wejo
Nee, op zichzelf geeft lang nadenken geen garantie op een moreel juiste keuze
Joejoe het werd Sint te heet onder de voeten (en nee niet van het strandzand) en de reacties onder de foto zijn uitgeschakeld
Volgens mij niet, er werden net nog comments geplaatst, waarbij ze geen antwoord gaf op de vragen.
Leuke vakantie wel: op het strand kritische comments verwijderen. Hoe is dit voor jezelf leuk op deze manier? Doet ze het er om? Zit ze nu met Willem te lachen om alle plebs die commentaar hebben? Ik snap oprecht niet dat ze bewust haar hele twijfelachtige vakantie gaat delen en vervolgens dan daar nog tijd gaat verspillen aan alle zure reacties verwijderen. Post dan niks??
Een non-argument.
âBlijf zoveel mogelijk thuisâ?
Precies: vraag je iedere keer af of je echt naar buiten moet of dat het anders kan.
Influencers leven in een andere dimensie.
âblijf zoveel mogelijk thuis tenzij je influencer bent ofcourseâ
Als je haar wat jaren âkentâ, of tenminste volgt, dan schat ik in dat zij hier echt wel last van heeft, die negatieve comments. Denk dat ze er buikpijn van heeft hoor.
Maar daarom juist begrijp ik echt niet waarom ze zo veel deelt. Wil ze âstoer doenâ richting de haters? Of is het bord voor haar kop nog vele malen dikker dan wij kunnen vermoeden?
Fascinerend en tenenkrommend tegelijk.
Ja, ik snap het oprecht niet. Lijkt me inderdaad dat je hier zelf ook niet gelukkiger van wordt. Ga gewoon lekker op vakantie zonder het te delen. Waarom die constante bewijsdrang.
Volgens mij zag ik jou reageren (ik volg dezelfde discussie) maar ik heb nu al een minuut of tien dit:
Oh wat een verschrikkelijk mensâŠâJij bepaalt niet dat mijn gedrag kut is, ik heb met JOU te doenâ.
Wat een enorm narcistische tentoonstelling weer.
En dan wetend dat ze deze berichten ligt te tikken terwijl ze âligt te chillenâ daar. Wat zal ze een fijne vakantie hebben:S
Volgens mij is dit geen bericht van Cynthia zelf?
Haha, klopt! Voelde een zeer sterke drang om alsnog iets te zeggen het is bij mij nu ook stil, comments staan nu geloof ik uit idd! Wel veelzeggend.
Mine toooooo
Deze meid, ik heb Rutte geen rangorde van regels horen noemen hoor, zo van ja blijf zoveel mogelijk thuis, behalve als je op vakantie gaat
Dit denk ik idd ook, dat ze dit ook echt niet leuk vindt. Daarom ben ik oprecht wel heel benieuwd naar hoe ze de pandemie ziet, de regels, haar positie etc. Als ze daar op zou willen antwoordenâŠ