Beschrijf een type mens

Naar aanleiding van Posts in andere topics en een poll uitslag heb ik dit topic geopend.
Beschrijf een type man/vrouw/kind zoals @ludo dit deed over het type ‘Robgeus kind’ en @grace dit deed over het type ‘hulpeloze vader’

Aldus @Ludo:
Ik vind qua blonde kinderen vooral van die jongetjes irritant met stekel haartjes en een (neon) gekleurde bril. En dan ook een lelijke polo of tshirt met een bullshit tekst erop: nevada original since 1897 clubhouse. Zo’n shirt het liefst blauw met neon gele accenten en dan zo’n lelijke geruite korte broek erbij en birkenstock sandalen of als het winter is van die Rob Geus schoenen. Brrrrr

Robgeusschoenen

image

Aldus @grace:
“Volgens mij heb ik dit wel vaker gezegd, maar de hulpeloze vader is een van mijn minst favoriete ‘grappige’ figuren. O hahaha, mama is die ene keer per jaar een avondje weg om godverdomme eens iets voor zichzelf te doen, dat wordt chaos thuis!!! Luiers verkeerd om en de baby met duct tape op je buik plakken want hoe werkt de draagzak?? En wat is een keuken? Staat er eten klaargemaakt om in de magnetron te doen? Nee? Pizza bestellen dan haha ja want het is papa-avond en papa is te beroerd om boodschappen te doen en te koken! Kom maar door met de hilarische memes van ‘dad hacks’! Mannen zijn debiel haha! Om te janken.”

Ten alle tijden bedoeld als satire en nooit om iemand te beledigen!

30 likes

De hangjongere bij de McDonalds.

Groepjes jongens (vaak ook wel wat meiden) die het liefst in de avond gaan meeten met hun auto (vaak een VW of een gepimpte auto) op de parkeerplaats bij de McDonalds. Het zijn types die hardstyle luisteren en veel energy drinken. Ze hangen dan wat rond bij hun auto’s met hun Maccie.

35 likes

Ik krijg het nooit zo treffend als de bovenstaande voorbeelden maar ik zag vandaag types Wil en Rie. Twee vrouwen van middelbare leeftijd, al kakelend in de trein met een witte driekwart broek van een soort parachutestof en anwb sandalen aan. Een gestreept shirt, kort grijs haar en een kekke rode bril. Ze waren een lekker dagje weg maar geen idee hoe dat allemaal werkt met het ov en alles maar wel lekker dat ze bij kunnen praten over Jan en Els en de kinderen.

59 likes

De man uit Woerden (of ieder net-niet dorp)

Heeft iets te veel gel in zn haar, dat een opskeer is maar dan net niet. Bezit een geblokte kniebroek, heeft een hond bij zn ouders thuis. Zn moeder koopt zijn kleding, voornamelijk bij Jack en Jones. Hij drinkt bacos, eet wel eens roti in Nederland maar op zuipvakantie in Spanje eet hij bij Friet van Piet. Heeft op Tinder een foto van zijn aftandse auto en een groepsfoto’s met 5 exact dit soort mannen. Is erg ongemakkelijk en zn timing is nooit lekker. Hij luistert naar matige DJs en gaat naar Dance Valley. Heeft mannenavondjes, maar hij heeft nooit beet. Heeft een tattoo van zn overleden opa of de naam van zn eerste Jack Terriër. Kookt Kip Hawaii van Clickentonight voor je, met beetgare rijst.

edit: Tijdens een mannenavondje kijken hij en zn vrienden youtube op tv, waarmee ze de muziek luisteren. Ze hebben een draadloos toetsenbord dat verbonden is met de tv. Kijken graag RTL shows zoals HGT en the Voice, koopt als jullie 6 maanden samen zijn kaartjes om de eerste liveshow van de Voice bij te wonen.

55 likes

Hahaha nu al bedankt voor de types mensch, ik zie ze allemaal voor me :joy:

1 like

Oh god dit is de toekomst van mijn ex. Dodged bullet

Edit: inclusief net-niet dorp

Wow soms mis ik hem nog maar dit heeft m’n ogen geopend

18 likes

Dit is de Pokémon evolutie van de man uit Woerden. Als je te lang in Woerden blijft hangen wordt je vanzelf storemanager op basis van beschikbaarheid bij de Blokker.

15 likes

Mag ik hieraan toevoegen dat ze overal liefst hun eigen bammetjes meebrengen?

2 likes

De Kimberley.
Heeft geblondeerd haar, maar kent geen toners dus het is een beetje gelig. Ze heeft een scooter. Ook houdt ze van het krullen van haar haar, zonder dat ze het daarna uitborstelt. Dat cadeaulint-effect. Ze heeft een ketting met haar eigen naam, en tot voor kort droeg ze UGGs. Tegenwoordig is ze echter een ware rockchick en draagt ze shirtjes (gekocht bij Loavies, H&M, Forever21 etc.) van merken als Metallica, en ACDC. Dat zijn merken, toch?

Hier een overzicht. Ik had er ook nog een Mio scooter en geel haar aan toegevoegd maar dat werkt niet.

Kimberley starter pack

image

image

image

image


image

En bij de naam Melanie heb ik niet echt een type, maar echt alle Melanies zitten op paardrijden. Ik ken er echt 5 ongeveer en ze zitten er allemaal op.

29 likes

Zeer goede toevoeging! Je ziet ze duidelijk voor je.

2 likes

Leg uit :grin:

Ik kan dit vast niet zo treffend als jullie, maar ik zag gisteren de “dure mevrouw” (twee stuks).

Mevrouw van 55+ met een spijkerbroek aan (egale kleur, geen slijtplekken) die veel te duur was, maar die haar hip en jong houdt. Witte spijkerbroek kan ook bij deze dames. Dit is een vrouw die uit een “dure” gemeente komt, zoals Wassenaar of ergens in 't Gooi of zo.
Boven haar (witte) spijkerbroek draagt ze een langere dunne wollen trui met mogelijk een omslagdoek erboven (in dezelfde kleurtinten als de trui) of een wijdvallende blouse. Ze heeft hoog opgeföhnd haar (boblengte) en noemt haar vriendinnen “meisjes”. Alles aan deze mevrouw is duur, van haar mascara tot de borreltjes die ze drinkt met “de meisjes”.

34 likes

Jaaaaa en dan gaat ze op zondag wandelen in Bergen met haar man Harry, die een eigen bedrijf had en dus het geld binnenhaalde. Nu is ie met pensioen. Ze gaan binnenkort een bootje kopen. Harry heeft een casual pantalon aan in een vage oranje kleur, een overhemd met een ruitje en een rode trui om zijn schouders.
Ze zijn te druk om elke week vast op hun kleinkind te passen hoor, daar beginnen ze niet aan.

30 likes

Sh*t dit is belangrijke informatie die ik vergeten ben! Perfecte aanvulling! En die van @anon22402465 ook!

3 likes

Deze vrouwen hebben beige als lievelingskleur. Het interieur is stylish beige, alle kleding is in diverse beige tinten en zelfs de labradoodle is beige. Als ze wandelen met de hond dragen ze van die hoge laarzen. f5963b8a3c9c4e421711507700b6c792

49 likes

IDe Joop (Jopie voor intimi, familie, alle buren en eigenlijk iedereen).

Jopie is zwaar kalend maar in de in de ontkenningsfase dus kamt z’n armzalige hoeveelheid sprieten met een vettige hand waar nog een eigengedraaid sjekkie in hangt over zijn schedel. In z’n andere hand heeft Jopie standaard een blik halve liter schültenbraubier. Jopie staat het liefst te schreeuwen naar de TV naar z’n favo voetbalclub, maar wel als de TV in z’n kleine niet-verzorgde voortuin staat. Evenals de bank. En standaard 4 andere buurmannen. Jopie draagt het liefst afgetrapte sneakers en een korte broek en het liefst geen shirt maar wel een mooie schakelketting want die kreeg hij van Annet (Annie voor intimi).

Edit: ohja en vindt dat hem altijd onrecht wordt aangedaan en deelt dat ongenoegen het liefst schreeuwend met iedereen die het (eigenlijk niet) wil horen

11 likes

Ja! 100%!
En ze hebben een enorme collectie aan Wedgwood-servies en ze drinken elke ochtend om 10 uur koffie met een vriendin of de buurvrouw.
Deze vrouwen hebben wit grind in de voortuin, of 't nou een grote of kleine voortuin is. En een enorme buxushaag.

Deze vrouwen spreken serveersters in een restaurant aan met “juffrouw”.

12 likes

Ja of Marja of Marie of zo

2 likes

De kantoor medewerker of biologie leraar van middelbare leeftijd in een gezellige khaki broek, geruit overhemd (met korte mouwen) en afgetrapte lederen schoenen. Fietst door weer en wind naar het werk op een iets te hoog zadel en altijd in de eerste versnelling met de overjarige bruine leren aktetas stevig geklemd onder de snelbinders of in de fietstas.

36 likes

Marga en Harry zijn op een paar dingen na mijn ouders. :joy: :sob: Mijn moeder kleedt mijn vader en er hangt idd net iets te vaak een trui losjes over zijn schouders. Gelukkig ontbreekt een rode broek (da’s vaak meer bij oud geld). We zitten ze ook altijd uit te lachen hierom.

15 likes