Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die niet relaxed op het ijs kan staan?

• Je bent de enige, niks engs aan
  • Je bent niet de enige, ik ben ook een angsthaas

0 stemmers

Het kraken van het ijs, het idee dat je er doorheen zakt en dan in het ijskoude water ligt, brrr. Ik heb 10.000 doemscenario’s in m’n hoofd en bij elk geluidje schrik ik enorm.

Ben ik de enige die overdag nul pressure voelt om bepaalde taken te verrichten (denk aan dingen voor werk, of huishoudelijke taken, of dingen die geregeld moeten worden), maar dan in de nacht echt paniekerig kan wakkerliggen van het piekeren?

• ja, je bent de enige, dit heb ik noooooooit
  • nee, dit heb ik ook (vaak)
  • nee, dit heb ik ook (wel eens)

0 stemmers

1 like

Ligt jouw deurmat buiten voor de deur of binnen in de gang?

• Buiten
  • Binnen
  • Beide
  • Heb geen deurmat

0 stemmers

We hadden eerst beide maar hebben een waarschuwing gekregen van de verhuurder over de deurmat die we buiten in de hal (wonen in een appartement) hadden liggen. Brandgevaarlijk en hij moest direct weg.

2 likes

Ik kan echt de hele dag op de bank liggen stinken en om 23:30 ineens peper in m’n reet krijgen en de ramen gaan wassen of de wc poetsen met een tandenborstel.

20 likes

Je hebt toch iets zoals een droogloopmat en schoonveegmat? Ik heb het ook niet hoor maar ik dacht dat iemand hier ooit een keer vertelde dat het idee is dat je op een grove mat buiten schoonveegt en dan op je fijnere/zachtere mat binnen droogt…?

edit: gevonden hier

1 like

Ja dat heb ik, lag er al toen ik hier kwam wonen en vooral die rubberen mat buiten is wel handig voor zand enzo

2 likes

Ben ik de enige die het altijd een klein beetje spannend vind als iemand van marktplaats iets komt halen en ik alleen thuis ben? Ookal is het midden op de dag in mijn heel burgerlijke woonwijk

• Ja, je bent de enige, niet zo aanstellen
  • Nee, ik heb dit ook
  • Nee, ik heb dit ook en doe dit daarom dus ook niet

0 stemmers

2 likes

Hallo ik kom voor ‘het kastje’
En dan zo dat gesleep en de betaling en joe doeii veel plezier ermee

13 likes

Bij ons heeft echt iedereen er eentje voor de deur. En beneden in de hal voor de trap en op de eerste overloop (dus voor de eerste verdieping) liggen 2 grote van de huisbaas zelf

1 like

Hele grote verhuurder, en het staat blijkbaar in de huisregels. Niet in Nederland overigens. Ik vind het ook stom, vind een deurmat redelijk normaal en standaard.

2 likes

Ik vind het niet spannend als in eng maar wel ongemakkelijk & gedoe.

3 likes

Same here + ik doe het alleen als mijn man ook thuis is want stel er komt een seriemoordenaar…

2 likes

Dan zijn jullie allebei hardstikke dood.

7 likes

Ik vind marktplaats zo intens frustrerend dat ik al blij ben al er iemand op komt dagen om iets op te halen, ik heb geen plek in mn hoofd over om er bang van te worden.

9 likes

Oh ik vind dat echt doodeng. Een tijdje geleden zou iemand een horloge op komen halen en na een aantal keer berichten stuurde ik mijn adres. Toen ineens was het stil en heeft hij niet meer gereageerd. Ben dan echt angstig! :joy: Vorige week deed ik een poging twee met een jas en toen kreeg ik een heel dwingend berichtje van een vrouw dat ze hem gratis wilde en hem de dag erna zou ophalen. Ze wist ook precies waar ik woonde omdat de postcode zichtbaar was :smiling_face_with_tear:

Heb toen mijn hele marktplaats account verwijderd :joy: Ik ben te bang voor de wereld.

4 likes

Hahah ik heb ook een keer mijn marktplaats account verwijderd, omdat een man helemaal boos werd dat ik iets niet aan hem had verkocht. Echt zonde want was al jaren lid.
Ik geef ook pas mijn adres iemand zegt ik ga nu vertrekken, beetje schijnveiligheid maargoed.

1 like

tijdens het scrollen vaak per ongeluk likes uitdeelt maar dan wel terugscrollt om de ongelukjes ongedaan te maken?

30 likes

¤ Ik doe dat ook

11 likes

Ben ik de enige die d’r laptop of andere waardevolle spullen verstopt als ik op vakantie ga of nu met de feestdagen een hele dag van huis ben, zodat inbrekers het hopelijk niet snel kunnen vinden?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit doe ik ook

0 stemmers

2 likes