Beutyblogtopic XL #10

Eerder iets waar je juist op andere landen wil afschuiven

11 likes

Ok deal.

Oh heerlijk :heart_eyes:

1 like

Slaatjes uit de winkel zijn een no-go. Ellendige bende.

2 likes

Zelfgemaakte tonijnsalade is ook veel lekkerder
Of eiersalade :drooling_face:

1 like

ik vind slaatje ook echt heerlijk!

1 like

Jaaa deze maak ik elk jaar met kerst hahaha

1 like

Mijn all time favourite slaatjesanekdote

Samenvatting

Ik werkte ooit eens bij een slager en daar had iemand voor kerst een vleessalade besteld voor 40 personen. Mooi opgemaakt op een spiegel als serveerschaal, gegarneerd met luxe hapjes en vleeswaren, rauwkost,echt feestelijk, zogezegd. Komt de betreffende klant de salade ophalen op de fiets. Niet heel handigā€¦ Ik heb geen idee wat ze precies dacht en waarom ze zoveel geld ging uitgeven aan een opgemaakte vleessalade, maar ze kieperde zo, zonder pardon de salade inclusief spiegel als serveerschaal zo op zijn kant in haar fietstasā€¦ en pakte een grote bigshopper voor het deel dat niet pasteā€¦Het gezicht van de slager op dat momentā€¦

131 likes

En @MLAM Hier ook! Mijn moeder maakte er dan ook nog een klok van :grimacing: met wijzers van komkommer geloof ikā€¦

5 likes

Anders kan je ook nog dit maken:
image

Fool proof

43 likes

Ik heb bij de Hema gewerkt en zoooo veel mensen die vlaaien kwamen halen schoven daarna vlaaien en volledige slagroomtaarten precies zo in een fietstas. Om van te janken.

14 likes

Dit herinnert me eraan dat mijn moeder het nieuwe jaartal in ketchup er op spoot. Afschuwelijk hahah

43 likes

Huh maar dat moeten dan toch wel mensen zijn die het zelf opeten. Hoe serveer je dat anders aan je bezoek :sweat_smile:?

Love it dat het in het beutyblogtopic over slaatje gaat :sunglasses:

11 likes

Mijn familie is heel erg ā€˜verhollandstā€™ maar na al deze slaatjes fotos ben ik blij dat dit nog nooit bij ons op tafel is gekomen bij welk feestje dan ookšŸ˜‚

5 likes

Hahah ik had 111 ongelezen berichten in dit topic dus ik dacht juiceee maar het ging letterlijk 111 berichten over slaatjes :joy: love dit forum

109 likes

En nu heb ik zin in koude schotelā€¦

1 like

Hahahq die droge stokbroodjes. Met een blokje kaas zien ze er al zielig uit maar er liggen ook gewoon echt droge tussen. Sneu!

2 likes

Misschien komen er nog bakjes kipkerriesalade en eiersalade op het grasveld.

8 likes

Of de classic augurk met boterhamworst? Onmisbaar op het verjaardagspartijtje van oma

28 likes