Wat een discussie zeg, soms vraag ik me echt af waar je nog wel commentaar op mag hebben? Stoofpot ziet er toch ook goor uit alsof iemand gekotst heeft. Echt waar gaat het over, het is eten. Het is niet dat @moon86 de cultuur zelf aanvalt.
Bij opmerkingen als ‘eet gewoon normaal’ van (waarschijnlijk) enorm wereldvreemde witte mensen snap ik inderdaad dat het gewoon echt een ongepaste uitspraak is.
Maar iets goor noemen omdat het er goor uit ziet heeft toch echt geen enkele verdere betekenis? Dat is gewoon moeilijk doen om het moeilijk doen.