Ben ik de enige die

Ben ik de enige die soms overweegt om te doen alsof ik flauwval zodat ik vervolgens naar huis mag en niet verder hoef te werken :see_no_evil: (nog nooit echt gedaan overigens haha)

  • Ja daar fantaseer ik ook weleens over
  • Nee dat doe ik niet

0 stemmers

Ik heb al zovaak ‘gehoopt’ dat ik een spontane ziekte/infectie/botbreuk zou oplopen zodat ik even niet meer hoef te werken. Gelukkighelaas nog nooit gebeurd maar doen alsof is natuurlijk eigenlijk een veel betere optie :sweat_smile:

9 likes

Ben ik de enige die soms denkt ‘wat zou er gebeuren als…’

‘… ik nu opeens naar recht stuur?’ En dan dus van de weg af rijd/tegen een boom/vangrail/etc.

  • Ja je bent de enige, doe normaal
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Wanneer ik op een brug loop
‘… als ik nu mijn telefoon laat vallen?’

  • Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Met als gevolg dat ik op een brug altijd mijn telefoon vast klem omdat ik bang ben hem uit een reflex te gooien of dat ik hem laat vallen. :sweat_smile:

4 likes

Het heeft zelfs een naam :grin: Intrusie

6 likes

Oh wauw weer wat geleerd! Nog nooit van gehoord haha!

1 like

Er is zelfs een heel topic over :smiley:

Ben ik die enige die vanavond in Tilburg opstap gaat?

  • Ja, jij bent de enige want ik ga niet
  • Nee, ik ga ook!

0 stemmers

Oh wauw super interessant! Thanks! :blush:

Ik stemde eerst dat ik er geen moeite mee heb, maar eigenlijk wel. ‘Nee dat doe ik niet’ voelt minder lullig inderdaad.

1 like

Leuk! Ga je naar de kermis?
Ik ben helaas niet in Tilburg vanavond!

1 like

Ben ik de enige die vroeger het boodschappenspel bij de Edah speelde?
Ik herinner me het als een automaat zo groot als een statiegeldautomaat met bovenin een schermpje. Je kon je bonnetje daarin doen en dan maakte je kans op een gratis product/korting.

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik herinner me dit ook

0 stemmers

Ik ben dus niet de enige! Al zijn het bij mij mijn knieën als iemand praat erover.

1 like

Same!

Ben ik de enige die ook vandaag weer een zweetreet heeft?

  • Ja ik ben de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ja even over de kermis lopen en daarna gewoon een kroegje of zo in!

1 like

Haha mijn take home message uit dit topic is tot nu toe: je bent nooit de enige, behalve als je hagelslag op je filet americain eet.

54 likes

Ben ik de enige die een meloen door midden snijdt en hem vervolgens op eet door hem uit te lepelen als een soort schaaltje?

  • Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

@voortaan is toch de enige die haar neushaar scheert, haar snot met een pincet pakt én haar schaamlippen dichthoud tijdens het wassen onder de douche?

Of zijn er inmiddels meerderen?

10 likes

Ben ik de enige die papers rare namen geeft in word. (Het scriptiedocument waarin ik nu werk, heet scriptiediptie)

  • Nee joh, dat is toch niet handig
  • Ja, doe ik ook
  • Ja, doe ik, en ik heb een keer de versie met een rare naam ingeleverd

0 stemmers

1 like

Nee het snot en neushaar deden meerdere mensen geloof ik. Dichtknijpen blijft wel een unicum.

3 likes