel op ja. Of als je dan hele oude films/series kijkt en denkt wow ja dat had ik vroeger ook!
Vind het ook altijd leuk om te zien wanneer iets product placement is, vaak hebben ze het dan heel onhandig en niet logisch vast want het logo moet goed in beeld komen. In gtst waren ze daar altijd goed in vroeger, met pringles of breakers.
Ik vind het leukste aan Nederlandse series/films om te proberen te plaatsen waar ze zijn. Zo waren er in GTST scĆØnes die opgenomen waren in Edam, is een reclame hier in de stad op het centrale plein opgenomen, probeer ik bij Mocro Maffia alle straten, plaatsen en het liefst ook alle horeca locaties te herkennen