Haha ja ik zat er ook al aan te denken. Ik zou het sowieso kopen! Fantastisch!
Ik had ooit een docent op school en die maakte fotoseries van groepen mensen.
https://www.exactitudes.com/index.php?/series/all/154/3
Haha ja ik zat er ook al aan te denken. Ik zou het sowieso kopen! Fantastisch!
Ik had ooit een docent op school en die maakte fotoseries van groepen mensen.
https://www.exactitudes.com/index.php?/series/all/154/3
Fantastisch
zat al lezende te wachten op de bakfiets referentie hahaha
Jaa! Of als dat niet lukt een blog of site! Wat wij nu allemaal samen hebben getypt, is veel beter dan de gemiddelde online ‘content’

Dan heb je ook nog de Überterrorvegan: alles draait bij hem/ haar om het verspreiden van de veganistische boodschap. Draagt geen leer en gooit het nog liever weg dan aan anderen te tonen dat je dit materiaal accepteert. Kunstleer mag om die reden ook niet. Staat regelmatig in de binnenstad om zieltjes te werven. Vergelijkt minder vlees eten of vegetarisch eten met pedofilie. Want je kunt ‘niet een beetje minder pedo zijn’. Tijdens verjaardagen worden er bij het slagroomgebak folders uitgedeeld.
(Dit mens bestaat dus echt. Ik heb in een zakelijke context een gesprek gehad met deze strekking… Moest het even verwerken ondanks dat ik zelf ook vegan ben.)
Ik heb er ook 1 meegemaakt. Heb een hele neppe bontjas die regelrecht lijkt af te stammen van een furby en die mag je echt niet dragen want daarmee promoot je toch echt bont. Misschien dan knuffels ook maar verbieden. 
Die van mij heeft zelfs een voor haar op maat gemaakt vloerkleed teruggestuurd, omdat er 5% wol in zat. Erge is dat ze een smoes verzon (iets van allergisch ofzo) om het retour te kunnen sturen.
Oh hangen zijn foto’s toevallig ook in het De la Mar theater? Dat is ook zo’n gave serie. Mannen bij de ArenA met een Ajax shirt aan en een biertje in de hand bv. En dan allemaal dezelfde types naast elkaar. Dat maakt het zo’n sterk beeld! Ik houd ervan.
Woow dit is echt zo vet!
Die foto’s uit 1997 enzo ook, geeft een prachtig beeld van de mode en culturen van toen. Dit is echt goud!
Die gaan naar schuurfeesten en zuipketen
Hahaha ga stuk om het accent
Dit is mijn broer, zelfs de naam klopt! 
15 jarige “”“fotografen”""
Deze jongen is ook heel fanatiek bij de inter-dorpse strijd om ‘wie bouwt het grootste paasvuur’.
De ondernemer en dat moet iedereen weten
Een gladde jongen van tussen de 20-30 jaar oud. Haren achterover gekamd, altijd een effen overhemd aan met een strakkere donkere broek en hippe sneakers of nette schoenen. Riem om (wellicht van een merk, wel echt!) en overhemd in de broek. 1001 foto’s met een zonnebril.
Deze jongen handelt in het een of het ander en vermeld zowel op facebook als op instagram als op tinder dat hij “ondernemer” is.
Hij vindt het cool om een sigaar te roken en zichzelf te filmen achter het stuur. Iedere dag stuurt hij meerdere snapchats van het autostuur waar het logo van z’n dure waggie goed op te zien is. Als je aan deze jongen vraagt of hij heeft moeten werken vandaag zegt hij “ja, ondernemers hè, die zijn nooit vrij”. Als je aan deze jongen vraagt of hij nog leuke tripjes op de planning heeft staan zegt hij “ja, voor de zaken hè”. Meestal heeft de vader van deze jongen ook een bedrijf en menen ze het ondernemersbloed in zich te voelen stromen.
Typische namen: Jeffrey, Joey, Myron.
Eigenlijk zouden sommige types ook voorzien moeten worden van een illustratie. 
Profiel op tinder:
‘Ondernemer’
‘Eigen baas’
‘Work hard play hard’
even aangepast x
Ah en vergeet het Daniel Wellington horloge niet!
Zo lekker bezig. Thanks 
Hahaha oh god ik ben een van de blondines.