Beutyblogtopic XL #10

In de persco gisteren werd ook letterlijk gezegd dat het dringend advies is om NIET naar het buitenland te gaan, behalve voor noodzakelijke reizen. Dan kan het wel code geel zijn, maar dan heb je dus gewoon alsnog schijt aan zo’n advies. Echt om te kotsen
Wat is er precies noodzakelijk aan vakantie in het buitenland? :roll_eyes:

Ze probeert het voor zichzelf gewoon recht te lullen dat ze er echt wel geoorloofd heen mag hoor!!11!!1

28 likes

Haha ik vind deze ‘uitleg’ van haar het eigenlijk alleen maar erger maken:
“Ik ga jullie natuurlijk een beetje meenemen. Want hoe lekker is het om in deze tijd even naar de zon te kunnen en even te genieten van een vakantie.”

Ja daar zitten alle mensen die thuis blijven en het advies wel opvolgen echt op te wachten Cynth!!! Dankjewel!

73 likes

Wat ontzettend ergerlijk die stories van Cynthia, niet te doen die vrouw, en dan reacties overal uit zetten, ja blijf vooral lekker in je bubbel en bestempel iedereen met kritiek als zuur of negatief, zo komen we er wel in de wereld. :thumbsup: Ontvolgen die hap.

17 likes

Maar we moeten natuurlijk vooral dankbaar zijn dat wij, ook als we het geld, de middelen en de schijt er niet voor hebben, toch kunnen genieten van andermans vakantiefoto’s. Het is immers algemeen bekend dat het kijken naar de vakantiefoto’s van een ander ook voor een vakantiegevoel voor jezelf zorgt. Ze doet dit natuurlijk vooral voor de mensen die werken in de zorg. Zij hebben geen vakantie gehad, en zullen die voorlopig ook niet krijgen. Onze Goede Sint viert gewoon plaatsvervangend vakantie. Zo nobel.

59 likes

Hahahahhaa i just can’t, wat een dom mens ugh echt ergerlijk hahaha*

*lach maar om hoe dom het is, anders wind ik me er teveel over op.

4 likes

Heb zo veel zin om haar te mailen ofzo, maae waarschijnlijk leest ze drie regels, krijgt ze traantjes in haar ogen, drukt ze op delete en droogt ze haar traantjes en gaat ze verder met haar inpaklijst.

38 likes

Ja helemaal, of in het uiterste geval mailt ze terug: ik snap het hélemaal, ik snap het heel erg goed! Maar wij hebben erover nagedacht en we gaan wel! Speciaal voor jullie ga ik wel filmpjes delen zodat je naar me kan kijken terwijl ik geniet!

11 likes

Kom ik weer met m’n verkeersregels-vergelijking, maar als ik heel bewust door rood rij, omdat het pas nèt rood was, en ik vind dat dat kan want ik heb daar heel goed over nagedacht en ik vind het een aanvaardbaar risico. Is Sint dan ook heel lief voor mij als ik haar aanrijd?

18 likes

Ik zou ook willen dat ze gewoon stopte met dit soort dingen posten, maar dit heb ik dus niet. Ik vind niet alleen iets van dingen waar ik persoonlijk last van heb, maar ook waar andere mensen last van kunnen hebben.
Dit is iets puur egoïstisch wat ze doet (gaat doen), wat grote gevolgen kan hebben voor heel veel mensen buiten haarzelf. Dus dat boeit mij wel wat.

(geen aanval op jou he, ik kan me voorstellen dat je geen energie hebt om je er druk over te maken of er gewoon anders over denkt)

Maar waarom ik het vanuit haar nog storender vind, is omdat ze zelf enorm heeft zitten preken over hoe iedereen zich moest gedragen en dat we allemaal thuis moesten blijven en dat ze het zo naar vond dat mensen dat niet deden dat ze niet eens meer naar het nieuws kon kijken. (Willem moest haar daarom op de hoogte houden van het nieuws :roll_eyes: ). En dat was overdreven en prekerig, maar ze had best wel een punt.
Maar als het om haar eigen vakantie gaat is dat ineens allemaal verdwenen?
Het is niet alleen heel egoïstisch maar ook nog eens hypocriet.
En dan moeten we ‘een beetje lief zijn in deze tijden’. Bah.

16 likes

Ze heeft ook gewoon een hele lijst laten ontwerpen he, welke gek gaat er nou geld betalen voor EEN LIJST. Doe ff normaal

8 likes

Als je vier weken gaat survivallen in de krochten van de jungle snap ik dat, maar die meid zet haar ass in een all inclusive resort. wtf kun je allemaal nodig hebben dat je daar zo’n lijst voor moet laten maken??

7 likes

En dat voor een “structuurjunkie” die zo goed is in plannen.

6 likes

Het is dat ik Sint niet meer volg maar dit zou echt de druppel zijn om te ontvolgen. Man man wat een onsympathiek mens.

Misschien als mensen nog meer ontvolgen = minder inkomsten = geen tripjes meer naar Cura. Voor haar content hoef je t ook niet meer te doen dusjeh

Ennuh Sereentje, een shotje nederigheid erbij laten spuiten is ook geen gek idee. Ik spon m wel voor je met alle liefde.

28 likes

#dankbaar ben ik voor Sint die voor ons in quarantaine gaat op Curaçao. Op schiphol ziet ze verder niemand, ze vliegt zelf in haar eigen vliegtuig er heen zodat ze ook geen mensen aan boord + de stewardessen ziet. Op Hato trekt ze zelf haar koffer uit haar eigen vliegtuig, doet haar eigen paspoort controle en gaat dan lopend naar haar resort waar ze ook zelf in checkt en de rest van de week zit ze in haar kamer die ze zelf poetst. Oh en koken doet ze natuurlijk ook zelf met de pakjes en potjes die ze in haar koffer heeft mee genomen.

Hoe kan ze in godsnaam denken dat ze in quarantaine daar gaat :roll_eyes:

113 likes

Narcissism is a helluva drug.

2 likes

F Sint om tips vragen Floortje

image

5 likes

Ja ik vond deze quote inderdaad het ergste, ongelooflijk :dizzy_face:

1 like

F in chat voor dit first world problem

3 likes

Altijd als ik Cynthia hoor en zie praten dan ben ik blij dat ze geen vlogger carrière ambieert. Het lijkt bijna onmogelijk, maar op beeld komt ze nog onsympathieker over dan in haar blogs/geschreven tekst.

Echt alles aan haar filmpjes over Curaçao is walgelijk. Haar houding, dat mega enthousiaste gedoe omdat ze toch op vakantie gaan. En nog even extra benadrukken dat alles privé is. Nou meid, je reis daarheen is niet privé en op het superfijne resort werken ook mensen om jouw “privé”-vakantie mogelijk te maken. Maar gelukkig mogen wij wel meegenieten van de zon op haar gezicht.

37 likes

Vooral haar super enthousiaste houding vind ik storend. Alsof ze het even extra in je gezicht wil drukken dat zij lekker wel op vakantie gaat en wij lekker niet. Post er gewoon niet over en ga zonder het aan de hele wereld te vertellen. Want wat is het doel ook? Niemand die nu blij wordt van andere mensen op vakantie zien gaan. Waarom zouden we dit perse willen zien?

9 likes