Beutyblogtopic XL #10

Mijn vriend en ik waren in juli een weekje in Sicilië en in de luchthaven van Zaventem verliep alles vrij goed maar de luchthaven van Palermo was echt fucking chaos en hoewel iedereen netjes z’n mondkapje droeg, werd er geen afstand gehouden.

Dit was toen het aantal besmettingen erg laag lag, maar we hadden verwacht dat de Italianen na die mega crisis wel wat oplettender zouden zijn. Niet dus, haha.

Whut, zoveel? Heb je dan ook grotere maten oid? Groeien ze toch zo uit?

Haha ja, maat 0 tot 3/4 geloof ik (en ik krijg 2 baby’s, dat maakt ook wel verschil)

1 like

Hahaha en dan na 3 maanden denken ‘euuuhhh, wij hadden toch een flinke voorraad ingeslagen? Waar is alles gebleven?!’ :grimacing:

1 like

Hebben jullie de laatste story van Jessie Maya gezien? Volgens mij heeft ze al eens eerder in een video iets gezegd over dat er iets was/is tussen Sara Ras en haar, maar nu zet ze het even heel duidelijk in haar story. Ben wel benieuwd naar de tea.:coffee:

Op TikTok zegt ze dat Sara een transfoob is. Maar verder niks erbij

Die TikTok deelt ze ook in haar story dus is hetzelfde wat jullie bedoelen.

Hadden die 2 een paar jaar terug ook niet een fittie?
Ik vraag me af wat je er mee wil bereiken als je op zo’n vage manier iemand shade en public?
Ken verder die hele Sara niet overigens.

1 like

Nee maar dat bedoel ik, er is totaal niet duidelijk wat er aan de hand is maar ze plaatst wel een heel vaag filmpje waarin ze laat merken boos op iemand te zien, op instagram…wat bereik je daar nou mee?

Oeps ja sorry ben niet helemaal duidelijk. In de reacties op TikTok deelt jessie zelf dat Sara een transfoob is. Ben benieuwd of Sara hierop gaat reageren :thinking:

1 like

Aaaah waarom is mijn geheugen zon zeef. Ik wist toen wat er aan de hand was maar ben het vergeten. Volgens mij had Sara toen iets in een interview of een andere video met andere mensen gezegd over Jessie en dan iets transfobisch.

Ik denk dat Jesse daar nu mee komt omdat elke x als ik tiktok open zie ik die Sara met een of andere reclame.

HOI IK WEET T WEER.

Er was toen zon Gossip video van Anna nooshin met Jesse geloof ik en daar legd ze het uit. Iets met dat Sara ergens een hele comment had achter gelaten met dat Jesse arro was en bla bla.

7 likes

Maar gaat ze daarom zo’n story +tiktok posten??? Ik wil meer juice

Nja als je tiktok opend komt er soms een reclame en nu is dat een nieuwe waar je dus die blije brede bek van Sara ziet. Wss post ze het daarom.

Het was trouwens niet alleen van Jesse is arro. Maar vgm ook een roddel die niet waar was vgm over haar transitie ofzo.

1 like

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze deze video offline haalt

1 like

Het begint vanaf 8.49 haha. Was t ff aan het opzoeken ga t nu kijken. Maar bah die kop van Sara zeg als ze 3 transpersonen opnoemt.

2 likes

Ew wat komt zij evil over…
Wat een kutmensen…“Ik zou dan die blonde met tranen in m’n ogen en een condoom…” wat IS dit.

13 likes

Gatverdamme, walgelijk echt. Wat een fucking kut mensen

9 likes

Holy shit, wat zijn zij triest zeg :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Ze gooit het er ook echt zo in als " Wie van dexe freaks zou je kiezen"
En omdat zij t zo doet denken die 2 andere lee ghoofden “Oh hier moeten we extra grappig over doen.”

2 likes